prachtig verwoordquote:Op zondag 29 mei 2011 21:52 schreef Amsel het volgende:
Ik heb het idee dat Rinus de emotie opzoekt voor inspiratie, maar niet met als doel om de emotie er dan zo overdreven dramatisch bovenop te leggen zoals Isabelle doet. En bovendien snapt hij dat het zíjn emotie is en dat dat voor de anders helemaal niet per se zo intens hoeft te zijn, terwijl Isabellen haar dansers zo ongeveer dwingt om mee te janken met haar.
Nou, dat dus.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:52 schreef Amsel het volgende:
Ik heb het idee dat Rinus de emotie opzoekt voor inspiratie, maar niet met als doel om de emotie er dan zo overdreven dramatisch bovenop te leggen zoals Isabelle doet. En bovendien snapt hij dat het zíjn emotie is en dat dat voor de dansers helemaal niet per se zo intens hoeft te zijn, terwijl Isabellen haar dansers zo ongeveer dwingt om mee te janken met haar.
ik vind haar mooier als ze danst dan stilstaand eigenlijk. ze heeft nogal een chago hoofd..quote:Op zondag 29 mei 2011 21:52 schreef megamandy het volgende:
Chantalle is ook zo mooiEn dan niet alleen qua uiterlijk. Prachtig.
Voelde wel haar been op het laatste, dat ze zo stond te wiegen
ze is een mannenhaterquote:Op zondag 29 mei 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
Is Isabelle dertig keer verkracht of zo, is d'r man vreemd gegaan? Damn, waar heeft ze toch steeds last van
Wat een verrassing he!quote:
Dat haar ex vreemd was gegaan was toch in de vorige keer voorbij gekomenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
Is Isabelle dertig keer verkracht of zo, is d'r man vreemd gegaan? Damn, waar heeft ze toch steeds last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |