quote:
Ja. Wat hebben wij zitten janken dan ook...quote:Op zondag 29 mei 2011 11:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeft ze de baby ook gelijk afgestaan?? Wat een opgave dan zeg als je hummeltje zo in je armen hebt.
Goedemorgen!
Dat hebben ze alquote:
Lijkt me apart, je leeft er zo naartoe en dan is het moment er 'ineens'quote:Op zondag 29 mei 2011 16:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja. Wat hebben wij zitten janken dan ook...
ja was het ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat hebben ze al23 jaar geleden ofzo :p
[..]
Lijkt me apart, je leeft er zo naartoe en dan is het moment er 'ineens'
Dat zal wel een tijdje blijvenquote:Op zondag 29 mei 2011 17:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja was het ook.
Elke keer als ik er aan terug denk begin ik weer te huilen
veel sterkte de komende tijd voor jullie beidenquote:Op zondag 29 mei 2011 17:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja was het ook.
Elke keer als ik er aan terug denk begin ik weer te huilen
Ja, kan ik me iets bij voorstellen. Heel veel sterkte de komende tijd voor jullie!! Dit schept ook een band voor het leven voor jullie.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja. Wat hebben wij zitten janken dan ook...
Thanksquote:Op zondag 29 mei 2011 18:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
veel sterkte de komende tijd voor jullie beiden
Ja dat denk ik ook...quote:Op zondag 29 mei 2011 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, kan ik me iets bij voorstellen. Heel veel sterkte de komende tijd voor jullie!! Dit schept ook een band voor het leven voor jullie.
quote:I walked into a car showroom last night.
I said to the salesman, "My wife would like to talk to you about the Volkswagen Golf in the window."
He said, "We don't have a Volkswagen Golf in the window."
I said, "You do now."
quote:
he, je gaat een Red-je doen?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Weer thuis, was erg gezellig vanavond
en nu naar bed, de wekker gaat om 6 uur weer
Mwoah, valt wel mee tochquote:
quote:Koperdief geëlektrocuteerd, treinverkeer ontregeld
© ANP
In de Belgische plaats Ekeren, bij Antwerpen, is vanmorgen een vermoedelijke koperdief geëlektrocuteerd. Als gevolg van de diefstal waarmee hij bezig zou zijn geweest, is niet alleen de man omgekomen, maar is er ook brand uitgebroken in een schakelkast langs de hogesnelheidslijn.
Door het voorval is het treinverkeer verstoord, zo meldt een woordvoerster van de NS. De Thalys van Amsterdam naar Parijs en de Beneluxtrein van Amsterdam naar Brussel moeten voorlopig over het oude spoornet rijden. Als gevolg daarvan ontstaat vertraging die kan oplopen tot een half uur.
De brandweer werd vanochtend rond zeven uur opgeroepen voor een bermbrand langs de spoorlijn in Ekeren en trof toen het verkoolde lichaam aan. 'Er waren koperen kabels verwijderd en in de hoogspanningscabine was er kortsluiting met brand ontstaan', aldus een woordvoerder van de Belgische spoorbeheerder Infrabel.
Technici zijn bezig met het vervangen van de kast. Dat zou nog wel het hele weekeinde kunnen gaan duren, aldus de zegsvrouw van de NS. (ANP/Redactie)
wat ik al zei, natuurlijke selectie.quote:
Jawohlquote:
Danke schön. Auf Wiederschnitzel.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah, dan is de ablöschung da, dann bin ich wieder pleitte
gute wacht undso
Dat mag.quote:
Naar welk strand ben je geweest?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
even uitrusten na een middagje strand
Is dat ook zo'n Hollandse kolonie?quote:
Mooi, dan kan die plek ook op mijn lijst met locaties waar ik niet naar toe wil.quote:
Avond Nem.quote:
nederlanders zul je overal tegen komenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan die plek ook op mijn lijst met locaties waar ik niet naar toe wil.
Maar daar kom je wel erg hoge concentraties tegen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nederlanders zul je overal tegen komen
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan die plek ook op mijn lijst met locaties waar ik niet naar toe wil.
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nederlanders zul je overal tegen komen
Volgende vakantie is naar Rotterdam dus ?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar daar kom je wel erg hoge concentraties tegen.
Ik zat al aan de Bijlmer te denken.quote:
Gewoon de juiste maatschappij kiezen.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In dat geval: ik zou niet met het vliegtuig gaan
Ja, alleen in Spanje en Italië.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
waarom kan dit nou nooit op de NL tv?
http://www.vkmag.com/vide(...)er_wat_op_televisie/
Bingo!quote:Op maandag 30 mei 2011 00:41 schreef CaLeX het volgende:
Redelijk opgezet lijkt me?
Waarom zou je anders een jurkje met klittenband dragen / op die manier er achteraan rennen....
Je verkoopt veel te veel lootjes.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:12 schreef MaJo het volgende:
Ik ben gister maar 6 uur wakker geweest
En nog steeds moe
quote:
Oh, dat is minder. Maar komt vast wel goed.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:07 schreef MaJo het volgende:
[..]gister niks gedaan anders
Mijn paps is naar de dokter wegens benauwdheid, ben een beetje ongerust nu
Dat zei mijn moeder ook, maar het zou niet de eerste keer zijn dat hij met benauwdheid weer opgenomen moet worden in het ziekenhuisquote:Op maandag 30 mei 2011 10:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, dat is minder. Maar komt vast wel goed.
Dan ga ik er nu maar even vanuit dat je moeder gelijk heeft.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder ook, maar het zou niet de eerste keer zijn dat hij met benauwdheid weer opgenomen moet worden in het ziekenhuis
Moeders hebben stiekem wel altijd gelijk jaquote:Op maandag 30 mei 2011 10:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ga ik er nu maar even vanuit dat je moeder gelijk heeft.
Maar euh, met die opmerking dat je moeder dat ook zei bedoel je toch niet dat ik als je moeder begin te klinken!?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moeders hebben stiekem wel altijd gelijk jaik wacht het nog even af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cobra4 op 30-05-2011 11:24:41 ]"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Keep us postedquote:Op maandag 30 mei 2011 10:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moeders hebben stiekem wel altijd gelijk jaik wacht het nog even af
Domme doos. Wie zet er nu een luchthoorn tegen iemands hoofd aan. She had it comingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |