Geflitst worden door vaste flitspalenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
[..]
Wat een scheurijzers als eerste motor, de plaatselijke flitspalen gaan het druk krijgen.
Of de ramen sproeien...mongolenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vandaag reed ik achter zo'n idioot die z'n peuk uit het raam gooide. Ging gelukkig goed, maar wat denken sommige automobilisten toch ontzettend niet na...
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:06 schreef cageon2 het volgende:
BAAAM!
1:50.7 op Assen![]()
Heerlijk gereden echt super!
Brikken afstoffen.quote:
P'cies, net reclame voor de laatste circuitdag in september.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:28 schreef OPM het volgende:
begrijpbaar..volgende dagen ga ik ook last minute boeken... (na 12 juli)
quote:
Heeeee Isdatzo, eerder een motor van gekocht met schade.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:14 schreef Den_Haag het volgende:
Projectje voor jou WB?
http://www.motor-forum.nl(...)erk-2-blokken-1.html
Al doende leert men.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:06 schreef cageon2 het volgende:
BAAAM!
Die heb ik twee jaar geleden gekocht voor een vakantie in de Eiffel en later de Dolomieten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met zadeltassen van textiel, zoals:
[ afbeelding ]
?
Zoiets zoek ik ook nog. Waar in de aanbieding?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[ afbeelding ]
?
Nice!!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:06 schreef cageon2 het volgende:
BAAAM!
Lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:06 schreef cageon2 het volgende:
BAAAM!
Iets dergelijks gebruik ik vrijwel jaarlijks voor een motor vakantie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[ afbeelding ]
?
jep, ik heb ze nog liggen thuis, zijn van Dane, goed spul, redelijk goed waterproof zonder de hoezen, alleen gaan ze een beetje hangen als je ze er altijd op hebt zitten, en je moet de kappen waar ze op hangen beschermen tegen krassen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[ afbeelding ]
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |