Is ook leuk voor de kittens, voor als jullie niet thuis zijn dan kunnen ze met elkaar spelenquote:
Altijd naar Ruben luisterenquote:
Shadow loopt de hele tijd achter me aan en houdt van kroeltjes. Hij komt wel bij me liggen, maar niet op schoot. Hij praat wel terug als ik tegen hem praat. Sterre doet vooral waar ze zin in heeft en kwam nog niet veel op schoot. Gister voor het eerst kwam ze een hele tijd op schoot zitten om te kroelen. Het zijn allebei geen schootkatjes, maar ze zijn wel gek op kroelen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:50 schreef Mipsie het volgende:
Hoe knuffelig zijn Sterre en Shadow eigenlijk?
Wij willen graag 1 wat oudere kat of 2 kittens, maar zou dan wel graag een beetje knuffelige poezels willen...
quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:41 schreef seasushi het volgende:
Ik ben verliefd(helaas een onbereikbare liefde, want te weinig geld, en wil ook met ze naar de dierenarts kunnen enzo
)
Ik ben de naam kwijt, maar het kleintje wat een beetje angstig is. (In het verleden altijd bange schuwe katjes uit het asiel gehaald en die waren zo schattig als ze opbloeiden)quote:
Je bedoelt Shadowquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:20 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik ben de naam kwijt, maar het kleintje wat een beetje angstig is. (In het verleden altijd bange schuwe katjes uit het asiel gehaald en die waren zo schattig als ze opbloeiden)
Ze mogen met 10 weken naar hun nieuwe baasje als alles goed gaatquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:34 schreef Mipsie het volgende:
Haha zal het er hier nog eens even over hebben ;-)
Met hoeveel weken mogen ze eigenlijk naar een nieuw baasje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |