Je zieke moeder erin gooien als stemmentrekker vind ik ook een beetjequote:
Rinus had toch vorige week aan Isabelle aangeboden iets samen te dansen?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:58 schreef megamandy het volgende:
Verdomme denkt Rinus, waarom ben ik hier nou iet op gekomen.
hij doet dat niet wekelijksquote:Op zondag 29 mei 2011 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zieke moeder erin gooien als stemmentrekker vind ik ook een beetjehoor
Dit kan ik me goed voorstellen. Je zit wekenlang tussen dat jonge, vlotte, soepele grut jouw kneepjes van het vak te leren. Ze te drillen. Te verlangen naar die tijd dat jij bij dat jonge grut hoorde. En dan besluit je, al is her maar voor even, op het 'hoogste podium' mee te doen en je schopt reet.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:59 schreef sbientje het volgende:
staat ze weer te huilen, mijn hemel wat nu weer!
en terecht!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
Shaker. Goed die man komt ook niet meer aan de bak. In shows dan, want niemand stemt meer op hem
Nee en Isabelle danst ook niet iedere week meequote:
neh ze liep ergens heen, bij het publiek, en toen kwam ze huilend terug..quote:Op zondag 29 mei 2011 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit kan ik me goed voorstellen. Je zit wekenlang tussen dat jonge, vlotte, soepele grut jouw kneepjes van het vak te leren. Ze te drillen. Te verlangen naar die tijd dat jij bij dat jonge grut hoorde. En dan besluit je, al is her maar voor even, op het 'hoogste podium' mee te doen en je schopt reet.
Ze kreeg een vliegske in d'r oogske!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef sbientje het volgende:
[..]
neh ze liep ergens heen, bij het publiek, en toen kwam ze huilend terug..
Rinus is al verdoemd te verliezen, gezien Isabelle al populair is onder het SYTYCD-stemvee.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef Amsel het volgende:
Ik vind dit dus echt flauw ten opzichte van Rinus, maargoed
Het is een battle. Klaar. Je wilt toch winnen? Dan gooi je alles erin; flauw of niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef Amsel het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:00 schreef Sequencial het volgende:
Volgende keer een tissuefabrikant als sponsor.
Het is een battle... en volgens mij is zojuist Rinus zijn ass serieus gekickt... al vind ik hem ook tofquote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef Amsel het volgende:
Ze bracht het nog veel te aardig vond ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef Keroppi het volgende:
Zo Roemjana vertelt even wat iedereen denkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |