Juist, met dat bochtje naar links toequote:Op maandag 30 mei 2011 08:34 schreef Freddeh het volgende:
[..]
In die leuke afdaling?Die wind direct beneden was inderdaad niet fijn nee.
quote:Foto's TdRC 2011 Er zijn een kleine 1000 foto's gemaakt op de Holterberg. Wij nemen even tijd om deze te sorteren en categoriseren. Vanaf woensdag 8 juni kunt u de foto's via deze site te bekijken. Tegen een kleine vergoeding kunt u de foto ook kopen in een hoge resolutie kwaliteit. Dit bedrag komt geheel ten goede aan het goede doel van de Theo de Rooij Classic: Hospice de Reggestroom!
Aangezien je redelijk aan het sterven was op dat stukje denk ik niet dat je er erg florissant op zal staanquote:Op maandag 30 mei 2011 09:20 schreef Freddeh het volgende:
Ik zag die kerel idd al zitten in de berm met z'n afgetrapte auto en camera die 10x duurder was dan z'n auto. Benieuwd of ik er nog een beetje netjes op sta, zal wel niet
Ik sta er volgens mij op met tong uit het bakkus en een algeheel afstervende gelaatsuitdrukking, ging daar net even niet lekker geloof ik...wel snel m'n gezicht glad getrokken toen ik een camera zag, maar weet niet of dat geholpen heeft!quote:Op maandag 30 mei 2011 09:20 schreef Freddeh het volgende:
Ik zag die kerel idd al zitten in de berm met z'n afgetrapte auto en camera die 10x duurder was dan z'n auto. Benieuwd of ik er nog een beetje netjes op sta, zal wel niet
Gesink had 12'37 als tijd (43 km/u). Maar natuurlijk wel alleen gereden, maar zonder 80 km in de benen. Er reden redelijk wat groepjes die natuurlijk flink aan het aflossen waren. Je ziet in de ranglijst soms allemaal mensen van dezelfde club vlak achter elkaar binnenkomen.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Was al bekend of iemand in de buurt van de tijd van Robert Gesink was gekomen?
(@Cyclinggirl: ik heb nu al medelijden met je man, zit met een stuk chagrijn in de wittebroodsweken)quote:Op zondag 29 mei 2011 23:36 schreef eentwee het volgende:
[..]
Precies, meestal monteer je het opzetstuur gewoon dicht naast de stuurpen en verstel je de breedte die voor je ellebogen comfortabel is met de pads. Er zijn inderdaad wel oversized sturen waar geen opzetstuur op past omdat ze maar een smal oversized stuk hebben maar 12cm moet voldoende zijn zou ik zeggen.
Om wat voor stuur gaat het?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:28 schreef Pritt het volgende:
[..]
Die heb ik zeer zeker vrijdagavond ook nog gezien, maar een tijdritstuur is wel bijna even opwindend.
12 minuten?! Ik dacht dat ze alleen beklimming Holterberg zouden timen.. Maar is nog een flink stuk geweest dusquote:Op maandag 30 mei 2011 10:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Gesink had 12'37 als tijd (43 km/u). Maar natuurlijk wel alleen gereden, maar zonder 80 km in de benen. Er reden redelijk wat groepjes die natuurlijk flink aan het aflossen waren. Je ziet in de ranglijst soms allemaal mensen van dezelfde club vlak achter elkaar binnenkomen.
De snelste tijd was volgens mij 14'07 (38 km/u) door de zoon van Theo de Rooij
Ik denk dat zo'n 8km was. Alleen eentwee heeft officieel meegedaan, maar zijn timer deed het niet goed en staat dus niet in de einduitslag.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
12 minuten?! Ik dacht dat ze alleen beklimming Holterberg zouden timen.. Maar is nog een flink stuk geweest dus![]()
Wel netjes als je binnen 1.5 minuut van Robert finisht. Wat is de beste tijd van het forum?
Ik heb er denk ik 5 minuten langer over gedan dan Blik gok ik. Ik weet niet precies hoe lang zij al stonden te wachten, wat ik wel weet is dat ik een paar keer af heb moeten stappen. Was wel jammer.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
12 minuten?! Ik dacht dat ze alleen beklimming Holterberg zouden timen.. Maar is nog een flink stuk geweest dus![]()
Wel netjes als je binnen 1.5 minuut van Robert finisht. Wat is de beste tijd van het forum?
Las al zoiets ja. Blessure?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:32 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik 5 minuten langer over gedan dan Blik gok ik. Ik weet niet precies hoe lang zij al stonden te wachten, wat ik wel weet is dat ik een paar keer af heb moeten stappen. Was wel jammer.
Kramp in m'n kuit en energiedipjes.quote:
Ik denk dat je er zeker 10 minuten langer over hebt gedaanquote:Op maandag 30 mei 2011 10:32 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik 5 minuten langer over gedan dan Blik gok ik. Ik weet niet precies hoe lang zij al stonden te wachten, wat ik wel weet is dat ik een paar keer af heb moeten stappen. Was wel jammer.
Ter plaatse hadden jullie het over 'een paar' minuten. Dacht al wel dat het langer was dan 'een paar'quote:Op maandag 30 mei 2011 10:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik denk dat je er zeker 10 minuten langer over hebt gedaanIk denk dat Captain_fabulous er 5 minuten langer over heeft gedaan.
Ik had aan het begin even flink doorgeramd, althans poging tot gedaan...en ging minder stuk dan ik had verwacht. Ik ben altijd bang als het omhoog gaat, dat het me niet gaal lukken, en ga dan maar alvast klein trappen, dus ik geef m eigenlijk al over voor de klim echt is begonnen. Deze keer maar eens niet gedaan, Zwitserland heeft me wat harder gemaakt voor mezelf denk ik, kon geen kwaad. Heb alle foto's trouwens in een webalbum gestopt. Zijn er maar eeh stuk of 100...quote:Op maandag 30 mei 2011 10:39 schreef Blik het volgende:
Ik denk dat Captain_fabulous er 5 minuten langer over heeft gedaan.
Zal vanavond even kijken, nog niet de tijd gehad om de Garmin aan de computer te koppelen.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:49 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ter plaatse hadden jullie het over 'een paar' minuten. Dacht al wel dat het langer was dan 'een paar'Heb het gered met m'n gezeur, dus ik ben op zich redelijk tevreden. Wat voor gemiddelde hadden we volgens je Garmin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |