Whehe ik wel hoor!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Is dat een verkapte vorm van ''nog geneukt dit weekend?'' in de hoop dat ik nee zeg zodat jij kan zeggen ''whehe ik wel hoor!"
Ik heb gisteren nog wel gemasturbeerd en ik ben het vanavond weer van plan.
La Pegatina gezien? Stonden hier laatst in de stad, maakten er wel een feestje van.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:49 schreef greatjob het volgende:
[..]
Een festival waar vooral reggae en wereldmuziek werd gedraaid (Dunya)
Dire Straights.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:54 schreef moneyfornothing het volgende:
Mijn username en icon zijn een hint.
ik kan niks opmaken uit dat iconquote:Op zondag 29 mei 2011 20:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is je icon eigenlijk? Ik vind het lijken op dat gebouw in Valencia...quote:Op zondag 29 mei 2011 20:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nope. Was redelijk vroeg alweer naar huis gegaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:53 schreef kipknots het volgende:
[..]
La Pegatina gezien? Stonden hier laatst in de stad, maakten er wel een feestje van.
Hints daar ben ik niet goed inquote:Op zondag 29 mei 2011 20:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Een zo'n landslidefairydingesquote:
Mark is een baas.quote:
Dat dacht ik dus ook al.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hints daar ben ik niet goed in![]()
Afgaande op de info nee daar word je niet vrolijk van
Hmm ik neem het even in overweging.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een colafles-dopje en een korte anekdote over Lanterfanteraar.
Stiekem ben je ontzettend verliefd op lantquote:Op zondag 29 mei 2011 20:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een colafles-dopje en een korte anekdote over Lanterfanteraar.
Nee, op Strawberry. Lanter is meer een klein zusje geworden die ik moet beschermen tegen piemels. Weinig succes nog.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Stiekem ben je ontzettend verliefd op lant
oh ja, nou nee nu vind ik het ook goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |