Duidelijk verhaalquote:Op maandag 13 juni 2011 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
motor elfstedentocht was weer leuk vandaag, maar wat is dat met klapjosties die je rechts inhalen??? Serieus, die spiegel doet hetniet, dus de flippos mogen blij zijn dat hun darmen niet over de Franeker klinkers gedrappeerd werden...
Scottoiler is nogal matig te doseren; in de praktijk smeer je al rap veel te veel, en dan zit ook alles onder de oliequote:Op maandag 13 juni 2011 18:53 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Natuurlijk kan datmaar ik wil graag dat het product wat ik koop voor mijn ketting ook daar beland en niet 50% ervan op doekjes, stukjes papier of mijn banden
En het is niet alsof je er enorm lang mee bezig bent.. nog geen 5 minuten ben je klaar.
En als je echt zo een luie donder bent installeer dan gewoon een osco of scottoiler![]()
Als je rechts ingehaald wordt, rijd je blijkbaar onnodig links met dat hobbelhokquote:Op maandag 13 juni 2011 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
motor elfstedentocht was weer leuk vandaag, maar wat is dat met klapjosties die je rechts inhalen??? Serieus, die spiegel doet hetniet, dus de flippos mogen blij zijn dat hun darmen niet over de Franeker klinkers gedrappeerd werden...
Bij mij staat hij klein stukje open nog net voor streepje 1.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Scottoiler is nogal matig te doseren; in de praktijk smeer je al rap veel te veel, en dan zit ook alles onder de olieIk heb hem gewoon dicht staan en af en toe zet ik hem eventjes een paar tikjes open zodat hij even smeert, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling natuurlijk. Als ik zie dat de ketting wat droogjes wordt geef ik hem er even een likje uit de spuitbus bij, dat vet plakt lekker, en als er wat op de velgen terecht komt, is dat mooi tegen de roest
Van de achterband haal ik het wel weer af als het echt heel erg is
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je rechts ingehaald wordt, rijd je blijkbaar onnodig links met dat hobbelhok
De duitse motorrijders die me rechts inhaaldenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:59 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal
Welke "klapjosties"?? En waarom werkt je spiegel niet?
Volgende vraag is kan je ook niet over je schouder kijken?
En laatste maar niet onbelangrijke vraag.. Waarom reed je zo langzaam links dat mensen je rechts in gingen halen?
ik moest een stempelpost hebben aan de bestuurderskant, omdat het raam aan de bijrijderskant 5 minuten eerder wat kapsones hadquote:Op maandag 13 juni 2011 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je rechts ingehaald wordt, rijd je blijkbaar onnodig links met dat hobbelhok
Ik had hem laatst op standje 1 staan, en toen was ie aardig vlotjes met druppelen (zomerspec Scott olie), tevens lekt het lijer telkens een beetje (paar druppies) na als je hem parkeert na een ritje, en daar zijn ze niet blij mee op de zaak, zeker omdat 'ie elke dag op exact dezelfde plek staatquote:Op maandag 13 juni 2011 19:59 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Bij mij staat hij klein stukje open nog net voor streepje 1.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik moest een stempelpost hebben aan de bestuurderskant, omdat het raam aan de bijrijderskant 5 minuten eerder wat kapsones had
Fixedquote:Op maandag 13 juni 2011 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je rechts ingehaald wordt, rijd je blijkbaar onnodig links met dat >gebrekkige< hobbelhok
Is dat die rode of dat blauwe smurfensnot? Ik heb die blauwe erin zitten. Vind het nog wel meevallen heb ook nog nooit druppels olie gevonden onder mijn motor.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had hem laatst op standje 1 staan, en toen was ie aardig vlotjes met druppelen (zomerspec Scott olie), tevens lekt het lijer telkens een beetje (paar druppies) na als je hem parkeert na een ritje, en daar zijn ze niet blij mee op de zaak, zeker omdat 'ie elke dag op exact dezelfde plek staat
[..]
[..]
Fixed
Gele fles, en die zut is groen volgens mijquote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Is dat die rode of dat blauwe smurfensnot? Ik heb die blauwe erin zitten. Vind het nog wel meevallen heb ook nog nooit druppels olie gevonden onder mijn motor.
Gele fles is beidequote:Op maandag 13 juni 2011 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gele fles, en die zut is groen volgens mij
quote:Traditional Blue Scottoil should be used in temperatures of 0-20°C. (32-68°F)
High Temp Scottoil is designed for use in warmer climates with ambient temperatures of 20-40°C.
quote:Een motorfiets welke uitgerust is met Hyperpro progressieve veren hebben een remwegverkorting van maar liefst 15% ten opzichte van dezelfde motorfiets, maar dan uitgerust met standaard lineaire veren. Nog meer voordelen… ook de prestaties van de motor verbeteren aanzienlijk met de progressieve veren bij onregelmatigheden in de weg, kleine hobbels, minder en betere slijtage aan de banden!
Ik heb een Hyperpro op mijn monoshock zitten, en een Technoflex-set in mijn voorvork, en ja, dat verbetert het rijgedrag aanzienlijk, bij mijn zwabber-allroad voornamelijk op de snelweg, ligt nu als een huis, maar als ik de demping aanpas aan offroad wordt het verschil pas écht merkbaarquote:Op maandag 13 juni 2011 21:18 schreef Blackviper het volgende:
Trouwens mensen hier ervaring met Hyperpro progressieve vering?
Zo ja komt het het rij comfort een beetje ten goede? En merkt iemand iets van de genoemde voordelen op de site?
[..]
Bel binnenkort wel ff voor een afspraak voor wat advies.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb een Hyperpro op mijn monoshock zitten, en een Technoflex-set in mijn voorvork, en ja, dat verbetert het rijgedrag aanzienlijk, bij mijn zwabber-allroad voornamelijk op de snelweg, ligt nu als een huis, maar als ik de demping aanpas aan offroad wordt het verschil pas écht merkbaar![]()
De verkooppraatjes shit op de site zal ook best wel, maar daar let ik niet echt op, da's meer wegfietsen geloel, al kan ik dat remweg verhaal wel beamen denk ik
Maar volgens mij rijden er hier wel meer mensen met HyperPro, sowieso WB als ik me niet vergis![]()
Laat ook maarquote:Op maandag 13 juni 2011 17:12 schreef DarkNoize het volgende:
Vorige eigenaar van mijn motor gebruikte altijd de s100 spray, komt overal als beste uit de bus dus zal wel goed zijn![]()
Die ga ik ook halen zodra ik m'n rijbewijs heb![]()
Die spray is trouwens wit, wat best handig is want als het wit er af begint te gaan weet je dus dat je weer moet sprayen
Dat moet mijn vader niet proberen als ik een motor hebquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:12 schreef ArnosL het volgende:
M'n pa is blij dat ik een topkoffer op m'n motor heb. Gisteravond is de auto van m'n moeder kapot gegaan, dus moest hij vandaag op de motor naar z'n werk, maar hij heeft geen waterdichte tas. En laat die koffer van mij nou eens waterdicht zijn.
Hij heeft gelijk maar m'n hele motor mee genomen, hij wilde er toch nog een keer op rijden dus dit is een mooie gelegenheid daarvoor
tas in een vuilniszak, spinnetje eromheen en achterop knopen; geen excuus om op andermans brommer er vandoor te gaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:25 schreef ArnosL het volgende:
Mijn pa heeft dus wel een motorrijbewijs en 2 motoren
Hyperpro is een no-go op het circuit, maar de produkten en vooral service zijn goed.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
Maar volgens mij rijden er hier wel meer mensen met HyperPro, sowieso WB als ik me niet vergis![]()
hyperpro is niet persé no-go voor het circuit, alleen geen progressieve meuk nemenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hyperpro is een no-go op het circuit, maar de produkten en vooral service zijn goed.
Heb in het verleden bij diverse motoren wat aan laten passen, altijd top.
De voorvork van de ZX-10R is alleen Hyperpro serviced met originele delen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
Hyperpro is een no-go op het circuit, maar de produkten en vooral service zijn goed.
Heb in het verleden bij diverse motoren wat aan laten passen, altijd top.
De voorvork van de ZX-10R is alleen Hyperpro serviced met originele delen.
Waarom? niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:12 schreef cageon2 het volgende:
[..]
hyperpro is niet persé no-go voor het circuit, alleen geen progressieve meuk nemen
Vanavond is het wel OK, morgen iets minder, overmorgen is het motorpakken wasdag en vrijdag is nog even afwachten geloof ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:08 schreef ArnosL het volgende:
Had ook gekund, maar hij wilde toch nog op m'n 25 kw brommer rijden![]()
Vanavond begint de avond vierdaagse van de motorclub, dus de komende avonden zit ik lekker op de motor. Nu nog hopen op een beetje droog weer
Ik ken het, ik houd ook van een beetje doorrijden in de file, ik heb een tijdje gehad dat ik élke dag op de A59 achter dezelfde 3 mongolen zat die dachten dat ze nergens tussendoor pasten, ik kreeg lasogen van de gepimpte LED achterlichtjes en hun gele homohesjes, en om de 3 auto's kwam er wel ergens een voetje aan de grondquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:41 schreef Blackviper het volgende:
Zoo even klagen hoor..
Als je niet snel door de file wilt ga er dan aub in staan!![]()
Of als je wilt oefenen ook niet erg maar laat mensen die wel wat harder willen dan bijna omvallen er even langs.. Maar nee niet doen natuurlijk. Is de file over denk je van zo hehe eindelijk gas.. Nee gaat die persoon lekker rustig links blijven tuffen.. Come on!..
Zo dat lucht op
Verder relaxt ritje weer mijn max gps high score verbeterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |