Wat is de levertijd van de bestelde produkten?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:58 schreef Kaasrol het volgende:
Hoe lang zijn de levertijden bij die webshop eigenlijk?
Nouja het is maar wat je leuk vindtquote:Op zondag 29 mei 2011 23:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hij had ook een keer in het weekend allemaal dingen van ster Zusenzoditdat uitgerekend
5 a4tjes vol
Mooi, morgen maar eens uitgebreid kijken danquote:Op maandag 30 mei 2011 00:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat is de levertijd van de bestelde produkten?
Elke bestelling binnen Nederland die op een werkdag voor 17:30 uur geplaatst wordt middels Ideal, Creditkaart of Paypal zal dezelfde dag verstuurd worden. Wij versturen de bestellingen met TNT post en deze zijn dan de volgende dag in huis. Uiteraard zijn wij net als alle andere webshops afhankelijk van de vervoerder dus als deze vertraging heeft dan is de bestelling mogelijk iets later in huis. Dit zijn echter uitzonderingen en in de meeste gevallen levert de TNT de bestelling netjes meteen de volgende werkdag af.
Indien gekozen wordt voor de betaalmethode “overschrijving' dan doet u de betaling zelfstandig. Bij internetbankieren gaat er mogelijk een dag overheen voordat de betaling bij ons binnen is. Indien u gebruik maakt van een overschrijvingskaart dan duurt het gemiddeld 5 werkdagen voordat de betaling bij ons is bijgeschreven.
Tja, zoek ik ook al tijdenquote:Op maandag 30 mei 2011 00:01 schreef yosander het volgende:
Ja zat ook even te kijken op Label54, nog vergelijkbare winkels qua assortiment (blousejes met korte mouw enzulks)?
Ja deze week moet ik dat nog doen, voor de chickies in Bulgarije natuurlijkquote:
zelfde kledingstijlquote:Op maandag 30 mei 2011 00:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mooi, morgen maar eens uitgebreid kijken dan
Heul veul merken die ik ook gewoon niet kende
Elektrotechniek dacht ik, maar die gozer was zo en zo onmenselijk goed in natuurkundequote:Op maandag 30 mei 2011 00:00 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nouja het is maar wat je leuk vindt... gaat zeker iets van natuur- en sterrenkunde studeren?
Vergeet condooms niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja deze week moet ik dat nog doen, voor de chickies in Bulgarije natuurlijk.
syndroom van asperger?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Elektrotechniek dacht ik, maar die gozer was zo en zo onmenselijk goed in natuurkunde
Als hij kon uitleggen had ik uitleg bij hem gevraagd denk ik
We hebben met een deel van de groep een grootverpakking (144 stuks) gekocht. Mijn deel ligt hier alquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:05 schreef yosander het volgende:
[..]
We hebben met een deel van de groep een grootverpakking (144 stuks) gekocht. Mijn deel ligt hier al.
547quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:05 schreef yosander het volgende:
[..]
We hebben met een deel van de groep een grootverpakking (144 stuks) gekocht. Mijn deel ligt hier al.
Klaar voor Den Glade Viking dus.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Helemaalquote:
Beest.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Met z'n vieren. En een opblaasschaap als verrassing voor een vriend van ons (krijgt hij daar)quote:
Schaap?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Met z'n vieren. En een opblaasschaap als verrassing voor een vriend van ons (krijgt hij daar).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |