Iets met voltooid deelwoordquote:Op maandag 30 mei 2011 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Goed verwoordt MSNK
. Eckte Nieuwe-Nederlander
Ik zie wel iets in hem.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:49 schreef Smoofie het volgende:
Uhm...tadic misschien toch wel naar Ajax Klomp.
Ik zou het niet erg vinden, Sulejmani + Tadic zou wel een supercombo zijn denk ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:49 schreef Smoofie het volgende:
Uhm...tadic misschien toch wel naar Ajax Klomp.
Hoe kom je opeens bij Ten Catequote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Arme Ten Catetering wat is die man toch irritant en wat was ik blij toen hij weg was
Ik lees net hoe hij zich verguisd voelde door Ajax omdat hij voor Sneijder koos ipv Perez omdat die laatste de huisvriend van Van Geel zou zijnquote:
Toch heb ik liever Henkie dan Van Geel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees net hoe hij zich verguisd voelde door Ajax omdat hij voor Sneijder koos ipv Perez omdat die laatste de huisvriend van Van Geel zou zijn
Had dat ook niet te maken met het 'kankerneger' incidentje?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees net hoe hij zich verguisd voelde door Ajax omdat hij voor Sneijder koos ipv Perez omdat die laatste de huisvriend van Van Geel zou zijn
U mad?!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:02 schreef San_Andreas het volgende:
als ajax een grotere thuismarkt had gehad zouden ze nu gewoon de beste club van Europa zijn. Ze hebben nu 4 CL's en hoeven maar weinig clubs voor zich te dulden.
Dat sowieso. Maar goed, je kan niet alles hebben. Wat niet is kan nog komen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:02 schreef San_Andreas het volgende:
als ajax een grotere thuismarkt had gehad zouden ze nu gewoon de beste club van Europa zijn. Ze hebben nu 4 CL's en hoeven maar weinig clubs voor zich te dulden.
quote:'Tottenham Hotspur wil Ajax verlossen van El Hamdaoui'
Dinsdag, 31 mei 2011 om 07:10
Mounir El Hamdaoui keert mogelijk terug naar Tottenham Hotspur. De aanvaller van Ajax mag bij een goed bod vertrekken uit Amsterdam en volgens het Algemeen Dagblad heeft Tottenham geïnformeerd naar de voorwaarden om El Hamdaoui aan te trekken. De Marokkaans international speelde in het verleden al een jaar voor Tottenham.
El Hamdaoui maakte in 2005 de stap naar White Hart Lane, maar speelde geen enkele competitiewedstrijd voor the Spurs en kwam via Derby County, Willem II en AZ bij Ajax terecht. Daar loopt zijn contract nog drie jaar door, maar de landskampioen is desondanks bereid om mee te werken aan een vertrek, daar de relatie tussen El Hamdaoui en Frank de Boer (en de Ajax-supporters) verstoord is.
Trabzonspor wilde El Hamdaoui aantrekken voor 4,5 miljoen euro, maar de aanvaller zag een overgang naar Turkije niet zitten. Engeland klinkt een stuk aantrekkelijker voor de 26-jarige spits, maar het is onbekend of Tottenham de vraagprijs van Ajax wil betalen. Ajax is nog altijd voornemens Kolbeinn Sigthórsson aan te trekken, maar Ajax en AZ zitten in een impasse wat betreft vraag en aanbod.
Zou geweldig zijn. Dan Sightorsson + nog een extra spits halen en we hebben een veel beter elftal dan afgelopen seizoen.quote:
Waarom niet? Hij wil weg, Spurs is een geweldige club voor hem, spelen in Premier League is aantrekkelijk, ze kennen elkaar al en hij zal er vast meer kunnen verdienen.quote:
Spurs zoekt al tijden om een echte topspits. Die hebben ze niet in El Ham, wanneer ze die wel aantrekken komt Mounir op het 4e of 5e plan. Dat wil hij echt niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:45 schreef Devz het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij wil weg, Spurs is een geweldige club voor hem, spelen in Premier League is aantrekkelijk, ze kennen elkaar al en hij zal er vast meer kunnen verdienen.
El Ham is op zich een goede spits, alleen met een waardeloze mentaliteit. Hij zal moeten knokken voor een basisplaats, maar dat zal bij elke Europese middenmotor hetzelfde zijn. Als hij per sé een basisplaats wilde dan had hij wel naar Turkije gegaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:47 schreef andre347 het volgende:
[..]
Spurs zoekt al tijden om een echte topspits. Die hebben ze niet in El Ham, wanneer ze die wel aantrekken komt Mounir op het 4e of 5e plan. Dat wil hij echt niet.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:44 schreef Santello het volgende:
Van der Vaart bezit wel de kwaliteiten om El Ham goed te laten functioneren.
Hij schiet er zo 30 binnen in de EPL
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:44 schreef Santello het volgende:
Van der Vaart bezit wel de kwaliteiten om El Ham goed te laten functioneren.
Hij schiet er zo 30 binnen in de EPL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |