Waarvoor dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat, strafschop en rood. Voorbij voor Grunn. Wat een onzin
Zogenaamd hands Pique op de lijn terwijl zijn armen gewoon voor zijn lichaam zatten geen eens vooruit gestoken.quote:
Wie krijgt pingel dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Groningen de EL in gefloten door de scheids beetje jammer.
Nu verlengen toch?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Groningen de EL in gefloten door de scheids beetje jammer.
Totaal nietquote:Op zondag 29 mei 2011 14:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een wedstrijdWas het een terechte penal?
Volgens mij was het niet express hands.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een wedstrijdWas het een terechte penal?
Waarom rood? Op de lijn met de hand tegen gehouden?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet express hands.
Ja. Of nouja, met de hand tegengehouden.. Iemand schoot tegen hem aan.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom rood? Op de lijn met de hand tegen gehouden?
Dat viel ook wel weer meequote:Op zondag 29 mei 2011 14:20 schreef Paxcon het volgende:
Groningen had daarvoor al 2 penals moeten krijgen dus wat maakt het uit
Ja, maar hij had z'n armen echt tegen z'n borst aan juist zodat hij geen hands kon maken. Sloeg nergens op.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom rood? Op de lijn met de hand tegen gehouden?
Dsc 4quote:Op zondag 29 mei 2011 14:21 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Rojadirecta streams doen het niet van ado-grunn
Nou ja, die rode kaart en pingel was natuurlijk volkomen onterecht.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:22 schreef Ludacriss het volgende:
Ado heeft het helemaal voor zich zelf verpest. Zou niet eens onterecht zijn als Groningen de 6-1 maakt!
Als het een pingel was is het ook altijd rood, wellicht vind je het wat zwaar gestraft (ik ook overigens) maar het is geheel volgens het boekje.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:23 schreef Droopie het volgende:
Ik gun het ADO meer als Groningen, maar strafschop was helaas wel terecht.
Rood was echt schandalig. Wel is Groningen een strafschop ontnomen.
Dat is waar maar de doelpunten daarvoor waren onnodig. Daarnaast hadden ze 3 open kansen gehad.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, die rode kaart en pingel was natuurlijk volkomen onterecht.
Maar dit is volgens het boekje ook geen handsquote:Op zondag 29 mei 2011 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het een pingel was is het ook altijd rood, wellicht vind je het wat zwaar gestraft (ik ook overigens) maar het is geheel volgens het boekje.
Opzich wel mee eens, maar hij fluit voor hands dus is het ook rood. Daar doelde ik op.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar dit is volgens het boekje ook geen hands.
Wat was het weer hekelijk gister he?quote:
Dat wel, jammer dat het niet op z'n Suarez ging en groningen mis zou schietenquote:Op zondag 29 mei 2011 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Opzich wel mee eens, maar hij fluit voor hands dus is het ook rood. Daar doelde ik op.
Soort van. Hij was wereldwijd Trending Topic op Twitter, dus trek je conclusiesquote:Op zondag 29 mei 2011 14:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat was het weer hekelijk gister he?
Maar die man is dat altijdquote:Op zondag 29 mei 2011 14:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Soort van. Hij was wereldwijd Trending Topic op Twitter, dus trek je conclusies.
Goede vraagquote:Op zondag 29 mei 2011 14:28 schreef troje het volgende:
gelden de europese regels vwb uitdoelpunten ook in de verlenging?
Waarom zouden die niet gelden.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:28 schreef troje het volgende:
Uiteraard.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:28 schreef troje het volgende:
Wel, maar ik vind hem echt totaal niet grappig eigenlijk.quote:
Geen idee of die er is, de meesten zenden namelijk FCG - ADO uit en daar zijn het nu verlengingen dus lopen ze achter de feiten aan bij Excelsiorquote:
Die zocht ik ook, maar alle reguliere streams zijn offline...quote:Op zondag 29 mei 2011 14:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Geen idee of die er is, de meesten zenden namelijk FCG - ADO uit en daar zijn het nu verlengingen dus lopen ze achter de feiten aan bij Excelsior
Ik kijk op DSC4... die draait gewoon :Squote:Op zondag 29 mei 2011 14:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die zocht ik ook, maar alle reguliere streams zijn offline...
Welk nummer.... Heb alleen DSC1, 3 en 5 in mijn lijst staan...quote:Op zondag 29 mei 2011 14:43 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ik kijk op DSC4... die draait gewoon :S
Met de keeper die de dag van zijn leven heeft, gaan ze denk ik de strafschoppenserie wel winnenquote:Op zondag 29 mei 2011 14:44 schreef eight het volgende:
Voordat de eerste wedstrijd gespeeld werd tussen ado groningen hield ik eigenlijk met ado over. Maar gezien de geweldige comeback hoop ik nu dat groningen wint.
altijd even de lijst refreshenquote:Op zondag 29 mei 2011 14:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Welk nummer.... Heb alleen DSC1, 3 en 5 in mijn lijst staan...
lolquote:
Het is nu gewoon 50/50% kans. Penalties zijn vaak puur gelukquote:Op zondag 29 mei 2011 14:58 schreef Ludacriss het volgende:
Als Ado de strafschoppen nog weet te winnen ook ga ik echt keihard lachen.
Zie het alleen niet gebeuren!
Had je het toch fout!quote:
Lolz0r 5-1 achterstaan en 5-1 daarna winnen en dan moeten afdruipen met penals.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lolz0r! 5-1 verliezen maar wel winnen![]()
En dat dus ookquote:Op zondag 29 mei 2011 15:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lolz0r 5-1 achterstaan en 5-1 daarna winnen en dan moeten afdruipen met penals.
ja hier ook, vreemdquote:Op zondag 29 mei 2011 15:23 schreef Caland het volgende:
Huh, hoe hebben jullie kunnen posten. Hier lag fok er de hele tijd uit
Speciale fok server. alleen voor de echte keizers, bazen en bourgeoisie.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:23 schreef Caland het volgende:
Fok lag er niet uit.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:23 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2011 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Speciale fok server. alleen voor de echte keizers, bazen en bourgeoisie.
Dat dus.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Speciale fok server. alleen voor de echte keizers, bazen en bourgeoisie.
Jaquote:Op zondag 29 mei 2011 15:46 schreef Paxcon het volgende:
Groningen twee keer afgetrapt tijdens de verlening?
Was iets met DNS server of zo las ik in klb. Maar ik had dit topic open staan met autorefresh, dan blijft ie het gewoon doenquote:Op zondag 29 mei 2011 15:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Bij mij wel, en bij veel anderen ook las ik op twitter
Nee hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Was iets met DNS server of zo las ik in klb. Maar ik had dit topic open staan met autorefresh, dan blijft ie het gewoon doen
Nah, dat oerlelijke stadion + kunstgras zou de Eredivisie ook niet echt verrijken.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:35 schreef inZanity het volgende:
Hoop eigenlijk wel dat Zwolle wint. Heb hun veel liever in de eredivisie dan een VVV.
Zo lelijk is het stadion niet imo. Kunstgras, ja jammer dan.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:37 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nah, dat oerlelijke stadion + kunstgras zou de Eredivisie ook niet echt verrijken.
Tsja, smaken verschillen. Maar stront blijft niet te vreten.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zei imo, dus mijn mening. Smaken verschillen toch?
Whehequote:Op zondag 29 mei 2011 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, smaken verschillen. Maar stront blijft niet te vreten.
Mag jij natuurlijk vinden, maar ik vind het echt niet om aan te zien. Ik ken maar weinig mensen die dat Zwolle-stadion kunnen waarderen tbh.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo lelijk is het stadion niet imo. Kunstgras, ja jammer dan.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:55 schreef inZanity het volgende:
Zwolle is ook niet alles inderdaad. Maar ik vind VVV helemaal zo'n pauperclub. Vind het ook wel jammer dat een Cambuur het weer niet gehaald heeft, dat vind ik nou echt zo'n club die in de eredivisie thuishoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het eigenlijk ook gewoon een keurige sliding op de bal.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:58 schreef eight het volgende:
Ik vond het eigenlijk niet eens een strafschop voor Zwolle.. (of komt dat door mijn vvv pet?)
ze zijn op dit moment idd beter..quote:
snapte het ook niet, de kans dat ie er in ging was echt geen 100%quote:Op zondag 29 mei 2011 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dit was gewoon ontzettend dom van Boer.
Hij neemt gewoon een grote kans op rood zelfs.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
snapte het ook niet, de kans dat ie er in ging was echt geen 100%
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij neemt gewoon een grote kans op rood zelfs.
zeker niet. als de boer hem niet getackeld had was er denk ik geen goal gevallen.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
snapte het ook niet, de kans dat ie er in ging was echt geen 100%
stond nog een verdediger achter de keeper dus is geel terecht.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doorgebroken speler neerhalen is voor sommige scheidsrechter rood in deze situatie hoor.
Twee zelfs dacht ik toch?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:22 schreef eight het volgende:
[..]
stond nog een verdediger achter de keeper dus is geel terecht.
ja iddquote:
Stelletje ongeinspireerde jatzakkenquote:Op zondag 29 mei 2011 17:28 schreef inZanity het volgende:
Dat 'waar is dat feestje' begint ook m'n strot uit te komen..
Inderdaadquote:Op zondag 29 mei 2011 17:28 schreef inZanity het volgende:
Nu pas? Sowieso echt een tenenkrommend nummer.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:28 schreef inZanity het volgende:
Is toch uit Belgie over komen waaien ofnie? (van de marginalen en standjanetten)quote:Op zondag 29 mei 2011 17:29 schreef msnk het volgende:
[..]
InderdaadBij MVV klinkt het nog wel leuk maar dit
Volgens mij ook ja, dan is de eerste stop toch MVV en niet Rotterdam of Frieslandquote:Op zondag 29 mei 2011 17:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is toch uit Belgie over komen waaien ofnie? (van de marginalen en standjanetten)
Dat commentaar kan toch niet goed zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:41 schreef eight het volgende:
Zit ik op Sopcast te kijken, terwijl VVV gewoon op L1 wordt uitgezonden
Zonder "geblondeerde homo's" lijkt L1 mij ook geen reet aan nee.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat commentaar kan toch niet goed zijn.
Ook niet geheel objectief vermoed ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat commentaar kan toch niet goed zijn.
Commentaar van Geert zou wel lachen zijn met mannen als Musa, Uchebo, Ahaoui en Tothquote:Op zondag 29 mei 2011 17:45 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ook niet geheel objectief vermoed ik.
Het zag er echt schattig uitquote:Op zondag 29 mei 2011 17:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ach bij Zwolle hebben ze hun eigen Messi natuurlijk
Alsof het nou echt zo;'n punt is. Wat is er tegen, dat men in de rust daar even over begint. Daarnaast is er toch niemand die dit na gaat lezen ofzoquote:Op zondag 29 mei 2011 17:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Topic opgeschoond. Dit is het topic voor de Nederlandse play-offs voor de Eredivisie & Jupiler League. Voor de Deense competitie open je maar een apart topic.
Misschien leuk voor jou maar niet voor mensen die in dit topic komen en van alles over de Deense competitie lezen. Nogmaals, open dan een apart topic.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alsof het nou echt zo;'n punt is. Wat is er tegen, dat men in de rust daar even over begint. Daarnaast is er toch niemand die dit na gaat lezen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |