Awwquote:Op maandag 30 mei 2011 00:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Aight. Ik ben zoooo jelly, niet normaal. Ik zou er dus eerst ook heengaan, maar dat ging niet door vanwege ruzies tussen m'n vrienden
Jij bent baas.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:14 schreef Kaasrol het volgende:
Ik wil bazenmuziek posten maar de albumart is fucking gay![]()
![]()
Bazenmuziek is wat ze op Q-music draaienquote:Op maandag 30 mei 2011 00:14 schreef Kaasrol het volgende:
Ik wil bazenmuziek posten maar de albumart is fucking gay![]()
![]()
Oja jij ging wel! Waarheen ook alweer...Spanje of Portugal tochquote:Op maandag 30 mei 2011 00:12 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja.. ik ga woensdag. Dus zaterdag jurkjes enzo daarvoor gekocht
.
Q-musicquote:Op maandag 30 mei 2011 00:14 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Bazenmuziek is wat ze op Q-music draaien.
Ja dat is zo kut, heb 't nog wel door moeten drammen bij sommigenquote:Op maandag 30 mei 2011 00:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Aight. Ik ben zoooo jelly, niet normaal. Ik zou er dus eerst ook heengaan, maar dat ging niet door vanwege ruzies tussen m'n vrienden
Eigen risico:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ik en Koekjestrommel, jij ookquote:
Italië!quote:Op maandag 30 mei 2011 00:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Oja jij ging wel! Waarheen ook alweer...Spanje of Portugal toch?
En LOL: advertentie hieronder: Sunny Beach, appartementen Royal Sun, Arke.nl. Exact hetzelfde waar en wat wij hebben geboekt. Google weet alles
.
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Eigen risico:Zo gay had ik niet verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit nummer is baas;
Sowieso dat wij gaan meeten in Den Glade Viking tussen de tietenquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:16 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Italië!
Die advertenties tonen ook altijd dingen die je gegoogled hebt.
Als je nou een maandje eerder gingquote:Op maandag 30 mei 2011 00:17 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ja.
7 juli meen ik. Geen idee welk app.
Ik zei het tochquote:Op maandag 30 mei 2011 00:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zo gay had ik niet verwacht.![]()
Dit nummer is baas;
Gardameerquote:Op maandag 30 mei 2011 00:17 schreef yosander het volgende:
[..]Ben niet meer zo helder
.
Maar tof! Waar in Italië? Rimini?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |