Proost dan maar.quote:
Hunebedbouwer...quote:Op maandag 30 mei 2011 01:14 schreef m.k het volgende:
Ik ben half fries half drent, misschien ben ik daarom zo dwars.
Dubbele hun danquote:
Ja, leuk. Maar loop jij marktplaats alleen maar af te dweilen om te zien of men de Nederlandse taal niet machtig is?quote:
Kwam het gewoon tegenquote:Op maandag 30 mei 2011 01:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar loop jij marktplaats alleen maar af te dweilen om te zien of men de Nederlandse taal niet machtig is?
stierepoep. Je zocht gewoonquote:
Jaja... was jij zoveel topics geleden ook al niet de vent die daar mee aankwam?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:30 schreef Nibb-it het volgende:
Nee, verveelde me dus was een beetje aan het struinen op MP en kwam deze tegen, bij de contactadvertenties geloof ik. Op taalgebied kan het nog veel en veel erger
Nee, ik kijk niet vaak op MP. Maar ik vind het wel een beetje lam om via MP advertenties mensen te kakken te zetten.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:33 schreef Nibb-it het volgende:
Kan bestIk weet niet of jij vaak op MP kijkt maar er zit zoveel rommel tussen dat je altijd wel iets tegenkomt.
Die zijn altijd lachen jaquote:
Wut!? Dat ding wat ze gebruiken kost nog geen ¤5.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die zijn altijd lachen ja
Jammer dat ze zoveel kosten, anders had ik er eentje laten inbouwen
Zo een lucht hoorn voor in de auto bedoel ikquote:Op maandag 30 mei 2011 11:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wut!? Dat ding wat ze gebruiken kost nog geen ¤5.
Zeg dat dan! Ik begon me al af te vragen of je het filmpje wel had gekeken voor je reageerde.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo een lucht hoorn voor in de auto bedoel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |