De hele week verder ook, want heel laat pas uitzending.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:45 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Inderdaad, redelijke faal deze uitzending
Eurosportquote:Op zondag 5 juni 2011 14:47 schreef Waaghals het volgende:
wat een faal
nu is wiggins weer de snelste bij eurosport
Dit heeft niks met de regisseur te maken, dit is knipwerk van Eurosportquote:Op zondag 5 juni 2011 14:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik betwijfel dat Eurosport hier zelf het camerawerk regelt, dus zij kunnen het ook niet helpen indien de lokale regisseur Boom niet interessant genoeg acht om hem in beeld te brengen.
Jawel, ik heb het ook live gezienquote:Op zondag 5 juni 2011 14:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar ik vraag me inderdaad af of er wel beeld was van Boom onderweg. Zou me niets verbazen van die stokbroden, al heeft Lars wel ook de proloog in Parijs-Nice gewonnen natuurlijk.
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:57 schreef dnelissen het volgende:
We hadden zogenaamde technische problemen riep de regie in Parijs....slokje teveel op blijkbaar. Ga nu een boze email schrijven!!!
Nee het probleem was dat Eurosport erin knipte en in verkeerde volgorde uitzondquote:Op zondag 5 juni 2011 14:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Probleem was gewoon dat WTCC uitgelopen was met als gevolg 15 minuten minder uitzending.
quote:
Morgen een aankomst op een klim van tweede categorie, dus die trui zal hij toch wel weer kwijt zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:03 schreef buzz1291 het volgende:
Wat een blamage dat knip en plak werk bij Eurosport zeg. Maar goed, maakt niet zoveel uit, die overwinning is belangrijker. Want RaBo kennende zal Lars Boom de volgende dagen wel weer de ballen uit de broek moeten rijden om krabbelaar Gesink een beetje voorin het peleton te kunnen houden.
Dat doet Tjallingi als het goed isquote:Op zondag 5 juni 2011 15:03 schreef buzz1291 het volgende:
Wat een blamage dat knip en plak werk bij Eurosport zeg. Maar goed, maakt niet zoveel uit, die overwinning is belangrijker. Want RaBo kennende zal Lars Boom de volgende dagen wel weer de ballen uit de broek moeten rijden om krabbelaar Gesink een beetje voorin het peleton te kunnen houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |