quote:
Ja. Wat hebben wij zitten janken dan ook...quote:Op zondag 29 mei 2011 11:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeft ze de baby ook gelijk afgestaan?? Wat een opgave dan zeg als je hummeltje zo in je armen hebt.
Goedemorgen!
Dat hebben ze alquote:
Lijkt me apart, je leeft er zo naartoe en dan is het moment er 'ineens'quote:Op zondag 29 mei 2011 16:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja. Wat hebben wij zitten janken dan ook...
ja was het ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat hebben ze al23 jaar geleden ofzo :p
[..]
Lijkt me apart, je leeft er zo naartoe en dan is het moment er 'ineens'
Dat zal wel een tijdje blijvenquote:Op zondag 29 mei 2011 17:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja was het ook.
Elke keer als ik er aan terug denk begin ik weer te huilen
veel sterkte de komende tijd voor jullie beidenquote:Op zondag 29 mei 2011 17:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja was het ook.
Elke keer als ik er aan terug denk begin ik weer te huilen
Ja, kan ik me iets bij voorstellen. Heel veel sterkte de komende tijd voor jullie!! Dit schept ook een band voor het leven voor jullie.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja. Wat hebben wij zitten janken dan ook...
Thanksquote:Op zondag 29 mei 2011 18:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
veel sterkte de komende tijd voor jullie beiden
Ja dat denk ik ook...quote:Op zondag 29 mei 2011 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, kan ik me iets bij voorstellen. Heel veel sterkte de komende tijd voor jullie!! Dit schept ook een band voor het leven voor jullie.
quote:I walked into a car showroom last night.
I said to the salesman, "My wife would like to talk to you about the Volkswagen Golf in the window."
He said, "We don't have a Volkswagen Golf in the window."
I said, "You do now."
quote:
he, je gaat een Red-je doen?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Weer thuis, was erg gezellig vanavond
en nu naar bed, de wekker gaat om 6 uur weer
Mwoah, valt wel mee tochquote:
quote:Koperdief geëlektrocuteerd, treinverkeer ontregeld
İ ANP
In de Belgische plaats Ekeren, bij Antwerpen, is vanmorgen een vermoedelijke koperdief geëlektrocuteerd. Als gevolg van de diefstal waarmee hij bezig zou zijn geweest, is niet alleen de man omgekomen, maar is er ook brand uitgebroken in een schakelkast langs de hogesnelheidslijn.
Door het voorval is het treinverkeer verstoord, zo meldt een woordvoerster van de NS. De Thalys van Amsterdam naar Parijs en de Beneluxtrein van Amsterdam naar Brussel moeten voorlopig over het oude spoornet rijden. Als gevolg daarvan ontstaat vertraging die kan oplopen tot een half uur.
De brandweer werd vanochtend rond zeven uur opgeroepen voor een bermbrand langs de spoorlijn in Ekeren en trof toen het verkoolde lichaam aan. 'Er waren koperen kabels verwijderd en in de hoogspanningscabine was er kortsluiting met brand ontstaan', aldus een woordvoerder van de Belgische spoorbeheerder Infrabel.
Technici zijn bezig met het vervangen van de kast. Dat zou nog wel het hele weekeinde kunnen gaan duren, aldus de zegsvrouw van de NS. (ANP/Redactie)
wat ik al zei, natuurlijke selectie.quote:
Jawohlquote:
Danke schön. Auf Wiederschnitzel.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah, dan is de ablöschung da, dann bin ich wieder pleitte
gute wacht undso
Dat mag.quote:
Naar welk strand ben je geweest?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
even uitrusten na een middagje strand
Is dat ook zo'n Hollandse kolonie?quote:
Mooi, dan kan die plek ook op mijn lijst met locaties waar ik niet naar toe wil.quote:
Avond Nem.quote:
nederlanders zul je overal tegen komenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan die plek ook op mijn lijst met locaties waar ik niet naar toe wil.
Maar daar kom je wel erg hoge concentraties tegen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nederlanders zul je overal tegen komen
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan die plek ook op mijn lijst met locaties waar ik niet naar toe wil.
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nederlanders zul je overal tegen komen
Volgende vakantie is naar Rotterdam dus ?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar daar kom je wel erg hoge concentraties tegen.
Ik zat al aan de Bijlmer te denken.quote:
Gewoon de juiste maatschappij kiezen.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In dat geval: ik zou niet met het vliegtuig gaan
Ja, alleen in Spanje en Italië.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
waarom kan dit nou nooit op de NL tv?
http://www.vkmag.com/vide(...)er_wat_op_televisie/
Bingo!quote:Op maandag 30 mei 2011 00:41 schreef CaLeX het volgende:
Redelijk opgezet lijkt me?
Waarom zou je anders een jurkje met klittenband dragen / op die manier er achteraan rennen....
Je verkoopt veel te veel lootjes.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:12 schreef MaJo het volgende:
Ik ben gister maar 6 uur wakker geweest
En nog steeds moe
quote:
Oh, dat is minder. Maar komt vast wel goed.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:07 schreef MaJo het volgende:
[..]gister niks gedaan anders
Mijn paps is naar de dokter wegens benauwdheid, ben een beetje ongerust nu
Dat zei mijn moeder ook, maar het zou niet de eerste keer zijn dat hij met benauwdheid weer opgenomen moet worden in het ziekenhuisquote:Op maandag 30 mei 2011 10:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, dat is minder. Maar komt vast wel goed.
Dan ga ik er nu maar even vanuit dat je moeder gelijk heeft.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder ook, maar het zou niet de eerste keer zijn dat hij met benauwdheid weer opgenomen moet worden in het ziekenhuis
Moeders hebben stiekem wel altijd gelijk jaquote:Op maandag 30 mei 2011 10:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ga ik er nu maar even vanuit dat je moeder gelijk heeft.
Maar euh, met die opmerking dat je moeder dat ook zei bedoel je toch niet dat ik als je moeder begin te klinken!?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moeders hebben stiekem wel altijd gelijk jaik wacht het nog even af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cobra4 op 30-05-2011 11:24:41 ]"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Keep us postedquote:Op maandag 30 mei 2011 10:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moeders hebben stiekem wel altijd gelijk jaik wacht het nog even af
Domme doos. Wie zet er nu een luchthoorn tegen iemands hoofd aan. She had it comingquote:
Told you!quote:
quote:
http://www.nu.nl/binnenla(...)g-genoeg-proces.htmlquote:BELGRADO - De voormalige Bosnisch-Servische legerleider Ratko Mladic is zo ziek, dat hij de start van zijn proces vermoedelijk niet zal meemaken. Dat heeft de advocaat van Mladic, Milos Saljic, maandag gezegd.
Welke shock?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)g-genoeg-proces.html
Gek genoeg zijn ze altijd ziek. Ik denk zelf dat het door de shock komt van het opgepakt zijn.
quote:'Arrestatie Mladic was in scène gezet'
De arrestatie van Ratko Mladic was helemaal in scène gezet. Westerse diplomaten hadden er van tevoren afspraken over gemaakt met de Bosnisch-Servische ex-legerleider. Dit stelt althans de Britse krant The Sunday Telegraph zondag op basis van gesprekken met diplomaten en bronnen bij westerse geheime diensten.
„De onderhandelingen over zijn overgave duurden iets langer dan een jaar; er waren vooral Franse, Britse en Duitse functionarissen bij betrokken”, aldus een westerse diplomaat die niet met naam genoemd wil worden. De Servische geheime dienst lijkt contacten gehad te hebben met het netwerk dat Mladic beschermde. „De Serven namen de taak op zich om details met hem uit te werken en garandeerden dat er voor zijn familie gezorgd zou worden en dat hij een pensioen zou krijgen en uiteindelijk een waardige begrafenis.” Mladic wilde voor zijn vrouw Bosiljka en zijn zoon Darko zorgen; dat was zijn „zwakke plek”.
Het 'suïcidale' idee dat hij zich tegen arrestatie zou verzetten, werd Mladic uit zijn hoofd gepraat, aldus de diplomaat. Hem werd voorgehouden dat hij maar beter als „martelaar naar Den Haag” kon gaan dan in een hol in Servië blijven leven. Uiteindelijk werd hij zoals eerder afgesproken 'opgepikt' in Lazarevo. „Er was helemaal geen zoektocht”, aldus de diplomaat, die volgens The Sunday Telegraph goed is ingevoerd bij geheime diensten.
Bron: www.telegraaf.nl
Ik vraag me echt af of de fotograaf aan haar gevraagd heeft of de spullen gestolen waren.quote:Woensdag 25 mei: Een vrouw loopt met gestolen goederen door de straten van Abyei in Sudan. Abyei werd zaterdag ingenomen door het leger van de centrale Sudanese regering van president Omar Hassan al-Bashir. Duizenden burgers zijn gevlucht uit de stad.
Dat ziet er wel uit als een lichaam jaquote:Op maandag 30 mei 2011 11:56 schreef Cobra4 het volgende:
De inhoud van dat rode pakketje wil ik misschien niet eens weten.......
Goeiemiddag!quote:
Zelfs hier kan ik het niet mee lezen:quote:
Stuk betere aanpak dan dat je je geboortedatum moet invullenquote:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen volgens die statistieken geboren zijn op 1 januariquote:Op maandag 30 mei 2011 13:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Stuk betere aanpak dan dat je je geboortedatum moet invullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
Soms vraag je je echt af hoe zoiets tot stand komt:Ziet er uit als een verjaardag in Rusland waar ook Vodka was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je daar zo van gaat dansen dan blijf ik voortaan bij de wodka uit de buurtquote:Op maandag 30 mei 2011 13:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ziet er uit als een verjaardag in Rusland waar ook Vodka was.
Nee, zit daar nog net onder.quote:
quote:Iraanse president: Europa steelt onze regen
'Europa steelt onze regen.' Volgens de Iraanse president Ahmadinejad is dat de echte reden voor de droogte in zijn land.
Aanleiding van de toespraak van de Iraanse president Ahmadinejad was de inhuldiging van een dam, de Kamal-e Saleh dam in Shazand. Dit dateert van 19 mei. Maar de filmpjes duiken nu pas op, onder meer in De Zevende Dag.
Bij de opening van de dam vertelde Ahmadinejad dat het in Europa wel vaak regent. De Europeanen hebben dan ook geen dammen en andere systemen nodig, de regen zorgt voor natuurlijke irrigatie.
Maar zo natuurlijk is die regen niet, zei de president. 'Ze gebruiken bijzondere methoden om de wolken leeg te maken. Jullie weten dat wolken van het westen naar het oosten bewegen. Ze worden boven de oceaan gevormd en reizen dan naar het gebied rond de Middellandse Zee. Zo komen ze in Iran toe.'
Maar, zei de president, als ze hier aankomen zijn ze leeggemaakt.
Ahmadinejad verwees naar toenmalige berichten in het nieuws over zware regenval boven Spanje en Portugal onder meer. 'Het sneeuwde zelfs in Europa, terwijl het droog bleef in Iran.'
De president vertelde zijn toehoorders dat hij rapporten heeft waaruit blijkt dat de Europeanen de wolken leegmaken zodat ze niet naar Iran doorreizen. Op die manier legt Europa Iran (waar het bang van is) droog.
Ahmadinejad gaat dit Europees gebruik langs juridische weg bevechten. 'We laten zoiets niet toe. Het is duidelijk dat, als regen schaars wordt, nog meer conflicten zullen ontstaan rond water.
Niet lang na zijn toespraak, begon het trouwens te regenen in dat deel van Iran.
Mogguh. Hoe staan de zaken?quote:
Hier de luisterpaal-CD: http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.44687806quote:Op de luisterpaal en zojuist bevestigd voor 13 september: Kitty, Daisy & Lewis. De voorverkoop start a.s. zaterdag.
beterquote:
Ja?quote:
Gesloten met opties. De ouders sturen sowieso foto´s naar de agency, die mijn vriendin kan opvragen. En ze hebben haar verteld zaterdag dat als ze meer wilt dan dat, ze altijd contact op mag nemen (dat geeft geen garanties, tuurlijk)quote:Op maandag 30 mei 2011 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja?
Ik weet trouwens niet of het hier besproken is maar we hadden het er van het weekend over...of het een volledige adoptie is of een "open" adoptie? Dan schijn je als biologische ouder 1x per jaar wel je kind te zien o.i.d.
Dat geeft geen garanties inderdaad maar opzich wel bijzonder fijn om die opties te hebbenquote:Op maandag 30 mei 2011 17:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gesloten met opties. De ouders sturen sowieso foto´s naar de agency, die mijn vriendin kan opvragen. En ze hebben haar verteld zaterdag dat als ze meer wilt dan dat, ze altijd contact op mag nemen (dat geeft geen garanties, tuurlijk)
ja. Ik denk dat ze het wel gaat willenquote:Op maandag 30 mei 2011 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat geeft geen garanties inderdaad maar opzich wel bijzonder fijn om die opties te hebben
Dat lijkt mij ookquote:Op maandag 30 mei 2011 18:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja. Ik denk dat ze het wel gaat willen
Dat vind vind ik ook heel goed, tenzij het om anonieme zaaddonoren gaatquote:hier in de US hebben de kinderen sowieso recht op hun 18e verjaardag om er achter te komen wie hun biologische ouders zijn
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:12 schreef LadyBlack het volgende:
Men, hoe houden werkende mensen nog een forum bij? Ik heb vorige week elke avond afspraken gehad en loop al een week achter met alles!
Ik heb wel goeie hoop dat dat nog beter wordt hoor, maar tot die tijd zal ik alleen af en toe ff komen zwaaien hier.... en PS 'feliciteren' met haar mapaschap... al kan ik me voorstellen dat het allemaal nog heel zwaar is. Sterkte voor jou en je vriendin!
Dat weet je van tevoren ooit zeker. En daarom zijn die regels zoquote:Op maandag 30 mei 2011 19:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik denk niet dat ze hoor haar kindje terug gaat willen, ookal houdt ze wel vn haar enzo
Dergelijke ouders mogen best zelf ook een tumor gaan groeien. Als straf van god zegmaar...quote:Op maandag 30 mei 2011 20:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ouders laten enorme tumor groeien bij hun baby
ouders die hun kind medische zorg onthouden vanwege "geloof"
Aso's
Nou, doordeweeks plan ik dus geen afspraken.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:12 schreef LadyBlack het volgende:
Men, hoe houden werkende mensen nog een forum bij? Ik heb vorige week elke avond afspraken gehad en loop al een week achter met alles!
???????quote:Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef Etcetera het volgende:
Geneeskunde is EVIL maar als 44-jarige vent een 24-jarig meisje batsen is logischerwijs toegestaan.
Het artikel van Jojoquote:
Oh nou dat vind ik een beetje apart maar dat moeten ze zelf weten...quote:
Oh absoluut, maar ik vind het wel typischquote:Op maandag 30 mei 2011 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh nou dat vind ik een beetje apart maar dat moeten ze zelf weten...
Per injectie?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dergelijke ouders mogen best zelf ook een tumor gaan groeien. Als straf van god zegmaar...
En kinderen zijn we ook niet meer. Dus hou je mond!quote:
Ben jij wees dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En kinderen zijn we ook niet meer. Dus hou je mond!
Dus ben je toch nog een kind.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
beetje beavis & Butthead
pull my finger
no I won't pull your finger
oh, I just pulled my own finger
Eh hehehe eh hehehe hehe coolquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Die zijn er niet veel maar dit is wel treurigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:27 schreef Cobra4 het volgende:
Nederlanders die denken dat ze perfect Engels kunnen spreken.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
laat het vandaag nog maar goed regenenen dan vanaf woensdagmiddag t/m zondag droog en warm graag
Die eerstequote:
ik dacht dat Amerika niet in het Midden Oosten lag?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die eersteDie 2de is gewoon lullig
Mogguh
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad, scheelt me ook weer een hoop geld dat ik al niet meer hebquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
TM wat fijn dat je schoonvader dat nog voor zn vakantie wil doen.![]()
quote:
best welquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vraagje: kun jij nog iets op de post doen binnenkort?
Dat klopt, en daarom deze herinneringquote:
quote:Maar komt wel goed, dalijk ff een bubbel envelopje halen en dan kan ik er niet meer omheen
ik zie niets bijzonders, zo snij ik altijd mijn komkokker voor op brood of in de saladequote:
dan ga ik ervan uit dat hij het een beetje kan? Moet hast wel, want ik heb ooit eens begrepen dat de kermis in Noord Holland heilig is. Zoiets als carnaval in het zuiden, toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:14 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n schoonvader wil gewoon nog voor z'n vakantie het plafond van de woonkamer/keuken stucen![]()
En als dat aanstaand weekend is dan mis ik een deel van de kermis, so be it.
ik wist niet dat je al een verhuisdatum had?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:14 schreef TradeMarkie het volgende:
oh, hij gaat de 15e al op vakantie en die vakantie duurt tot na mijn geplande verhuisdatum, dus ik ben blij
Beroepsdeformatie?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zie niets bijzonders, zo snij ik altijd mijn komkokker voor op brood of in de salade
Laat Nederlanders alleen maar DENKEN dat iets goedkoop is, en ze gaan helemaal apeshitquote:Nederlandse toerist omarmt Griekenland
27-05-2011 | Gepubliceerd 12:11
27-05-2011 | Laatst bijgewerkt 13:15
3Share
De Nederlandse toerist omarmt het door schulden geplaagde Griekenland. Vorige week, na het tumult over extra steun aan de Grieken, boekte maar liefst 52 procent meer vakantiegangers een reis naar het Zuid-Europese land ten opzichte van dezelfde week vorig jaar. Dat heeft onderzoeksbureau GfK uitgezocht.
Griekenland is daarmee de grootste stijger onder de bestemmingen. Het gaat om boekingen voor de zomervakantie. In totaal heeft nu bijna 6 procent meer mensen een reis naar de eilanden of het vasteland geboekt. De omzet, dus het totaalbedrag van de geboekte vakanties, lag na de week die eindigde op 22 mei bijna 4 procent hoger. ,,De prijzen zijn maar iets omlaaggegaan'', zei Judith Nijk van GfK Retail & Technology.
Het gemiddelde boekingsbedrag ligt nu op zo'n 648 euro, tegen ongeveer 658 euro vorig jaar. Dat jaar zaten de boekingen voor Griekenland in het slop. Nu het slechter gaat met het land, gaan er beduidend meer Nederlanders heen.
Kreta
Binnen Griekenland is Kreta de meest geliefde bestemming voor Nederlanders. Het aantal mensen dat daarheen gaat, is ongeveer gelijk gebleven. Voor het eiland Kos hebben nu 11 procent meer mensen geboekt, voor Rhodos 14 procent.
De vakanties naar Griekenland lopen uit de pas met de algemene trend. ,,In mei ging de markt als geheel 2 procent achteruit en pakte Griekenland er 21 procent bij'', aldus Nijk.
De boekingen voor de zomer trekken over de hele linie weer aan, maakt GfK op uit de Travelscan waarbij de kassagegevens van de reisbureaus worden bestudeerd. Het aantal mensen dat nu geboekt heeft ligt 0,6 procent hoger ten opzichte van vorig jaar. ,,We zien de afgelopen twee weken weer groei na weken van dalingen'', aldus Nijk.
nee, dan zou ik ook nog een mondkapje en een volgelaatsmasker voor hebbenquote:
Dan ga ik me afvragen: is dat voedsel zo chemisch, of is dat voedsel bang voor jouw ranzige bacillen ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, dan zou ik ook nog een mondkapje en een volgelaatsmasker voor hebben
Die foto sluit dat niet uitquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, dan zou ik ook nog een mondkapje en een volgelaatsmasker voor hebben
De kermis is wel heilig, maar m'n huis moet gewoon af, dat gaat dit jaar toch echt voor dan. Al is er wel een andere kermis, in augustus, die ik echt niet ga missenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dan ga ik ervan uit dat hij het een beetje kan? Moet hast wel, want ik heb ooit eens begrepen dat de kermis in Noord Holland heilig is. Zoiets als carnaval in het zuiden, toch?
Niet een harde datum, maar ik wil in augustus verhuizen en dan zijn m'n schoonouders nog op vakantie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik wist niet dat je al een verhuisdatum had?
dat laatstequote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan ga ik me afvragen: is dat voedsel zo chemisch, of is dat voedsel bang voor jouw ranzige bacillen ?
da's waar, misschien dan toch welquote:
Neuh, maar een van mijn klanten woont vlakbij, en het is nu tijd om bij te praten, dus dat kan ik mooi combinerenquote:
O jee, hebben ze het zo bont gemaakt?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, de 2e boze brief naar mijn toekomstige woonplaats (de ambtenaren die daarvoor werken) rolt zo uit de printer...
bijna 1200 euro berekenen voor een rioolaansluiting zonder enige specificatie/onderbouwing, daar pas ik voor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
O jee, hebben ze het zo bont gemaakt?
en ze doen er de hele dag overquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's makkelijk verdient. Komen ze met z'n vieren om de boel aan te leggen?
Een snelle rondrit op google weet mij te vertellen dat dat vrij standaard is...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
bijna 1200 euro berekenen voor een rioolaansluiting zonder enige specificatie/onderbouwing, daar pas ik voor.
Absint. Omdat het kan...quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:12 schreef CaLeX het volgende:
Eerste rondje van PS
Geen zorgen hoor, dan ga ik niet ineens aan de baco ofzo... nog steeds een pilsje voor mij
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zo. mn schoolboeken verkocht, nu hebben we weer booze money![]()
O jee, krijgen we nu nachtelijke dronken posts van PS?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zo. mn schoolboeken verkocht, nu hebben we weer booze money![]()
maar om het dan maar meteen normaal te vinden...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een snelle rondrit op google weet mij te vertellen dat dat vrij standaard is...
In Hilversum kost het je 1259 euro bijvoorbeeld...
Als het teddyberen zijn, is het niet zo erg. Die zijn lief en zacht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, dan zie je straks zomaar allemaal beren op de weg
Zacht veegt ook fijner!quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als het teddyberen zijn, is het niet zo erg. Die zijn lief en zacht.
Dat was die mop van die beer en dat konijn, waarbij het konijn de lul is, niet de beer.quote:
Dan heb je de ekte streetcredits als rapperquote:De politie vervolgt een 22-jarige vrouw uit het Amerikaanse Will County wegens mishandeling en roekeloos gedrag. De vrouw, Tiffany Startz, sloeg in september de 25 jarige rapper John 'Fatboy' Powell na een weddenschap in een klap dood.
De 1,65 meter lange en 64 kilogram zware blondine zou Powell voor het bedrag van 5 dollar een stomp in het gezicht geven. Na het incasseren van het geld en de klap liep Powell weg, terwijl de rapper op de grond viel. Hij overleed aan de gevolgen van een gebarsten slagader in zijn nek.
Getuigen verklaren nu dat Powell bij een sprong zijn hoofd heeft gestoten. De politie gelooft dit niet en gaat de vrouw vervolgen wegens roekeloos gedrag en mishandeling. (Redactie)
Al helemaal klaar voor buitenspeeldag?quote:
TV 2 uur op zwart houdt toch feitelijk alleen in de de Xbox 2 uur meer aanstaat op een dag?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al helemaal klaar voor buitenspeeldag?
ah, je moet werken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken vandaag! Twan heeft wel vanmiddag Beeballtoernooi, dus die is buiten. Lennon is op kdv... zullen ze ook wel buiten gaan spelen. Of slapen. Dat moeten ze ook niet die peuters.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen een vergadering vandaag.quote:
Ik ben alleen bang dat er over in discussie gaan alleen maar een hoop tijd en ergernis kost, en de kosten niet omlaag gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar om het dan maar meteen normaal te vinden...
Ik ookquote:
Hoe heb je dat gedaan? Gewoon gemaild?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
Morgen gaan we naar Dauwpop, samen met Twan. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat vinden zo'n festival. En als het goed is, gaan we meeten met Tim Knol. Verrassing voor Twan haha.
Oeh, dat is nog pijnlijker dan hooverhand foto'squote:
??quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oeh, dat is nog pijnlijker dan hooverhand foto's
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Gewoon gemaild?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.via Twitter.Make love, not war ☮
Overigens is Megan Fox een ordinaire aandachtshoer, niet geheel verrassend...quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oeh, dat is nog pijnlijker dan hooverhand foto's
Maar dat is Seth Rogen (het "slachtoffer") ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Overigens is Megan Fox een ordinaire aandachtshoer, niet geheel verrassend...
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het is nog geen alcoholisme tot men afstudeert.
Goeiemorgen
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Overigens is Megan Fox een ordinaire aandachtshoer, niet geheel verrassend...
Mis ik iets? Dat zijn Megan Fox en Seth Rogen niet op de foto, toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Maar dat is Seth Rogen (het "slachtoffer") ook
http://justjared.buzznet.(...)-rejects-seth-rogen/quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Mis ik iets? Dat zijn Megan Fox en Seth Rogen niet op de foto, toch?
Nou ja, ze ziet er tegenwoordig ook uit als een uitgecokete hoer..dus tja...quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:56 schreef wyccie het volgende:
Oh, op dat eerste filmpje zijn ze wel te zien. Ik keek niet goed.
Hoezo tegenwoordig?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:09 schreef Nembrionic het volgende:
Nou ja, ze ziet er tegenwoordig ook uit als een uitgecokete hoer..dus tja...
Ah ja, zat al mijn hoofd te kraken over wie dat nou is. Zij heeft wel een mooi, lief, naturel koppie itt Megan Fox.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:16 schreef Whiteguy het volgende:
Summer Glau mag altijd. Met of zonder maffe hand achter haar rug.
Touchéquote:
quote:Ah ja, zat al mijn hoofd te kraken over wie dat nou is. Zij heeft wel een mooi, lief, naturel koppie itt Megan Fox.
Ik zag het.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben naar de darkside: lid geworden van Facebook.
In dat geval, nog maar weer een excuus om pics te posten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo tegenwoordig?
[..]
Ah ja, zat al mijn hoofd te kraken over wie dat nou is. Zij heeft wel een mooi, lief, naturel koppie itt Megan Fox.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I turned to the dark sidequote:Op woensdag 1 juni 2011 20:47 schreef Soempie het volgende:
Hallo allemaal. Heb ik nog belangrijke dingen gemist hier?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zag het.moest wel even oppassen dat ik niet Etcie in een reactie zou typen.
Ik heb nog helemaal geen vriendjes verzoek.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen vriendjes verzoek.
Die foto die je hier eerder had geplaatst is tot die tijd heel tof.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:51 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat zag ik meteen alIk vermoed dat ik over een week wel een leuke foto heb om toe te voegen
Jouw laatste foto is anders ook niet slecht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:51 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat zag ik meteen alIk vermoed dat ik over een week wel een leuke foto heb om toe te voegen
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die foto die je hier eerder had geplaatst is tot die tijd heel tof.
I know. Maar er zit iemand op Facebook waarvan ik niet wil dat hij die foto ziet tot vrijdagquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jouw laatste foto is anders ook niet slecht.
Vandaar dat Etcie zegt dat ze is overgestapt naar The Dark Side.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:51 schreef Soempie het volgende:
haha, dat plaatje van facebook dat standaard is ingesteld lijkt wel op Darth Vader. Was me eerder niet opgevallen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vandaar dat Etcie zegt dat ze is overgestapt naar The Dark Side.
Ah, duidelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:54 schreef Etcetera het volgende:
I know. Maar er zit iemand op Facebook waarvan ik niet wil dat hij die foto ziet tot vrijdagDus die foto komt niet op Facebook. Of op Twitter. Of ergens anders dan in dat topic
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vandaar dat Etcie zegt dat ze is overgestapt naar The Dark Side.
Slaap lekker Red!quote:
"vind ik leuk"quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben naar de darkside: lid geworden van Facebook.
Dan zou Red al erg lang zwanger zijn.quote:
Is er iets?quote:
Weltrusten. Groetjes aan Tinuviel en Jair.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:07 schreef iamredleader het volgende:
Maar om dan tenminste een beetje in stijl te blijven: ik ga ook afsluiten, beetje op tijd m'n nest in
Tot morgen allemaal
Ga je vanavond alvast...quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:09 schreef CaLeX het volgende:
Ga ik morgen een weekendje weg, moet ik gewoon vroeger op dan ik zou gaan werken.
[me=CaLeX] is niet zo een ochtend mens
[/me]
dan maar slapen op de heenweg
ja, maar ik rij mee, dus dat wordt lastig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ga je vanavond alvast...
(waar is het naartoe?)
Zorgen dat je dibs / schotgun hebt op de bijrijdersstoel en gewoon gaan snurken in de wagen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ja, maar ik rij mee, dus dat wordt lastig.
Ga 4 dagen zeilen in het buitenland ( friesland )
Ik krijg Spam a lot voor niksquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben vanavond bij Spamalot in Groningen geweest en het was erg leuk. Vertaling was goed, nieuwe grappen voor de Nederlandse editie zaten er in en de cast deed het ook prima
. En een combinatie van niet uitverkocht en studentenkorting zorgde er voor dat ik voor 20 euro op rij 2 zat
Oeh, ik mag de 18e heenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben vanavond bij Spamalot in Groningen geweest en het was erg leuk. Vertaling was goed, nieuwe grappen voor de Nederlandse editie zaten er in en de cast deed het ook prima
. En een combinatie van niet uitverkocht en studentenkorting zorgde er voor dat ik voor 20 euro op rij 2 zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |