Hij wordt al ligt in z'n hoofdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:05 schreef RiKe het volgende:
De Baron heeft teveel aan de pils gezeten?
Zou wel dubieus zijn als de Baron aan de Hertog Jan zit...
Dat ligt voor de hand natuurlijk!quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Als je op bed licht is dat idd lastig..
Ik herkende hem inderdaad van mijn geschiedenisboekquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Subtiele verwijzing trouwens: Raveotion met dat plaatje (@ 1:18) naar de Franse Revolutie![]()
[ afbeelding ]
Het niveau licht inderdaad behoorlijk laag.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:11 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dat ligt voor de hand natuurlijk!
Trouwens, ligt het aan mij of zijn sommige mensen een beetje slysdectisch?
Goed nummer alleen het verveeld snelquote:
Heb met veel plezier de vorige pagina's doorgelezen jongens, haha goed bezigquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Als je op bed licht is dat idd lastig..
Oh en deze pagina dus niet he!?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Heb met veel plezier de vorige pagina's doorgelezen jongens, haha goed bezig
Vervelent zeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:57 schreef micth5005 het volgende:
[..]
Goed nummer alleen het verveeld snel
quote:Q-BASE daalt dit jaar af in de dieptes van de underground en heeft een aantal toonaangevende labels geselecteerd om hun boodschap te verkondigen. Op Q-BASE zul je dit jaar areas terugvinden van onder andere: A² Records & TiLLT!, Traxtorm Records, Footworxx, PRSPCT en Qlub Underground. Traditiegetrouw zorgt Q-dance zelf voor de muzikale invulling van de grote area's. In de komende weken treden de kopstukken van deze verschillende bewegingen uit de schaduw. Ze nemen je mee in hun wereld en introduceren je bij alle leden van de eigen clan. Houdt de Q-dance Social Media en Q-dance.nl de komende weken in de gaten voor meer info.
Wat vind ik deze anthem ruk zeg....hij klinkt op sommige stukken zelfs vals!quote:
Het nummer verveeld mij nu ook al inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:57 schreef micth5005 het volgende:
[..]
Goed nummer alleen het verveeld snel
dat verveeld nog snellerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Het nummer verveeld mij nu ook al inderdaad.
Daarom heb ik maar dubsteb opgezet.
Ninja-edit0rzZeinzZ1!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Het nummer verveeld mij nu ook al inderdaad.
Daarom heb ik maar dubsteb opgezet.
Ziet er vet uit, die ga ik morgen even beluisteren! 8)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:22 schreef RiKe het volgende:
En daar is 'ie weer!
Wavolizer - Activator Mega-Mashup (2011 Remaster)
Tatanka & Headhunterz - Call It Music
D-Block & S-te-Fan ft. 4 strings - Catch a revelation(qlimixx)
Technoboy - Rage (A Hardstyle Song)
The Hose - I Survived
Frontliner - Warphole
Amazed - Malfunction
The Pitcher - Little Bitch
Wildstylez & Noisecontrollers - The Art Of Yellow Minute
Ran-D & Adaro - In For The Kill (Bootleg mix)
DBSTF & Zatox - Madhouse
Zany and Ran-D ft. Nikkita - Son Of Torture (original_mix)
Toneshifterz & Bioweapon - Dead Of The Night
Donkey Rollers - Hardstyle Rockers (Catatonic Overload remix)
The Machine - Sound Of The Machine
Zany - Wilde Gullie Bas
High Voltage - Bombs away toch ook of niet? Ik herinner me aciiiiiiiid.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:01 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Die jaMaar daarnaast ook nog platen als :
Deepack & Luna - kick this mutha
Brooklyn Bounce - X2X (Deepack remix)
CO2 - Goddamn
CO2 - Sexuall Thrill
DJ Rob - Boy's interface (Beholder & Balistic)
![]()
Voor mij nu al een van de beste sets die ik dit jaar heb gehoord
Yep.. Ik dacht op Emporium te horen dat die valse stukjes eruit gehaald zijn gehaald, maar als ik dit dan hoor, was dat dus niet het geval. Heel erg slecht van deze 2 helden..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:24 schreef RiKe het volgende:
[..]
Wat vind ik deze anthem ruk zeg....hij klinkt op sommige stukken zelfs vals!
Bijv. op 2:54
With all due respect, jouw opmerking slaat op kaas.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:24 schreef RiKe het volgende:
[..]
Wat vind ik deze anthem ruk zeg....hij klinkt op sommige stukken zelfs vals!
Bijv. op 2:54
Ditquote:
Dan vraag ik me toch af waarom de rest van dat nummer wel gewoon 'goed' klinkt en zo ook alle andere nummers. Ik kan me echt niet voorstellen dat dit er bewust in gedaan is. Vrijwel iedereen hoort het duidelijk, maar het ergste, ze vinden het ook niet kloppen.. Tja, we moeten het de heren zelf maar even vraag *tweet opstellen doet*quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:40 schreef robuust89 het volgende:
[..]
With all due respect, jouw opmerking slaat op kaas.
Dit nummer is toch met de computer/keyboard gemaakt? Het lijkt me dan logischer dat deze "fout" er bewust ingemaakt is. Dan nog, de apparatuur waarmee jij dit plaatje luisterr (alsmede de drager, youtube) geeft ook geen compleet beeld van het nummer.
Mijn 2 cent
Anthem is nog steeds kut, maar dat terzijde
Q-Base is nog nooit uitverkocht geraakt en zal het ook niet snel doen. Ze gebruiken maar een fractie van het terrein.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit
Hoe snel is dit uitverkocht normaal gesproken? Heb de 11e niet gelijk geld om te kopen.
Mooiquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:28 schreef StM het volgende:
[..]
Q-Base is nog nooit uitverkocht geraakt en zal het ook niet snel doen. Ze gebruiken maar een fractie van het terrein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |