Nah, de mijne had wel wat kuurtjes de laatste tijd, maar dat heb ik vandaag weer opgelost met een stuk van mijn oude kabelboom, een beetje soldeerwerk, een handjevol stukkies krimpkous en een rolletje isolatiebandquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Aan de andere kant Honda's doen het wel altijd. Mijn Triumph daarentegen ....
Inhalen, heel demonstratief je drinkflesje leeglurken en achteloos over je schouder op zijn voorruit donderenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vandaag reed ik achter zo'n idioot die z'n peuk uit het raam gooide. Ging gelukkig goed, maar wat denken sommige automobilisten toch ontzettend niet na...
Je doet het in de Lincoln ookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Inhalen, heel demonstratief je drinkflesje leeglurken en achteloos over je schouder op zijn voorruit donderen![]()
Ik flikker ook meestal mijn peuken uit het raam als ik in Anne d'r auto rijd omdat die kut asbak na 2 peuken vol is, maar ik kijk wel ff in mijn spiegel voor ik dat doe![]()
Overigens vind ik van die mafkezen die hun ruitensproeier voor je neus gebruiken veel irritanter, zeker omdat ik 99 van de 100 keer met mijn vizier open rijd, en die shit smaakt niet echt naar aardbeien
Verkapt-ik-rij-in-Anne's-autoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:32 schreef Sounddragon het volgende:
omdat die kut asbak na 2 peuken vol is
Alleen woensdag, omdat die kut Honda het liet afwetenquote:
Die is best groen, daar kunnen best nog een paar honderd vliegjes opquote:Op zondag 5 juni 2011 16:30 schreef DarkNoize het volgende:
Had het in het lestopic al wel gepost, maar nu ook maar hier even.
mijn eerste motor:
[ afbeelding ]
Nu rijbewijs nog
binnenkort is het weer tijd voor vliegende mierenquote:Op maandag 6 juni 2011 10:49 schreef Den_Haag het volgende:
paar honderd?
Die zitten er alleen al op de zonnebril.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:00 schreef menmulder het volgende:
Ik heb ook een nieuwe trotst, zal alleen nog een paar weekjes in de schuur moeten staan aangezien ik nog bezig ben met mijn rijbewijs.
[ afbeelding ]
Wat een scheurijzers als eerste motor, de plaatselijke flitspalen gaan het druk krijgen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:30 schreef DarkNoize het volgende:
Had het in het lestopic al wel gepost, maar nu ook maar hier even.
mijn eerste motor:
[ afbeelding ]
Nu rijbewijs nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |