Ja, dat van Rinus had al een groot nadeel.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:57 schreef roos85 het volgende:
dit is toch wel betere muziek om op te iepoppen
als je niet op de overduidelijke knullige fouten (heel slecht geacterd doodgaan, neergeschoten worden en totaal geen pijngrimas zienquote:Op zondag 29 mei 2011 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Is het wel het kijken waard (ondanks 't feit dat het gecancelled is)? Had 'm dit jaar niet op m'n must-see lijstje gezet.
Ultieme iepop!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:57 schreef roos85 het volgende:
dit is toch wel betere muziek om op te iepoppen
dat had ie kunnen doen, maar helaasquote:Op zondag 29 mei 2011 21:57 schreef WillemijnB het volgende:
Gaaf wellicht, maar helemaal eerlijk vind ik het eerlijk gezegd niet. Had Rinus dan ook in tutu mee laten dansen!
Ja beetje makkelijk scoren.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:57 schreef WillemijnB het volgende:
Gaaf wellicht, maar helemaal eerlijk vind ik het eerlijk gezegd niet. Had Rinus dan ook in tutu mee laten dansen!
vancohtend nog bij de repetitie, DOOSquote:Op zondag 29 mei 2011 21:59 schreef Amsel het volgende:
Lieke: "Hoe lang heb jij niet gedanst?? Dit is toch niet normaal"
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:59 schreef Sequencial het volgende:
Maar inderdaad wel een beetje valsspelen...
Een man heeft haar aangeraakt. Nou ja, Stefano!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:59 schreef sbientje het volgende:
staat ze weer te huilen, mijn hemel wat nu weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |