ZIJ mag mijn zomerhit wel wordenquote:Op maandag 30 mei 2011 00:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Dit mag ook een zomerhit wordenGeniaal slecht, maar chill.
Zelfde label als deadmau5quote:Op maandag 30 mei 2011 00:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Dit mag ook een zomerhit wordenGeniaal slecht, maar chill.
Niet van m'n ouders hoorquote:
Okéquote:Op maandag 30 mei 2011 00:26 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik moest gewoon lachen dat Pino je gelijk verbeterde![]()
.
Lueken muziekjen hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 00:25 schreef jordyqwerty het volgende:
Dit nummer heeft een heerlijk zomers tintje
Levels is echt mega.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:28 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Verder zal Inna nog wel iets uitbrengen en de nieuwe van Tim Berg, Levels, gaat ook scoren.
Te vroeg voor de absolute zomerhit helaas. Desalniettemin een superlekkere pre-zomerhit.quote:
Die moet nog even groeien bij mij, maar ben ervan overtuigd dat hij Bromance wel kan overtreffen.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Lueken muziekjen hoor
Helaas niet mainstream genoeg voor zomerhit![]()
Ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:30 schreef DidoCarthago het volgende:
Hebben jullie ook dat je van sommige nummers echt kippenvel krijgt?
Die ken ik, geweldig nummerquote:
Jaquote:Op maandag 30 mei 2011 00:30 schreef DidoCarthago het volgende:
Hebben jullie ook dat je van sommige nummers echt kippenvel krijgt?
Ik ookquote:Op maandag 30 mei 2011 00:30 schreef yosander het volgende:
Ik ben altijd pas op de hoogte van die 'zomerhits' als de vakantie alweer voorbij is.
Hij is nu alweer heel snel gedaald in iTunes, had een korte opleving. Maar het zou me niets verbazen als we die weer gingen tegenkomen inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:30 schreef Keauning het volgende:
Jullie kennen Danza Kuduro toch ook wel?
Net te laat voor een zomerhit vorig jaar, maar ik denk dat we die toch veel gaan horen deze zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |