krijg je ook niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb daarnet twee van die 5 gratis oefenexamens aan het maken die in de OP staan, maar damn... wat krijg ik een hoop vragen die echt helemaal niet in het theorieboek stonden...
Een aanhanger achter de motor... regels tijdens bergritten etc...
Ik hoop dat ik tijdens mijn theorie niet van die vragen krijg

In mijn theorieboek staat dat in ieder geval wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb daarnet twee van die 5 gratis oefenexamens aan het maken die in de OP staan, maar damn... wat krijg ik een hoop vragen die echt helemaal niet in het theorieboek stonden...

Hoeveel procent van de ongevallen wordt veroorzaakt door een menselijke fout?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:28 schreef nero7 het volgende:
[..]
krijg je ook niet.
gewoon leren wat in het boekje staat.

Oefen gewoon examens, dat is de beste manier om je voor te bereiden. Kans is te groot dat de informatie in je boek niet toereikend is om daar blind op te vertrouwen.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:28 schreef nero7 het volgende:
[..]
krijg je ook niet.
gewoon leren wat in het boekje staat.

Over aanhanger achter de motor stond wel in mijn theorieboek, en over bergritten ookquote:Op maandag 6 juni 2011 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop dat ik tijdens mijn theorie niet van die vragen krijg

Die bui is leeg geregend en gedonderd boven jullie volgens mij, hier schijnt de zon nu en is niks naar beneden komen vallenquote:Op maandag 6 juni 2011 11:46 schreef ArnosL het volgende:
Als dat hetzelfde is als wat er nu hier is wens ik je heel veel succesEr zit ook nog een beetje onweer bij, alleen maar gedonder volgens mij

Hmja ach, wat is lang - ik ben tegen de 1.90, en mijn broekspijpen kruipen soms ook omhoog.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:03 schreef Thrilled het volgende:
Pff het valt me echt op (ook op tweakers en het motor-forum) dat er echt veel lange mensen motorrijlessen nemen of motor rijden en problemen ondervinden. Misschien omdat alleen deze mensen problemen hebben met motor rijden en dus ik alleen maar die problemen leesMaar superveel verhalen over te lage motoren, te kleine pakken, knellende knieen tegen de kuip, te grote laarzen, etcetera..
Misschien is het niet echt voor lange mensen weggelegd
Ik ben in ieder geval enorm blij met mijn 1.85m

Echt? Kut... Ik heb een theorieboek van veka-best uit 2009... is zo'n boek echt zooo snel achterhaald? pfff..quote:Op maandag 6 juni 2011 13:57 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Over aanhanger achter de motor stond wel in mijn theorieboek, en over bergritten ook

Die foto'squote:Op maandag 6 juni 2011 18:05 schreef ArnosL het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)rn-ongeluk-geha.html
Iemand van hier die daar lest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |