Grappig om te zien dat Feyenoord kampioen van het rechterrijtje is geworden, toch onze aartsrivaalquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:10 schreef Santello het volgende:
KAMPIOENEN!!!!!!!!!!! OLE OLE
[ afbeelding ]
Winnen ze toch nog iets.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat Feyenoord kampioen van het rechterrijtje is geworden, toch onze aartsrivaal.
Hij is wel goed. Volgens mij de eerste keeper van de A1 of jong Ajax of zo. Keepte laatst als 1e keeper de copa amsterdam.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:12 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Kent iemand Marco Bizot (als keeper niet als persoon)? Hij komt op huurbasis over naar Cambuur en ben benieuwd naar zijn keeperskwaliteiten. Is er iemand die me meer informatie kan geven? Is hij bijvoorbeeld het type Vermeer, of meer een lijnkeeper? etc etc.
Hij heeft tijdens Copa Amsterdam een hele goede indruk achtergelaten bij mij, mogen jullie heel blij mee zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:12 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Kent iemand Marco Bizot (als keeper niet als persoon)? Hij komt op huurbasis over naar Cambuur en ben benieuwd naar zijn keeperskwaliteiten. Is er iemand die me meer informatie kan geven? Is hij bijvoorbeeld het type Vermeer, of meer een lijnkeeper? etc etc.
Jatquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar goed, Rijkaard liet ook eerst Sparta degraderen voordat hij per toeval na 2 jaar bij Barcelona de CL won.
Thnx for info, dan zullen we hem hier nog beter makenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij heeft tijdens Copa Amsterdam een hele goede indruk achtergelaten bij mij, mogen jullie heel blij mee zijn
Had zelfs een redding a la Maarten
Anita , dikke eindbaas. Word volgend jaar sowieso betaald hoor, dat bedragquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
'Chelsea en Liverpool willen Anita'
Tuurlijk Fok! ik geloof het direct
Als wisselspelerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
Anita , dikke eindbaas. Word volgend jaar sowieso betaald hoor, dat bedrag
Die hebben het ook maar van voetbalzonequote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Er moet toch wel een kern van waarheid in zitten denk ik dan, waarom zou The Sun (quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Beste speler 2de seizoenshelftquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Er moet toch wel een kern van waarheid in zitten denk ik dan, waarom zou The Sun () of all people een Anita noemen.
Via via gehoord dat er een club in engeland is die interesse heeft in Anita, en daar zelf een club + bedrag bij bedacht.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Er moet toch wel een kern van waarheid in zitten denk ik dan, waarom zou The Sun () of all people een Anita noemen.
Aan deze opmerking kan ik wel zien dat je verstand ver te zoeken is en je voetbalverstand nog verder, maar het verbaast me niet, verder Lee Towers, misschien het proberen waard want slechter kan kan bij jullie toch nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:23 schreef rubje het volgende:
Yo 020 boys,hoe is over het algemeen het voorstel om Edgar Davids in jullie RvC te installeren ontvangen? Dat is bijna hetzelfde als dat wij Lee Towers vragen om directeur van Feyenoord te worden..![]()
Dat ellebogenwerk past toch prima bij Feyenoord?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:23 schreef rubje het volgende:
Yo 020 boys,hoe is over het algemeen het voorstel om Edgar Davids in jullie RvC te installeren ontvangen? Dat is bijna hetzelfde als dat wij Lee Towers vragen om directeur van Feyenoord te worden..![]()
Voetbalzone heeft anders altijd gelijk. AL kan dat ook liggen aan het feit dat ze elke roddel hoe klein dan ook plaatsenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die hebben het ook maar van voetbalzone.
Ik mis de vergelijking? Jij snapt niet zoveel van voetbal of wel?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:23 schreef rubje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |