Jaquote:
ook als manquote:Op zondag 29 mei 2011 14:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja. Maar daarna
IT'S ALLOWED TO DANCE NAKED ON THE BAR
Vast welquote:
Boeit niet meer.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:15 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Boeit niet meer.Drukte in het forum is er af. Ga geen moeite meer doen om topics te kapen und so.
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Vast wel. Maar dat hoop ik niet tegen te komen
.
Ik moet je trouwens wel kunnen herkennen in SB, heb je geen shirt met 'koekjestrommel' eropquote:
Nee, heb helemaal niks met koekjestrommelsquote:Op zondag 29 mei 2011 14:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik moet je trouwens wel kunnen herkennen in SB, heb je geen shirt met 'koekjestrommel' erop?
Jammer, wil je nog wel tegenkomenquote:Op zondag 29 mei 2011 14:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nee, heb helemaal niks met koekjestrommels
Is koelquote:
Ojaquote:Op zondag 29 mei 2011 14:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik weet niet eens in welk hotel we zitten, laat staan of we wifi hebben
quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Tadaah;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://imagefrog.net/show.php/157292_absentie.pngto err is human, to arrr is pirate
FOK! lag een half uur d'r uit ofzoquote:
Ahaquote:
Aan de zuip?quote:Op zondag 29 mei 2011 15:49 schreef yosander het volgende:
Hmm...vanavond alleen thuis. Wat zal eens gaan doen.
Goed bezigquote:
Heb alleen wat bier thuis staanquote:
quote:Haters gaan maar ergens anders haten
Is toch raar dat je na 34 wedstrijden 7de eindigt en alsnog in europa terechtkomt. Ado is zo wisselvallig als wat en er gaan een aantal bepalende spelers weg..quote:Haters gaan haten.
80% van de eredivisie is wisselvalligquote:Op zondag 29 mei 2011 16:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
[..]
Is toch raar dat je na 34 wedstrijden 7de eindigt en alsnog in europa terechtkomt. Ado is zo wisselvallig als wat en er gaan een aantal bepalende spelers weg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Timo;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mo0iibOý StylOoquote:
Geef mij ook ff wat.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
6 shirts, 2 overhemden, 2 korte broeken en een paar schoenen
quote:Op zondag 29 mei 2011 16:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan niet breezah typen op gsm, maar ik kleed me altijd als mooiboy![]()
Welke? Blue Cura of Pisang?quote:
like a boss.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Over bazenkatten gesproken trouwens
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |