België heb je idd ook van die fietsnetwerken zoals in NL.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:48 schreef nodisch18 het volgende:
Heren en dames, ik ben voornemens om vrijdag een mooi tochtje van ongeveer 100km door de heuvels te maken. Zat hierbij te denken aan een bordjesroute in de ardennen van klimroutes.nl, maar eerlijk gezegd zie ik het ook wel zitten om in Duitsland te gaan fietsen. weet iemand van jullie een leuke route?
Ja ik ga bij droog weer de 200 doen denk ik. Rij je mee?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Goed, naar de sportschool om afgebeuld te worden bij de abs-klas, zodat ik weer een paar grammetjes lichter op de racefiets kan kruipen dit weekend, zal met klimmen een groot verschil makenRijdt iemand de Jan Janssen classic trouwens?
zeker leuk! ik heb vorig jaar de Routes des Legendes gevolgd, met als slotklim de Redoute.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:53 schreef ursel het volgende:
[..]
België heb je idd ook van die fietsnetwerken zoals in NL.
Vindt zelf de ardennen altijd wel tof. Daar onder Luik.
Kan je mooi de redoute meepakken
Wat is de link tussen de dood van die dame uit Hoogkerk en Loppersum?quote:Op donderdag 2 juni 2011 08:14 schreef Mark_Boelen het volgende:
Goedemorgen!
Op het punt te vertrekken naar Loppersum, http://www.nu.nl/binnenla(...)-dood-groningse.html, samen met mijn vader en vrienden deze rit maken
Excuus, die had ik vanmorgen al even naar iemand anders gelinkt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 08:17 schreef Freddeh het volgende:
Veel plezier met de ritten vandaag allemaal
[..]
Wat is de link tussen de dood van die dame uit Hoogkerk en Loppersum?
Ah, Noorderrondritquote:Op donderdag 2 juni 2011 08:20 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Excuus, die had ik vanmorgen al even naar iemand anders gelinkt.
Bultjes? Tegenop fietsen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:21 schreef Oksel het volgende:
Gisteren 110km gefietst, alleen. Prachtig was het.
Alleen door 't vele fietsen wel bultjes..Wat doen jullie daar tegen?
Heeft iemand nog antwoord voor mequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:20 schreef ursel het volgende:
Arm en beenstukken zijn zo te zien niet uniform.
Wat is een verstandige veilige maat voor normaal postuur.
Moet volgend weekend in huis hebben en was van plan bij Bob te bestellen.
Of wordt dat lastig bij Bob?
Ik heb alles L. Spul is een groot elastiek dus L gaat zeker voor jou maar misschien wel M. Pas anders even wat.quote:
Gaat zo lekker bij een webshop.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb alles L. Spul is een groot elastiek dus L gaat zeker voor jou maar misschien wel M. Pas anders even wat.
Mooie fiets.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:46 schreef Wijkertje het volgende:
Vandaag mijn eerste rit sinds 4 op m'n nieuwe fiets.
Voor de geïnteresseerden: http://www.endomondo.com/profile/590042
Oh, ik zal nieuwe batterijen in mijn glazen bol doen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Gaat zo lekker bij een webshop.
Maar ga denk ik morgen even naar de Bonte Koe, Misschien heeft die wel losse hartslagbanden. Zi dat niet zo snel bij boshop
'quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:21 schreef Oksel het volgende:
Gisteren 110km gefietst, alleen. Prachtig was het.
Alleen door 't vele fietsen wel bultjes..Wat doen jullie daar tegen?
Je conditie zal niet in 4 dagen weg zijn maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:53 schreef Marurk het volgende:
Vanavond weer trainingskoersje.
Heb sinds zaterdag niet gefietst, dus ben benieuwd hoe het gaat.Of het gaat heel goed (veel rust gehad, glycogeenvoorraden goed aangevuld) of het gaat juist slecht (te veel rust gehad, conditie te weinig op peil gehouden).
Is dat geel of goudkleurig? Wat betaal je voor zoiets en waar vind ik reviews?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:42 schreef eentwee het volgende:
Deze fauteuil heb ik net gekocht:
[ afbeelding ]
Lijkt me gewoon een B17 met rare etsen eigenlijk. Áls er al een Brooks op Oksel z'n Bianchi komt denk ik echt dat het eerder een B15 Swallow zal worden. Toch vind ik het niet echt staan, staat stukken beter op stalen frames met klassieke geo.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Trouwens, er bestaan ook slankere Brooks dan de B-17 waar Freddeh en ik op rijden, Dit bijvoorbeeld lijkt me wat slanker...
[ afbeelding ]
Ja is ook een 2010 model, tenminste dat is mij verteldquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:23 schreef Pritt het volgende:
[..]
Mooie fiets.
(Die heb ik ook.)
EDIT: Alhoewel, ziet er naar uit dat jij een ouder model hebt, waarom lopen je schakelkabels niet over het stuur? Dacht dat het een 2010 model was.
Leuke route, vorig weekend gedaan. 140 op de teller met een paar kleine missertjes onderweg. We hadden de route van internet geplukt en op kaart ingetekend, ookal staat het allemaal goed aangegeven. Maar jij mag later eens vertellen of de klim naar het drielandenpunt erbij hoort of niet. We hebben de borden gevolgt en kwamen er niet, maar later zijn we gaan kijken bij het drielandenpunt en toen stond er boven toch een Mergellandbordje.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:04 schreef jpjedi het volgende:
Morgen mergellandroute rijden. >100 is niet mijn ding maar moet er maar eens aan geloven ter voorbereiding op de Mersey to Tyne challenge eind deze maand.
Vaalserberg hoort in ieder geval niet bij de mergellandroute voor fietsers. Kan zijn dat ze de mergellandroute voor de automobilisten er wel over heen sturen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:01 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Leuke route, vorig weekend gedaan. 140 op de teller met een paar kleine missertjes onderweg. We hadden de route van internet geplukt en op kaart ingetekend, ookal staat het allemaal goed aangegeven. Maar jij mag later eens vertellen of de klim naar het drielandenpunt erbij hoort of niet. We hebben de borden gevolgt en kwamen er niet, maar later zijn we gaan kijken bij het drielandenpunt en toen stond er boven toch een Mergellandbordje.
Dat is de Swift met dat koperen beslag, die is slanker idd dan de B17 en ook een stuk duurder. Ik heb ook een Swift, heerlijk zadel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Trouwens, er bestaan ook slankere Brooks dan de B-17 waar Freddeh en ik op rijden, Dit bijvoorbeeld lijkt me wat slanker...
[ afbeelding ]
Thnx, goed om te weten anders hadden we zeker nog eens gemoeten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:47 schreef Rockin-the-lowlands het volgende:
Vaalserberg hoort in ieder geval niet bij de mergellandroute voor fietsers. Kan zijn dat ze de mergellandroute voor de automobilisten er wel over heen sturen.
Noorderrondrit gefietst ?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:39 schreef jackson het volgende:
Vanmiddag 75km gepakt, alleen. Viel me flink tegen met de wind maar wel blij mee! Het is voor de meeste niet zo ver hier, ik weet et.
Was inderdaad aan het overwegen om hem te fietsen, maar aangezien ik om 8 uur zou moeten starten om weer op tijd terug in Utrecht te zijn hebben we besloten om toch niet naar Duitsland af te reizen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:06 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ja ik ga bij droog weer de 200 doen denk ik. Rij je mee?
Deze rit wil ik zaterdag doen: Tecklenburg Rundfahrt Daar had ik het zaterdag week ook even over (@Oksel en anderen). Blik, ik las op het fiets forum dat jij 'm ook gaat doen..?
Nice, past goed bij je fiets ook met de gouden detailsquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:42 schreef eentwee het volgende:
Deze fauteuil heb ik net gekocht:
[ afbeelding ]
Mogûhquote:Op vrijdag 3 juni 2011 07:40 schreef Blik het volgende:
Overigens maandag 45 kilometer gefietst tegen 29.8 km/u, bijna 30! Had makkelijk de 30 kunnen halen overigens, alleen had het vriendinnetje geen zin om hard door te knallen de laatste 5 kilometer.
En gisteren relax 50 km gefietst met ongeveer 28 km/u
Blijkbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |