Door eigen toe doen onderuit gaan zal idd niet bij 90% gebeuren. Maar iedereen zal zijn brommer wel eens onvrijwillig op de grond gaan leggen en de kans daarop is in het eerste jaar wel groter natuurlijk. Ik hanteer altijd de volgende regel minimaal 50% van de mensen die in een koekblik stappen heeft last van het koekjes syndroom, het IQ wordt dan aangepast tot het gemiddelde IQ van een koekje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:02 schreef Tim_miT het volgende:
[..]
Tja... die 90% regel vind ik echt gelul. Als je gewoon net als in de auto je kop erbij houd dan gaat er helemaal niks verkeerd. Gewoon jezelf niet overschatten en jezelf de tijd gunnen om je motor te leren kennen. Lees daarnaast eens de twist of the wrist serie (of kijk de film) en je gaat echt niet zo maar op je plaat.
mijn budget is ongeveer 5000.-quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:53 schreef knack het volgende:
[..]
Wat is je budget dan? Mijn keus zou de GSXR 600 zijnMaar ja 7750 euro voor een eerste (oefen) motor uitgeven
Houdt rekening met een levertijd van een maandje, dus kijk even wanneer je ze bestelt danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:29 schreef ibaneX het volgende:
Otoplastieken neem ik als het zover is. Die zitten erg lekker.
Die zijn zeker goed genoeg als je ze goed in doet. Die otoplastieken kun je wat sneller in doen dan die schuimdingen en de demping is aan te passen door de filters. En geloof me zelfs met een integraal helm wil je op de snelweg oordopjes in.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:43 schreef kevintjuhh2 het volgende:
hmm jammer:( ik vind dat brullen altijd wel lekker om te horen als er op de snelweg weer eentje voorbij komt schieten:P maar gewoon van die schuimdingen zeg maar, zijn niet genoeg?
Gefeliciteerd, en welkom! Meteen heel het rijbewijsalfabet afwerken?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:58 schreef blingbling11 het volgende:
Yes! vandaag eindelijk geslaagd voor mijn autorijbewijs. Heb meteen de theorieboeken voor de motor besteld
Nice, ik vond het jammer dat dat merk bij mij niet zo lekker zat. Vond dat zonnevizier wel chill. Maar nee ik moet weer een Shoei hoofd hebbenquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:58 schreef blingbling11 het volgende:
Yes! vandaag eindelijk geslaagd voor mijn autorijbewijs. Heb meteen de theorieboeken voor de motor besteld
Ik heb otoplastieken voor op feestjes met harde muziek, die zitten 100.000x lekkerder dan die universele dingen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:43 schreef kevintjuhh2 het volgende:
hmm jammer:( ik vind dat brullen altijd wel lekker om te horen als er op de snelweg weer eentje voorbij komt schieten:P maar gewoon van die schuimdingen zeg maar, zijn niet genoeg?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:58 schreef blingbling11 het volgende:
Ligt aan het CBR waar jij je theorie examen wil doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:26 schreef mstx het volgende:
Rijles ging weer lekker daarnet. Weer naar het Gelredome geweest voor de stopproef en afremdinges.
Waarschijnlijk gaan we na de volgende les de AVB aanvragen.![]()
Dit weekend ga ik misschien ook maar eens een eigen pak kopen, dat lijkt me toch wat lekkerder zitten dan die te kleine/te grote broeken omdat iemand anders ook mijn maat heeft.
Ook maar eens m'n theorieexamen aanvragen, heeft iemand enig idee of je dat ook weken van te voren moet inplannen of kan dat bij wijze van spreken volgende week al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |