SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm so glamourous I piss glitter!
Dat heb ik dus met Jaël... Ik had toen een BB maar die hebben we drie keer gebruikt omdat ze er niet echt in ontspande. En in de winkel vertellen ze dan ook niets over anders soort draagzakken, je moet er echt zelf naar op zoek gaan op het net anders weet je het niet...quote:Op maandag 30 mei 2011 09:36 schreef [b]Takkembah het volgende:
Ik ben zooooo fan <3, zojuist ook even in de ringsling een wandeling gemaakt met Seth en die ligt nu weer heerlijk te pitten. Had ik al![]()
![]()
gedaan? Waarom heb ik dit met Alexa nooit gedaan??? *zucht*[/b]
@WupWup, ik heb helaas maar 1 foto, en dat is als ik in pyjama sta met plofkop.Maar waar we gisteren waren, zijn foto's gemaakt, wellicht sta ik ergens bij. Zal eens kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
De Boba is toch ook bedoelt tot ong 4 jaar? of 20 kilo?quote:
Oh haha! Ja.. althans, hij zit nog wel wat ruim, maar dat stoort eigenlijk nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:07 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, de peuterversie! Er stond bij dreumes 1-3 jaar en bij peuter 2-4 jaar. Pre-school (kleuter: 3-5 jaar) leek me wat ambitieus. Maar de peuterversie zit dus al oké bij Leia?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
Nou, absoluut! Ivan is (nu) gewoon een breed jongetje. Overigens vind ik de Boba een mooie, fijne drager. Dankzij de Boba die hier een tijdje geleden op reis was ben ik er weer naar gaan verlangen om Ivan te dragen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:27 schreef oeke het volgende:
Ik snap het wel van dat brede rugpand, maar voor Ko moet het echt niet breder zijn, het hangt dus inderdaad niet alleen af van de drager maar ook van de gedraagde.![]()
ARE YOU SURE?quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:50 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, en nu is het gewoon helemaal klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |