quote:
quote:
Hier het bijbehorend topic: [TV-tip] Andere tijden sportquote:Vanaf zondag 5 juni staan acht zondagen op rij sport en geschiedenis centraal in het gezamenlijke programma van de VPRO en de NOS.
De eerste vier delen gaan over de bijzondere verhalen van de 'pioniers' Karel Aalbers (ex-voorzitter Vitesse), tafeltenniskampioene Bettine Vriesekoop, judoka Anton Geesink en Willy Stähle, voormalig wereldkampioen waterskiën en Nederlands sportvrouw van het jaar 1971. Aflevering vijf gaat over de Eindhovense jaren van de Braziliaanse topvoetballer Ronaldo die in juni 2011 afscheid neemt.
Tour de France
Tijdens de Tour de France komen drie historische wielerverhalen uit de jaren tachtig en negentig aan bod. Zo is er een aflevering over de dag dat Joop Zoetemelk de Tour de France won.
De afleveringen staan steeds op zondag om 22.00 uur geprogrammeerd op Nederland 1. Vanwege de zomerstop is er op de genoemde zondagen geen NOS Studio Voetbal.
Afleveringen
5 juni - De waarheid volgens Karel Aalbers
12 juni - Bettine: bloed, zweet en tranen
19 juni - De nacht van Anton Geesink
26 juni - Verliefd op Willy Stähle
3 juli - Ronaldo, de Eindhovense jaren
10 juli - Ruzie in het peloton
17 juli - Winnen op Alpe d'Huez
24 juli - De dag dat Joop de Tour won
Eind juli zijn ze er weer toch? Ik heb dan wel een keer vakantie gehad hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 23:06 schreef bascross het volgende:
Zei Sjek nou op het eind: ''fijne vakantie''? Hij weet niet dat in principe niemand vakantie heeft?
Ik heb vakantie.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:06 schreef bascross het volgende:
Zei Sjek nou op het eind: ''fijne vakantie''? Hij weet niet dat in principe niemand vakantie heeft?
Precies, hij is gewoon de beste. Niks mis mee.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:07 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon terecht. Accepteer dat nou eens
Ik meende eind juni, dus ik moet Sjek 2 maand missen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eind juli zijn ze er weer toch? Ik heb dan wel een keer vakantie gehad hoor
Eind juni is nog altijd 1 maand en nee het is tot eind juli, zie OP.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:22 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik meende eind juni, dus ik moet Sjek 2 maand missen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een enorme fan zelfs. Prachtig om te zien hoe hij (en Barcelona) voetbalt. Maar veel commentatoren komen bijna klaar wanneer ze zijn naam noemenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:07 schreef Breekfast het volgende:
[..]
No shit, daarom zeg ik ''dus''. Ik ging er vanuit tot eind juni, slechts één maand, maar het blijkt dus twee maanden te zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Eind juni is nog altijd 1 maand en nee het is tot eind juli, zie OP.
Gaat over sport. Ook iets over Ronaldo bij psv.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:31 schreef OverRated het volgende:
Tevens: andere tijden sport lijkt me niet geweldig. Gaat ook over wielrennen en zo zie ik..
Woops helemaal verkeerd geïnterpreteerd, mijn excuses.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:35 schreef bascross het volgende:
[..]
No shit, daarom zeg ik ''dus''. Ik ging er vanuit tot eind juni, slechts één maand, maar het blijkt dus twee maanden te zijn.
Tsja, studio voetbal gaat nergens overquote:Op zondag 29 mei 2011 23:31 schreef OverRated het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een enorme fan zelfs. Prachtig om te zien hoe hij (en Barcelona) voetbalt. Maar veel commentatoren komen bijna klaar wanneer ze zijn naam noemenEn dat terwijl veel andere spelers van Barcelona ook prachtig voetbal laten zien.
Tevens: andere tijden sport lijkt me niet geweldig. Gaat ook over wielrennen en zo zie ik..
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:05 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Wel lekker voor de Avondetappe 3 wieler docu's
[..]
Hier het bijbehorend topic: [TV-tip] Andere tijden sport
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:35 schreef msnk het volgende:
Woops helemaal verkeerd geïnterpreteerd, mijn excuses.
Ja en hij was liefquote:
Leuk dat jij dat vind, maar daar koop ik niks voor. Ook al is hij momenteel de beste (en niet by far overigens, maar goed wel een van de beste ja) dan betekend het natuurlijk niet dat ze dat om de 5 seconde hoeven te zeggen en er bijna over klaar komen. Terwijl ze de rest van z'n team buiten beschouwing laten.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:07 schreef Breekfast het volgende:
[..]
quote:Van Halst verruilt Eredivisie Live voor vaste plek bij Studio Voetbal
Donderdag, 23 juni 2011 om 14:26
Wie fan is van de analyses van Jan van Halst, hoeft zijn televisie niet meer af te stemmen op Eredivisie Live. De oud-voetballer was in de afgelopen periode werkzaam als analist bij de zender, maar zal met ingang van het aankomend seizoen zijn kijk op het spel delen op de NOS. Daar zal hij in verschillende hoedanigheden te zien zijn.
Van Halst, die in zijn spelerscarrière onder andere speelde voor clubs als Ajax, FC Twente en Vitesse, zal sowieso op de zondag plaatsnemen aan tafel bij Studio Voetbal. Verder gaat hij Champions League-wedstrijden analyseren en is hij in elk geval ook al aangesteld als één van de vaste analisten voor het EK 2012.
Ik ga met pijn in mijn hart weg bij Eredivisie Live, maar dit is een privékeuze. Ik was nooit meer thuis. Studio Voetbal is bovendien een mooi programma en de NOS is een A-merk”, aldus Van Halst aan Voetbal International. En ook de NOS is tevreden over de komst van de oud-voetballer.
“Hij is inhoudelijk sterk, kundig, zakelijk, ad rem en ook geestig. We hadden hem drie jaar geleden al willen hebben. Hij is een heel goede voetbalanalist”, zo liet chef-sport Maarten Nooter weten. De komst van Van Halst betekent het definitieve einde van Hugo Borst bij de NOS.
Precies. Want we kennen Jan allemaal als een man die 24/7 vertelt hoe goed hij Twente wel niet vindt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgend jaar dus studio twente ipv studio ajax.
Jan van Halst is te gemaakt. Te flitsend pak, te modieus horloge, te correct gebabbel. Ik mag hem niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:43 schreef OverRated het volgende:
Hij heeft een goede kennis van zaken, maar qua uitstraling kijk ik 10 keer liever naar Hugo. Daar kon ik altijd om lachen, ook al is het een echte Rotterdammer
Jan van Halst kijkt altijd zo semi-boos en verheerlijkt bovendien Twente ook nog eens, zoals genoemd
quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:11 schreef Caland het volgende:
Captain Hindsight, en KIJK... hier wordt de fout gemaakt.
Achter de top 3 én AZ :pquote:Op zondag 31 juli 2011 22:21 schreef GGMM het volgende:
Been zei dat Feyenoord achter de top 3 moet eindigen?
Arno vermeulenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:22 schreef Rabieluh het volgende:
Die galbak in z'n streepkjeskostuum zal wel weer gaan brullen over de afwezige Cruijff.
Ja dacht iig dat hij dat was die zo over hem tekeer gingquote:
Klopt jaquote:Op zondag 31 juli 2011 22:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja dacht iig dat hij dat was die zo over hem tekeer ging.
Of je beschikt over een gezonde zelfkennisquote:Op zondag 31 juli 2011 22:28 schreef Paxcon het volgende:
Als trainers zeggen: ''Die en die speler zouden we goed kunnen gebruiken'' of ''Een goede spits kunnen we wel gebruiken'' zou ik me toch behoorlijk in de steek gelaten voelen als persoon die die functie op dat moment vervult
Dat is nou juist het hele punt. Er is amper iemand die die positie vervultquote:Op zondag 31 juli 2011 22:28 schreef Paxcon het volgende:
Als trainers zeggen: ''Die en die speler zouden we goed kunnen gebruiken'' of ''Een goede spits kunnen we wel gebruiken'' zou ik me toch behoorlijk in de steek gelaten voelen als persoon die die functie op dat moment vervult
Natuurlijk deden ze datquote:Op zondag 31 juli 2011 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Plakten ze het zo dat het leek alsof PSV de transfers deed van de gemeentegelden.!!!!
JOS
Daar komen ze bij Ajax ook nog wel achterquote:Op zondag 31 juli 2011 22:47 schreef inZanity het volgende:
Waar komt die hele Sightorsson hype vandaan? Wat heeft die jongen nou eigenlijk laten zien..
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar komen ze bij Ajax ook nog wel achter
twitter:sitechris twitterde op zondag 31-07-2011 om 22:33:37Erger me kapot aan arno vermeulen bij #studiovoetbal. Voegt niets toe. En 0,0 humor. Wat een zure man die zichzelf te graag hoort praten. reageer retweet
Die actie van hem na 10 minuten of zo waar Sulejmani zijn schot en Eriksen zijn kopbal uitkwam vertelde mij genoeg.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar komen ze bij Ajax ook nog wel achter
Yup!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:50 schreef Evertjan het volgende:
twitter:sitechris twitterde op zondag 31-07-2011 om 22:33:37Erger me kapot aan arno vermeulen bij #studiovoetbal. Voegt niets toe. En 0,0 humor. Wat een zure man die zichzelf te graag hoort praten. reageer retweet
Lees je beter in (bijv. de Vi van aantal weken geleden) en lul niet zo dom.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Natuurlijk deden ze dat. Als je 18 miljoen in spelers kan investeren, kan je het ook niet doen en 18 miljoen minder gemeenschapsgeld gebruiken.
Dat blijf je het hele seizoen horen hoorquote:Op zondag 31 juli 2011 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lees je beter in (bijv. de Vi van aantal weken geleden) en lul niet zo dom.
Hij heeft bij AZ in een wedstrijd 4 doelpunten gemaakt.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:47 schreef inZanity het volgende:
Waar komt die hele Sightorsson hype vandaan? Wat heeft die jongen nou eigenlijk laten zien..
Door de onwetenden.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat blijf je het hele seizoen horen hoor..
El Hamdaoui heeft bij Ajax 20 kansen in 1 wedstrijd verkloot met buitenkantje rechtsquote:Op zondag 31 juli 2011 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft bij AZ in een wedstrijd 4 doelpunten gemaakt.²
Slechte troll.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
El Hamdaoui heeft bij Ajax 20 kansen in 1 wedstrijd verkloot met buitenkantje rechts![]()
²
Dan maar geen kampioen.. We moeten bij PSV niet de rommel van Ajax over nemenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Als PSV El Hamdaoui haalt worden ze kampioen.²
En terecht.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:54 schreef Einthovuh het volgende:
Haha 1 minuutje over PSV praten en dan het volgende onderwerp
Logisch, saaie boel man.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:54 schreef Einthovuh het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Slechte troll.
El Hamdaoui is drie klasses beter dan Sigthorsson.
El Hamdaoui is topscorer van Nederland geworden, kampioen van Nederland en winnaar van de gouden schoen.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
El Hamdaoui heeft bij Ajax 20 kansen in 1 wedstrijd verkloot met buitenkantje rechts![]()
²
Was wel te verwachtenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:54 schreef Einthovuh het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan maar geen kampioen.. We moeten bij PSV niet de rommel van Ajax over nemen
Wedden dat Sightorsson over 6 jaar meer heeft bereikt dan die gozert.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
El Hamdaoui is topscorer van Nederland geworden, kampioen van Nederland en winnaar van de gouden schoen.
Sightorsson.²
omdat Ajaxquote:Op zondag 31 juli 2011 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Afscheid van van der Sar LIVE op tv ?
Lol wat ?.!!!!!!!!!!!!!
Ons belastinggeld wordt weer nuttig uitgegevenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Lol wat ?.!!!!!!!!!!!!!
Hij baseert dat op het feit dat ze een speler hebben gehaald die onderdeel was van een van de wagonladingen 'talenten' die jaarlijks worden gehaald door Man. City.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!!!
NEC een goed team en DE verrassing?
Heeft die oetlul NEC in de voorbereiding gezien ?
Zat een klein stukje in dat filmpjequote:Op zondag 31 juli 2011 22:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zijn ze nou met opzet die loting voor de WK kwalificatie vergeten te bespreken?
Ook nog eens een middelmatige speler qua talent....... Althans, geen toekomstige Fabregas ofzo.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij baseert dat op het feit dat ze een speler hebben gehaald die onderdeel was van een van de wagonladingen 'talenten' die jaarlijks worden gehaald door Man. City.
Nee, hij heeft HET niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wedden dat Sightorsson over 6 jaar meer heeft bereikt dan die gozert.
Ik ken hem verder niet, maar elke 16-jarige die een bal rechtdoor kan trappen richting een medespeler kan wel naar een PL-club. Dit soort spelers kosten een fooi en als je er 100 haalt, dan groeien er vast wel 2 of 3 uit tot een nuttige speler en op een aantal kun je wellicht wat geld verdienen. Als hij echt goed zou zijn, dan zou hij niet verhuurd worden aan NEC.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook nog eens een middelmatige speler qua talent....... Althans, geen toekomstige Fabregas ofzo.
Je zou bijna het idee krijgenquote:
mwoah, een 'talent' bij Man City is ws altijd nog beter dan wat er op de reservebank bij NEC zit.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij baseert dat op het feit dat ze een speler hebben gehaald die onderdeel was van een van de wagonladingen 'talenten' die jaarlijks worden gehaald door Man. City.
Jaquote:Op zondag 31 juli 2011 22:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je wil dus beweren dat Sigthorsson beter is dan El Hamdaoui?
Heeft die bij Ajax gespeeld dan? Anders kan het de NOS niks boeien.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je zou bijna het idee krijgen
Ben eens benieuwd of ze het afscheid van Ruud van N. over paar jaar ook uitzenden.
De reservebank van NEC, daar noem je ook wat. Daar zitten geen spelers tussen die NEC op sleeptouw nemen en richting Europees voetbal loodsen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mwoah, een 'talent' bij Man City is ws altijd nog beter dan wat er op de reservebank bij NEC zit.
Jammer genoeg zit het wel zoquote:Op zondag 31 juli 2011 23:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Heeft die bij Ajax gespeeld dan? Anders kan het de NOS niks boeien.
NEC had aantal jaren geleden toch Chris Eagles van Man. United gehuurd. Ook aardige voetballer voor Eredivisie, voetbalt nu in Championship.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet, maar elke 16-jarige die een bal rechtdoor kan trappen richting een medespeler kan wel naar een PL-club. Dit soort spelers kosten een fooi en als je er 100 haalt, dan groeien er vast wel 2 of 3 uit tot een nuttige speler en op een aantal kun je wellicht wat geld verdienen. Als hij echt goed zou zijn, dan zou hij niet verhuurd worden aan NEC.
Zie vorige post.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
NEC heeft een paar terug ook een speler gekregen van ManU volgens mij en waar speelt die nu?
Ook niet meer in de PL.
We moeten denk ik maar gewoon afwachten
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui heeft meer techniek in zijn endeldarm dan Sightorsson in zijn hele lichaam.
Sightorsson is een Berg kloon.²
Als je in de top 8 eindigt heb je theoretisch kans op Europees voetbal, dus de term Europees voetbal zegt in dat opzicht net zoveel als een 'talent' van Man City. Het blijven ook analitici he?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
De reservebank van NEC, daar noem je ook wat. Daar zitten geen spelers tussen die NEC op sleeptouw nemen en richting Europees voetbal loodsen.
All wie ken doe Is weet ent siequote:Op zondag 31 juli 2011 22:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
RVN:quote:
NEC gaat de top 8 echt niet halen. Het was een domme vraag overigens. Er kan nog een maandje getransfereerd worden...quote:Op zondag 31 juli 2011 23:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je in de top 8 eindigt heb je theoretisch kans op Europees voetbal, dus de term Europees voetbal zegt in dat opzicht net zoveel als een 'talent' van Man City. Het blijven ook analitici he?
Wel als El Ham in een systeem moet spelen waar hij niet het enige aanspeelpunt is.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
En als je de bal terug wilt hebben.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wel als El Ham in een systeem moet spelen waar hij niet het enige aanspeelpunt is.
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Lol wat ?.!!!!!!!!!!!!!
Dat ligt dan niet aan hem maar aan de trainer die hem verkeerd gebruikt. Als je néger Hasselbaink laat keepen zal hij het vast minder doen dan Schmeichel.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wel als El Ham in een systeem moet spelen waar hij niet het enige aanspeelpunt is.
Als men had gevraagd wie er kampioen zou worden waren 3 van de 4 antwoorden al duidelijk.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
NEC gaat de top 8 echt niet halen. Het was een domme vraag overigens. Er kan nog een maandje getransfereerd worden...
Nee. Het is gewoon overdreven om van mijn belastingcenten een afscheidswedstrijd uit te zenden van een fucking keeper. De verdediging van een ploeg maakt de keeper.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:08 schreef msnk het volgende:
[..]
[ [url=http://forum.i3d.net/attachments/counter-strike-source/943222736-i3d-server-do-you-play-most-css-not-sure-
if-troll-just-very-stupid.jpg]afbeelding[/url] ]
Wat moeten ze daarover zeggen dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zijn ze nou met opzet die loting voor de WK kwalificatie vergeten te bespreken?
Als iedere speler maar mocht bepalen op welke positie deze speelt zijn er ook niet echt trainers nodig he?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ligt dan niet aan hem maar aan de trainer die hem verkeerd gebruikt. Als je néger Hasselbaink laat keepen zal hij het vast minder doen dan Schmeichel.²
Ik vond de aflevering van vandaag meer een studio twente eilk.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:23 schreef BechirPSV het volgende:
Wat een verschrikking dat studio voetbal. Ikm mekr gewoon dat ik elk seizoen dat gepikkelik van Jack en dat onnozele gelul steeds meer begin te verafschuwen. Ik ben vbalfantaat dus kijk altijd wel maar dit was geoon saai vandaag. Studio Ajax kijk je maar op Ajax Tv niet van onze belastingcente
Juist wel, want met 7 spitsen en vier nummer 10's ga je geen wedstrijd winnen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als iedere speler maar mocht bepalen op welke positie deze speelt zijn er ook niet echt trainers nodig he?
Ben je de vriendin van El Ham ofzo? Die gast kan gewoon niet met andere mensen omgaan, ga dan maar lekker op het Mercatorplein voetballen ofzo. Daar kunnen ze ook heel goed kappen en draaien.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui heeft meer techniek in zijn endeldarm dan Sightorsson in zijn hele lichaam.
Sightorsson is een Berg kloon.²
Je kunt niet meer lekker ballen op het Mercatorpleinquote:Op zondag 31 juli 2011 23:29 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ben je de vriendin van El Ham ofzo? Die gast kan gewoon niet met andere mensen omgaan, ga dan maar lekker op het Mercatorplein voetballen ofzo. Daar kunnen ze ook heel goed kappen en draaien.
Niet echt, de eredivisie live fragmenten worden er bij de nos toch uitgefilterd in de terug te kijken versie op de website en veel nieuws was er ook niet te melden, alsmede dat er niet zoals bijvoorgaande jaren bij de kick-off,voorspellingen gedaan werden over meerdere clubs.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb de uitzending gemist...is het de moeite waard dit terug te kijken?
Jazeker! Leuk gekibbel tussen Jan en Janquote:Op zondag 31 juli 2011 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb de uitzending gemist...is het de moeite waard dit terug te kijken?
Derksen-Hansie taferelen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 03:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Jazeker! Leuk gekibbel tussen Jan en Jan
Zei hij 'garant' ?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De grootste grap kwam toch wel weer van Vermeulen."Immers staat toch garant voor 15 goals per siezoen". Kijkt hij uberhaupt voetbal of heeft hij alleen een idiote mening?? Walgelijk ventje ook nog eens.
Ja, die dusquote:Op zondag 31 juli 2011 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zie vorige post.
Eagles. Chrisje.
Die Vermeulen is echt een debiel man. Zelden zo'n misselijkmakend figuur op de TV gezien.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De grootste grap kwam toch wel weer van Vermeulen."Immers staat toch garant voor 15 goals per siezoen". Kijkt hij uberhaupt voetbal of heeft hij alleen een idiote mening?? Walgelijk ventje ook nog eens.
Nee, je moet je belastingcenten aan een clubje in Eindhoven gaan geven dan ben je lekker bezig.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon overdreven om van mijn belastingcenten een afscheidswedstrijd uit te zenden van een fucking keeper. De verdediging van een ploeg maakt de keeper.
Vorig seizoen had hij iets gezegd waardoor 90% hem uitkotste/per direct diskwalificeerde, waaronder ook ikquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die Vermeulen is echt een debiel man. Zelden zo'n misselijkmakend figuur op de TV gezien.
quote:
Je moet er inderdaad niet meer van maken dan dat het was, gewoon leuk gekibbel. Geen epische taferelen.quote:
Wie is Troyquote:
Hij ging hele uitzending van den Boog verdedigen en op Cruijff haten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Vorig seizoen had hij iets gezegd waardoor 90% hem uitkotste/per direct diskwalificeerde, waaronder ook ik, weet iemand nog wat dat was
![]()
Snel vergeten.
[..]
[..]
Je moet er inderdaad niet meer van maken dan dat het was, gewoon leuk gekibbel. Geen epische taferelen.
[..]
Wie is Troy
Ah jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij ging hele uitzending van den Boog verdedigen en op Cruijff haten.
Filmquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Vorig seizoen had hij iets gezegd waardoor 90% hem uitkotste/per direct diskwalificeerde, waaronder ook ik, weet iemand nog wat dat was
![]()
Snel vergeten.
[..]
[..]
Je moet er inderdaad niet meer van maken dan dat het was, gewoon leuk gekibbel. Geen epische taferelen.
[..]
Wie is Troy
Goed verhaallijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je zat zeker weer op die kerel te geilen.
Ik hoop stiekem natuurlijk dat hij daardoor een lijn trekt naar SV zoals sommige dat ook hebben gedaanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oh? Dacht dat hij alleen de CL ging doen.
Ik denk eerder dat ze gekozen hebben voor verstaanbaarheidquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:06 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dus de enige PSV-er aan tafel wordt vervangen door een Ajacied?
Zit diep hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:06 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Het is iig iemand die verstand van keepen heeft.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:06 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dit seizoen is die er gewoon weer.quote:Van der Sar analist bij NOS
Edwin van der Sar gaat komend seizoen voor de NOS wedstrijden in de Champions League analyseren. Dat maakte de omroep woensdag bekend. De 40-jarige doelman speelde op 28 mei in dienst van Manchester United zijn laatste officiële wedstrijd, de finale van de Champions League tegen FC Barcelona.
Van der Sar nam woensdag in een speciaal voor hem georganiseerde avond afscheid. Hij vormt samen met Mario Been, Jan van Halst, Ron Jans, Youri Mulder en Ronald Waterreus komend seizoen de groep analisten in de Champions League van de NOS.
Goh, NOSquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:06 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Als je de naam van Van Der Sar hoort naast die van Mario Been, Jan van Halst, Ron Jans, Youri Mulder en Ronald Waterreus dan denk je toch echt...want een amateurs had de NOS tot nog toe eigenlijk, twee falende trainers, 2 middelmatige profs en een keeper die teveel uit zijn nek lult en nooit objectief is als het om PSV gaat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit seizoen is die er gewoon weer.
Een geweldige voetballer zijn wil nog niet zeggen dat je trainer of analist kan worden. Zie Van Bastenquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je de naam van Van Der Sar hoort naast die van Mario Been, Jan van Halst, Ron Jans, Youri Mulder en Ronald Waterreus dan denk je toch echt...want een amateurs had de NOS tot nog toe eigenlijk, twee falende trainers, 2 middelmatige profs en een keeper die teveel uit zijn nek lult en nooit objectief is als het om PSV gaat.
Van Basten is een prima analist.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Een geweldige voetballer zijn wil nog niet zeggen dat je trainer of analist kan worden. Zie Van Basten
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:41 schreef Evertjan het volgende:
het was idd beter toen JC nog de analyse deed bij de CL wedstrijden
Alles beter dan Waterkneusquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met Boudewijn Zenden
Zal wel een ideetje van Sylvie zijnquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom heeft VdV zo'n stom glimmertje in z'n oorschelp?
Je wilt dat hij gecremeerd wordt?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:17 schreef GGMM het volgende:
Waterreus vond dat PSV niet eens zo slecht speelde. Verassend.
Veldhuizen, Boschker.. Ten Rauwelaar. Prima keepers.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn toch goede keepers zat in Nederland: Vermeer, Cillessen, Vorm, Krul alleen al achter Stekelenburg
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:28 schreef Halcon het volgende:
Ronald Waterreus![]()
![]()
Jan Mulder
Boudewijn Zenden
Sjek![]()
Rafael
Ik bedoel jonge keepers... dus Veldhuizen kan, maar Boschker nietquote:
Ah ok. Kneus had het over Nederlandse.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik bedoel jonge keepers... dus Veldhuizen kan, maar Boschker niet
er zit een knop op je tvquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:28 schreef Halcon het volgende:
Ronald Waterreus![]()
![]()
Jan Mulder
Boudewijn Zenden
Sjek![]()
Rafael
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |