Ja en toen is de dierenambulance gebeld en die heeft ze opgehaald. Hoe het verder gegaan is weet ik niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:49 schreef Hitomi het volgende:
Dat betekent dat de dader op heterdaad is betrapt, of?
Sterre, Sun (stoere), Moon (minder stoere) en Shadow (bange)quote:Op maandag 30 mei 2011 12:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietik moet ze allemaal zelf verzinnen, maar ik wist alleen een leuke vrouwtjes naam en die past nog bij haar ook
Dus we moeten nog een naam voor het stoere rode katertje, voor de iets minder stoere rode en voor de superbange cyperse. Roept u maar
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:11 schreef phusician het volgende:
Oognip kan ik een optie nemen op het cyperse katertje?
Tuurlijk kan je een optie nemen op het cyperse katertje! Leuk! Dat bange gaat er denk ik vrij snel uit. Net zat ik rustig op de grond en toen kwam ie onder de bank vandaan, dus dat gaat nu al heel goed!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:15 schreef phusician het volgende:
Oognip zal dat bange er al in blijven zitten of krijg je dat er nog uit?
Dat vind ik hele leuke namen! Alleen vind ik Sun meer iets voor een vrouwtje denk ik...quote:Op maandag 30 mei 2011 13:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sterre, Sun (stoere), Moon (minder stoere) en Shadow (bange)
Dat is wel zoquote:Op maandag 30 mei 2011 13:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat vind ik hele leuke namen! Alleen vind ik Sun meer iets voor een vrouwtje denk ik...
Als je een kitten wilt via een pleeggezien van DOC Enschede, betaal je rond de 85 euro. Deze prijs is inclusief ontworming, ontvlooiing, 1e inenting, chip en castratie als het kitten 6 maanden is.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:57 schreef phusician het volgende:
Nee, ik weet het niet, kan je mij dat even meedelen als je tijd hebt.
Of Plutoquote:Op maandag 30 mei 2011 13:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is wel zoMars dan, is evengoed ruimt-achtig
Tuurlijk probeer ik hem tam te maken, maar of het een schootkat wordt dat weet ik niet van te voren.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:09 schreef phusician het volgende:
ok Oognip, dan volg ik het katertje op de site en als het zover is ( en hij is niet meer bang) dan kom ik je bezoeken. Ik wil heel graag een katje dat op schoot komt zitten, dus kan je hem daar aan wennen in de komende weken, (als je tijd hebt hoor).Prijs is geen probleem.Ik was (ben) nog in onderhandeling met een 2 jaar oude kater, maar ik was niet de enige, dus ik weet niet of dat nog doorgaat, maar zodra ik daar iets van weet hoor je het.Wat een schattig nestje he. Ga je ook foto's van de kleintjes op de site zetten? Is er geen moederpoes bij?
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:37 schreef Oognip het volgende:
Ze zijn er!En wat zijn ze geweldig leuk
De twee rode en een cyperse zijn mannetjes en de cypers rode is een vrouwtje (de achterste op de foto). 1 van de mannetjes is extreem bang (degene vooraan de foto) maar dat gaat helemaal goed komen
Als je het niet erg vindt hou ik het op Shadow, ik vind Indy een meisjesnaamquote:Op maandag 30 mei 2011 14:35 schreef phusician het volgende:
Oognip kan je de naam van de cyperman nog veranderen in Indy?
Het gaat helemaal goedkomen met Shadowquote:Op maandag 30 mei 2011 20:04 schreef Oognip het volgende:
Met de bangheid gaat het steeds beter:) Kijk stoere Shadow nou
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |