abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97782759
Hmmm... 1 keer regen gehad, weinig van gemerkt, maar dat zweten in de felle zon valt me toch wel tegen (stapvoets rijden, lopend parkeren :( )...

Hebben jullie nog tips voor motorhandschoenen? (bij voorkeur leren of in ieder geval redelijk strakke :)) Ik wil zo langzamerhand aan een pak beginnen :)
pi_97782848
Ik mag a.s. vrijdag weer. Jeeeej :')
Had em al eind april moeten hebben :r
  maandag 6 juni 2011 @ 13:28:01 #278
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_97782886
Ik heb daarnet twee van die 5 gratis oefenexamens aan het maken die in de OP staan, maar damn... wat krijg ik een hoop vragen die echt helemaal niet in het theorieboek stonden...

Een aanhanger achter de motor... regels tijdens bergritten etc...

Ik hoop dat ik tijdens mijn theorie niet van die vragen krijg
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_97782902
quote:
3s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb daarnet twee van die 5 gratis oefenexamens aan het maken die in de OP staan, maar damn... wat krijg ik een hoop vragen die echt helemaal niet in het theorieboek stonden...

krijg je ook niet.
gewoon leren wat in het boekje staat.
  maandag 6 juni 2011 @ 13:34:31 #280
258802 Yreal
henk..!
pi_97783128
Ik wel hoor, ik heb ze zelfs gehad over hoe hard auto's mogen rijden met een caravan.
pi_97783220
Overigens, groupon heeft iets met een online theoriecursus in de aanbieding.
  maandag 6 juni 2011 @ 13:42:23 #282
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_97783396
quote:

In mijn theorieboek staat dat in ieder geval wel.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_97783461
Zo, vanochtend laatste lesje voor het examen. Woensdag om 10:45 ben ik aan de beurt. Het zal mij eens benieuwen. Ging vandaag prima. Even spiegelen voordat ik het remmen inzet en het is 'flawless'.
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_97783546
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:28 schreef nero7 het volgende:

[..]

krijg je ook niet.
Hoeveel procent van de ongevallen wordt veroorzaakt door een menselijke fout?
Bij hoeveel procent van de ongevallen speelt vermoeidheid een rol?

Staan die in jouw boek? Ze zitten wel in de examens.
  maandag 6 juni 2011 @ 13:48:48 #285
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_97783619
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:28 schreef nero7 het volgende:

[..]

krijg je ook niet.
Oefen gewoon examens, dat is de beste manier om je voor te bereiden. Kans is te groot dat de informatie in je boek niet toereikend is om daar blind op te vertrouwen.
pi_97783940
quote:

Over aanhanger achter de motor stond wel in mijn theorieboek, en over bergritten ook :o
pi_97787653
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:46 schreef ArnosL het volgende:
Als dat hetzelfde is als wat er nu hier is wens ik je heel veel succes :P Er zit ook nog een beetje onweer bij, alleen maar gedonder volgens mij :P
Die bui is leeg geregend en gedonderd boven jullie volgens mij, hier schijnt de zon nu en is niks naar beneden komen vallen :P
pi_97788032
vandaag eerste les gehad, was wel leuk alleen ik krijg echtg last van me heupen op dat ding, merkte het bij het opstappen al meteen:S miss dat de motor eigenlijk te klein is voor me? ik ben namelijk redelijk groot 1:90-1:95, naja ik les iig wel op een "zware" motor
pi_97788423
Op wat voor motor heb jij les?

En eh, 'zware' of 'lichte' motor hoeft niks uit te maken :P
Bij de rijschool waar ik zit zijn de zware en lichte motoren exact hetzelfde model, alleen heeft de lichte iets minder vermogen..

Maar ik merk wel dat ik na drie kwartier tot een uur ongeveer last van m'n knieën krijg. Zitten gewoon te ver opgevouwen.. Ben ook 1,95 ongeveer.
pi_97789224
Pff het valt me echt op (ook op tweakers en het motor-forum) dat er echt veel lange mensen motorrijlessen nemen of motor rijden en problemen ondervinden. Misschien omdat alleen deze mensen problemen hebben met motor rijden en dus ik alleen maar die problemen lees :P Maar superveel verhalen over te lage motoren, te kleine pakken, knellende knieen tegen de kuip, te grote laarzen, etcetera.. :P Misschien is het niet echt voor lange mensen weggelegd :P Ik ben in ieder geval enorm blij met mijn 1.85m :D
pi_97789697
Lange mensen hebben er vooral met rijlessen veel last van.. Rijscholen kunnen moeilijk voor lange, korte en middelmatige mensen allemaal aparte motoren voor aanschaffen :P

Ik weet wel dat er rijscholen zijn die hebben verlaagde motoren voor kleinere mensen, maar volgens mij zijn er geen rijscholen die grotere motoren hebben voor langere mensen? Allroads etc. zijn goed voor lange mensen volgens mij, maar die zijn lastiger voor beginners om bijvoorbeeld die oefeningen mee te doen lijkt me..

Oh en, mensen die iets te klagen uiten dat eerder dan mensen die tevreden zijn :Y
pi_97790213
mjah zwaar staat niet voor niks tussen aanhalingstekens:P het is een yamaha xj(s?) 600. wel een mooi dingetje
  maandag 6 juni 2011 @ 17:35:08 #293
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_97794024
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:03 schreef Thrilled het volgende:
Pff het valt me echt op (ook op tweakers en het motor-forum) dat er echt veel lange mensen motorrijlessen nemen of motor rijden en problemen ondervinden. Misschien omdat alleen deze mensen problemen hebben met motor rijden en dus ik alleen maar die problemen lees :P Maar superveel verhalen over te lage motoren, te kleine pakken, knellende knieen tegen de kuip, te grote laarzen, etcetera.. :P Misschien is het niet echt voor lange mensen weggelegd :P Ik ben in ieder geval enorm blij met mijn 1.85m :D
Hmja ach, wat is lang - ik ben tegen de 1.90, en mijn broekspijpen kruipen soms ook omhoog.
  maandag 6 juni 2011 @ 18:02:57 #294
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_97795344
quote:
6s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:57 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Over aanhanger achter de motor stond wel in mijn theorieboek, en over bergritten ook :o
Echt? Kut... Ik heb een theorieboek van veka-best uit 2009... is zo'n boek echt zooo snel achterhaald? pfff..
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 6 juni 2011 @ 18:47:08 #296
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_97797408
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 18:05 schreef ArnosL het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)rn-ongeluk-geha.html

Iemand van hier die daar lest?
Die foto's :X moet een klap geweest zijn, mijn hemel :{

F'ing cagers.
pi_97797515
Wel vreemd dat de instructeur er vervolgens ook op is geknald.

Wat zijn cagers?
pi_97797837
cagers zijn autorijders? ook wel koekblikkers genoemd...:P
pi_97798297
Ligt het aan mij of is dit een ontiegelijk vage vraagstelling?

pi_97798586
En nog een andere vraag:
Als de hendel bij het inknijpen van de voorrem bijna het stuur raakt, dan moet u:
A - de remvloeistof bijvullen
B - de kabel vernieuwen
C - de remblokken vernieuwen

Dat kan toch zowel B als C zijn :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')