Andere fabrikant

die van Claudia is van Ellevill, mijn indio is van Didymos

anders geweven, andere kleuren, ander patroontje

andere 'bounce'..
Ik zit me net te bedenken welke doeken hier allemaal geweest zijn en weer zijn vertrokken, maar weet ze gewoon echt niet meer allemaal.. Didymos Katja, EllaRoo Elsa, Blozekriekse Mei Tai, Bondolino Pflaume Flieder, Tussah Fische, Fische Hörnum, Indio Jade, Girasol Folia, Pfau Granat met 50% linnen.. MM Ringsling (en die vond ik niet zo fijn omdat die van gewone stof was, niet van doekenstof) CJ Ringsling (was dun, maar wel fijn! Kon toen nog niet zo goed met een ringsling overweg als toen, dus is ook weer gegaan). Lilien Amethist.
Qua dragers heb ik nu de Bondolino Olijf (hierboven ergens al op de foto bij anderen) en ik vind de Bondolino gewoon heel erg fijn. Vooral voor kleine hummels. Leia ging in no time richting de 10 kilo (inmiddels al tegen de 11) en ik geef nu de voorkeur aan andere dragers. Maar deze blijft (met oog op de toekomst

).
De Manduca! Heel erg fijn! Maar ik vind die wel pas fijn vanaf een maand of 5/6 (en dan is Leia een grote)... kan nog wel even mee, maar ik vind het soms een nadeel dat er zóveel afstel punten zijn. Dat is een voordeel ,want heel persoonlijk af te stellen, maar daardoor niet makkelijk te wisselen met iemand anders, omdat ik altijd wel een puntje nét niet lekker heb staan.
En de Wompat, mijn nieuwe liefde

draagt zeer comfortabel (van de week mijn spekpoot dik 4 uur rondgedragen op een marktje hier, geen centje pijn en ook prima te doen met de hitte (was dik 27 graden

) je hebt een wompat in 3 versies, baby, toddler en pre-school. Wij hebben de Toddler en die gaat voorlopig nog wel lang mee. Lekker breed rugpand, dus Leia zit er ook heerlijk diep in.
Ik ben dus erg tevreden nu

maar daar waren wel heel wat doeken voor nodig om erachter te komen wat fijn is en wat ik zelf fijn vind om te dragen.