Wat danquote:Op zondag 29 mei 2011 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme, ik kán niet eens een topic openen.
Dondersgaafquote:Op zondag 29 mei 2011 20:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik was laatst op DubZero (Dubstep feest)
Wat een bass godverdomme
Doen jullie dan ook oordoppies in of hoezit dat?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik was laatst op DubZero (Dubstep feest)
Wat een bass godverdomme
Hahaquote:Op zondag 29 mei 2011 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Krijg je die tyfusmelding dat je te snel 2x wilt posten.
Nein.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doen jullie dan ook oordoppies in of hoezit dat?
Nog nooit gedaan. Wordt wel aangeradenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doen jullie dan ook oordoppies in of hoezit dat?
Moet je maar langskomen héquote:Op zondag 29 mei 2011 20:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Dondersgaaf. Wil ooit nog eens naar een echt dubstep/DnB feest
.
Nein,quote:Op zondag 29 mei 2011 20:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Wordt wel aangeraden. Maar zorg altijd wel voor een 'pauze' om het uur in ieder geval. Zou ze eigenlijk wel moeten aanschaffen, maar zijn meteen zo prijzig. Of je hebt van die kutdingen
.
Eentje uit mn klas ging elke week uit, en zingt in de school BigBand, heeft nu for evah een piep in der oren en mag niet naar harde muziek-feesten. She is fuckedquote:Op zondag 29 mei 2011 20:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nein.
Was wel ontzettend gaaf, alles trilde
Oei! Heb ooit zo'n aflevering daarvan gezien bij 'Je zal het maar hebben', lijkt me echt zó kut. Achja, shit happens. Voor de rest sta ik toch nooit bloot aan hard geluid dusquote:Op zondag 29 mei 2011 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eentje uit mn klas ging elke week uit, en zingt in de school BigBand, heeft nu for evah een piep in der oren en mag niet naar harde muziek-feesten. She is fucked.
Tja, ligt er ook maar net aan waar je komt. Soms staat het geluid zo beroerd afgesteld, maak dat gelukkig vrijwel nooit meequote:Op zondag 29 mei 2011 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eentje uit mn klas ging elke week uit, en zingt in de school BigBand, heeft nu for evah een piep in der oren en mag niet naar harde muziek-feesten. She is fucked.
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:29 schreef yosander het volgende:
[..]
.
http://www.fenix.nl/programma/details/7/114?layout=fenix_eventquote:Op zondag 29 mei 2011 20:29 schreef yosander het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |