abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juni 2011 @ 21:48:12 #151
32029 Basson
Dodge This!
pi_98133560
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:32 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

:Y *O*
Juich maar niet te vroeg. Ik heb 2 maanden geleden apparatuur van ze geleend voor een workshop. Gelijk na de workshop geretourneerd, maar misschien hebben ze het nog altijd niet ontvangen :P
pi_98136340
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:32 schreef Fixers het volgende:
Vormittag is tussen de middag of in de loop van de ochtend als ik het me goed herinner van mijn duitse les. Is je Duits toch niet zo heel slecht dus.

Edit volgens de Duitse wikipedia: alles tussen ontbijt en middagmaal.

Zeg, wat doen de thuiszitters om een beetje regelmaat te creëren? Ik heb 't gevoel mezelf een beetje in de weg te zitten en tegen de muren op te lopen. Nu heb ik niet bepaald een overvloed aan zelfdiscipline, dus lang hangen, lummelen en uitslapen is wel een valkuil voor me.
Weekend = weekend. Geen sollicitatieactiviteiten of zorgen in het weekend, maar de focus op leuke zaken. Dit was een behoorlijke steunpilaar voor mij iig. Al heb ik wel op een zondag gesolliciteerd bij het bedrijf waar ik nu voor werk, maar goed.
pi_98136503
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:32 schreef Fixers het volgende:
Vormittag is tussen de middag of in de loop van de ochtend als ik het me goed herinner van mijn duitse les. Is je Duits toch niet zo heel slecht dus.

Edit volgens de Duitse wikipedia: alles tussen ontbijt en middagmaal.

Zeg, wat doen de thuiszitters om een beetje regelmaat te creëren? Ik heb 't gevoel mezelf een beetje in de weg te zitten en tegen de muren op te lopen. Nu heb ik niet bepaald een overvloed aan zelfdiscipline, dus lang hangen, lummelen en uitslapen is wel een valkuil voor me.
Ik heb voor mezelf nu wel een klein bijbaantje om gewoon bezig te zijn (en natuurlijk ook voor het inkomen). Ik geef freelance bijles en werk ook nog in een pretpark, gewoon banen waar je eigenlijk altijd wel voor wordt aangenomen maar ook makkelijk mee kan stoppen als je een 'echte' baan hebt gevonden.
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_98152851
Ugh... Ik zou deze week via een uitzendbureau wat schoonmaakwerk doen. Word ik teruggebeld met de mededeling dat ik een zwarte pantalon, witte polo en nette zwarte schoenen aan moet. Ik heb zo'n outfit niet, en het uitzendbureau en schoonmaakbedrijf kunnen mij ook niets lenen.
Ik heb dus maar gezegd dat het dan niet doorgaat, ik ga namelijk echt niet voor zo'n stom baantje nieuwe kleren aanschaffen. :') Mens van het uitzendburau natuurlijk weer helemaal chagrijnig.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:55:41 #155
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_98152899
Stom...als je dat van mensen verwacht mag je verwachten dat ze je de kleding wel in bruikleen geven.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:58:35 #156
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_98152996
Nee, doen ze eigenlijk nooit. Enige wat ik ooit kreeg van een uitzendburo was een paar werkschoenen.
Verder moest ik altijd de voorschreven kleding zelf regelen.
Gelukkig ging het nooit verder dan 'een' lange broek of een wit t-shirt [bakkerij].

Natuurlijk krijg je in fabrieken enzo wel stofjassen/overals of andere beschermende kleding van de zaak, maar die worden dan ook vanuit het bedrijf gewassen bij een textielboer.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:14:54 #157
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_98153562
quote:
13s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:53 schreef Balisto het volgende:
Ugh... Ik zou deze week via een uitzendbureau wat schoonmaakwerk doen. Word ik teruggebeld met de mededeling dat ik een zwarte pantalon, witte polo en nette zwarte schoenen aan moet. Ik heb zo'n outfit niet, en het uitzendbureau en schoonmaakbedrijf kunnen mij ook niets lenen.
Ik heb dus maar gezegd dat het dan niet doorgaat, ik ga namelijk echt niet voor zo'n stom baantje nieuwe kleren aanschaffen. :') Mens van het uitzendburau natuurlijk weer helemaal chagrijnig.
Ik geef je groot gelijk.
Altijd irritant die intercedenten die meteen moeilijk gaan doen, terwijl hun bij het werk dat je doet bijna meer verdienen dan jij zelf :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:58 schreef The_Dean het volgende:
Nee, doen ze eigenlijk nooit. Enige wat ik ooit kreeg van een uitzendburo was een paar werkschoenen.
Verder moest ik altijd de voorschreven kleding zelf regelen.
Gelukkig ging het nooit verder dan 'een' lange broek of een wit t-shirt [bakkerij].

Natuurlijk krijg je in fabrieken enzo wel stofjassen/overals of andere beschermende kleding van de zaak, maar die worden dan ook vanuit het bedrijf gewassen bij een textielboer.
Ik kreeg ook eens werkschoenen van een uitzendbureau, ze belde mij destijds op een woensdag op als ik nog interesse in die vacature had. Ja gezegd, vroegen ze als ik morgen al kon beginnen en die woensdag nog naar het uizendbureau om schoenen op te halen en gesprek. Zegt die jongen daar dat ik makkelijk lange tijd kan werken zelfs wanneer ik weer begin met studie. Klonk als een mooi vooruitzicht en kreeg meteen die werkschoenen (lelijkste werkschoenen die ik ooit heb gezien :')) mee.
Kom ik die donderdag nadat werk thuis hebben ze de middag een mailtje gestuurd dat ze geen mensen meer zoeken aangezien er zoveel sollicitaties binnengekomen waren. Ze hadden dus niet eens die bedrijfsman o.i.d. gesproken over hoe ik presteerde en waren bij voorhand al van plan om mij maar een dag te gebruiken. Sindsdien hebben ze ook nooit gevraagd naar die schoenen, liggen nog hier :')
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:10:47 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98157464
Pff, gelukkig blijft al dat gezeik met werkkleding en -schoenen mij bespaard zeg :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:20:39 #159
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_98157920
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:10 schreef Viking84 het volgende:
Pff, gelukkig blijft al dat gezeik met werkkleding en -schoenen mij bespaard zeg :').
Zelfde hier, want geen werk ;(

Begin het langzamerhand beetje zat te worden.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:21:59 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98157980
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:20 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

Zelfde hier, want geen werk.
( ;( ;( ;( ;( ).
Hier wel werk vanaf overmorgen! *O*. Maar geen werk waar ik werkkleding voor nodig is.
Wat trouwens ook best lekker is: een brief krijgen van de belastingdienst dat je over 2009 nog een lekker sommetje terug krijgt :9. Een sommetje waar ik zonder werk toch alweer 1,5 maand van kan overleven :9.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:23:19 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98158033
@ Gemaskerde: hoe lang zoek je al?
Ik ben zelf sinds januari actief aan het zoeken geweest. Gelukkig straks voor 3,5 maand onder de pannen, maar ik heb ook dagen gehad dat ik echt dacht dat ik gek werd... :X. Verveelde me kapot :r. Heb je wel een dagbesteding nu? :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:26:29 #162
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_98158176
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hier wel werk vanaf overmorgen! *O*. Maar geen werk waar ik werkkleding voor nodig is.
Wat trouwens ook best lekker is: een brief krijgen van de belastingdienst dat je over 2009 nog een lekker sommetje terug krijgt :9. Een sommetje waar ik zonder werk toch alweer 1,5 maand van kan overleven :9.
Netjes, gefeliciteerd ^O^!!
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:23 schreef Viking84 het volgende:
@ Gemaskerde: hoe lang zoek je al?
Ik ben zelf sinds januari actief aan het zoeken geweest. Gelukkig straks voor 3,5 maand onder de pannen, maar ik heb ook dagen gehad dat ik echt dacht dat ik gek werd... :X. Verveelde me kapot :r. Heb je wel een dagbesteding nu? :).
Ben aan het zoeken sinds eind maart en echt actief sinds begin april. Ben rond eind april gestopt met Hbo studie Culturele en maatschappelijke vorming en was dus eigenlijk van plan zoveel mogelijk te gaan werken, maar wilt niet echt lukken. Bijna niks te vinden wat geschikt is, of alleen baantjes die 3,79 bruto per uur verdienen als 18 jarige.
Gelukkig ben ik geen big-spender, maar het voelt natuurlijk wel nog steeds klote dat het niet echt wil lukken.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:27:57 #163
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_98158246
Ohja betreffende dagbesteding, zit vooral op FOK! wat aan te kloten en beetje surfen op internet etc., tv, film. Is inderdaad beetje saai na een tijdje. Deed ook twee weken Fitness, maar was niet helemaal m'n ding.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:29:59 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98158341
Ga je in september weer studeren dan? :). Dan weet je iig wanneer er een eind aan komt ;).

Ik ben ook geen big spender, maar ik vind het wel heel fijn dat ik de komende tijd weer even adem kan halen, financieel gezien. Weer eens nieuwe kleren kopen, iemand mee uit eten nemen etc.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:31:52 #165
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_98158436
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:29 schreef Viking84 het volgende:
Ga je in september weer studeren dan? :). Dan weet je iig wanneer er een eind aan komt ;).

Ik ben ook geen big spender, maar ik vind het wel heel fijn dat ik de komende tijd weer even adem kan halen, financieel gezien. Weer eens nieuwe kleren kopen, iemand mee uit eten nemen etc.
Jup, informatica :Y Gehaal de andere sector op haha.

Ik snap wat je bedoeld ja. Ook al ben je geen big-spender, je geld wordt er uiteindelijk niet meer op en vertrouwen in een baan ook niet, you know i'm saying?

Wat voor werk ga je doen? :)
pi_98158570
Waarom kan ik nergens vakantiewerk vinden? Vorig jaar ging het veel makkelijker :?
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_98158659
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:34 schreef FalleNk810i het volgende:
Waarom kan ik nergens vakantiewerk vinden? Vorig jaar ging het veel makkelijker :?
Wat voor vakantiewerk ben je naar opzoek?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:37:43 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98158718
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:31 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

Jup, informatica :Y Gehaal de andere sector op haha.

Ik snap wat je bedoeld ja. Ook al ben je geen big-spender, je geld wordt er uiteindelijk niet meer op en vertrouwen in een baan ook niet, you know i'm saying?

Wat voor werk ga je doen? :)
Yep :). Je gaat zoveel mogelijk op de centen zitten, want je weet niet hoe lang je nog met je geld moet doen ;). En als er weer wat binnenkomt...

Ik ga bij een bibliotheek werken, als manusje-van-alles ;) (zie hierboven).

@ hierboven: wat zoek je dan voor vakantiewerk? In de zorg zijn ze altijd wel op zoek naar mensen. Weet niet of je ervaring hebt in de zorg en of je met bejaarden wilt werken? :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:38:05 #169
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_98158739
Even op het "werk" fokken, kan eigenlijk niet maargoed.
Heb het prima naar mijn zin nu. Hoop op verlenging, maar dat is totaal aan het bedrijf :)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:38:41 #170
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_98158769
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Yep :). Je gaat zoveel mogelijk op de centen zitten, want je weet niet hoe lang je nog met je geld moet doen ;). En als er weer wat binnenkomt...

Ik ga bij een bibliotheek werken, als manusje-van-alles ;) (zie hierboven).

@ hierboven: wat zoek je dan voor vakantiewerk? In de zorg zijn ze altijd wel op zoek naar mensen. Weet niet of je ervaring hebt in de zorg en of je met bejaarden wilt werken? :P.
Aha, dat had ik gelezen ja :Y
Ik hoop dat het je bevalt! :)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:39:21 #171
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_98158802
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:34 schreef FalleNk810i het volgende:
Als je wat gevonden hebt PM dan ook even aub :@ :D
pi_98159594
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Wat voor vakantiewerk ben je naar opzoek?
Het liefst iets technisch waar ik ook nog wat van kan leren, maar goed alles is beter als niks.

Heb nu net mn opleiding MBO Infratechniek niveau 4 afgerond en ga na de zomer beginnen aan mn HBO Civiele techniek (vervolg dus)

In dat vakgebied heb ik vorig jaar makkelijk vakantiewerk kunnen vinden, maar nu zitten ze allemaal met het ''budget'' probleem :'(

Maar bij een autogarage lijkt me ook leuk werk omdat het mijn hobby is en er dus wel gemotiveerd voor ben en graag wil leren.

Autorijden zelf vind ik ook leuk, dus iets als koerier lijkt me ook wel gaaf, maar geen idee bij wat voor bedrijven ik zou kunnen zoeken, TNT loopt ook niet zo geweldig dacht ik.

Woon zelf vlakbij Rotterdam en heb een rijbewijs dus er is genoeg mogelijk lijkt me :)

Heb al wel een gesprek gehad bij een transport en overslag bedrijf bij ons in het dorp maar dat is niet helemaal wat ik zoek en ik lang kan volhouden omdat het me gewoon niet interesseert maar dit was meer zoals ik hierboven al zei: beter als niets ;)

Ik blijft dus zoeken naar iets nieuws/beters.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:13:02 #173
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_98160363
Hmggf, had vorige week twee solicitaties op woensdag. Eerste ging niet helemaal goed werden nogal slechte vragen gesteld waardoor die recruiter totaal geen goed beeld van mij kreeg. Tweede gesprek ging fantastisch. Eerste was btw. voor callcenter, tweede voor een winkel mbt. verkoop van babymeubels. Degene met wie ik een gesprek had was erg positief en vond mij de beste kandidaat. Werkten op dat moment 10 meiden, 3 mannen en hij wou dus graag een man erbij. Nja, einde van het gesprek met erg positief gevoel weg aangezien het echt klikte.
Zou de volgende dag gebeld worden aangezien de oorspronkelijke persoon ziek was. Niets gehoord, dag erna gebeld. Zou dinsdag iets horen. Nog niet gehoord, bel ik net zelf. Ja, we hebben iemand anders gevonden. Blegh, rot dan op met mij een heel positief gevoel geven en uiteindelijk toch iemand anders te kiezen :r Oja eerste is het ook niet geworden, had meer hart voor die tweede.
pi_98162042
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:13 schreef Gemaskerde het volgende:
Hmggf, had vorige week twee solicitaties op woensdag. Eerste ging niet helemaal goed werden nogal slechte vragen gesteld waardoor die recruiter totaal geen goed beeld van mij kreeg. Tweede gesprek ging fantastisch. Eerste was btw. voor callcenter, tweede voor een winkel mbt. verkoop van babymeubels. Degene met wie ik een gesprek had was erg positief en vond mij de beste kandidaat. Werkten op dat moment 10 meiden, 3 mannen en hij wou dus graag een man erbij. Nja, einde van het gesprek met erg positief gevoel weg aangezien het echt klikte.
Zou de volgende dag gebeld worden aangezien de oorspronkelijke persoon ziek was. Niets gehoord, dag erna gebeld. Zou dinsdag iets horen. Nog niet gehoord, bel ik net zelf. Ja, we hebben iemand anders gevonden. Blegh, rot dan op met mij een heel positief gevoel geven en uiteindelijk toch iemand anders te kiezen :r Oja eerste is het ook niet geworden, had meer hart voor die tweede.
Zoiets had ik laatst ook. Gesolliciteerd naar een assistentfunctie. Goed eerste gesprek gehad. Werd zelfs al wat kort over de beloning gesproken. Krijg ik week later telefoon: "Sorry, je hebt werkelijk de absoluut perfecte competenties en precies passende werkervaring, maar er was een betere klik met een andere kandidaat." Ok dat kan ik nog volgen. Al vind ik iemand met perfecte competenties de deur wijzen raar, sociaal moet je ook goed met elkaar overweg kunnen. Dat is net zo goed belangrijk.

Nog geen week stond dezelfde vacature ineens online. Ik heb gebeld om verhaal te halen. Bleek dat die persoon met die geweldige klik plots afgezien had. Zo goed was die klik dus niet. :') Helaas niet meer gevraagd op een herhaling in de sollicitatieronde. Jammer want ik had enorm veel zin in die functie.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:56:09 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98162113
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:54 schreef Fixers het volgende:

[..]

Zoiets had ik laatst ook. Gesolliciteerd naar een assistentfunctie. Goed eerste gesprek gehad. Werd zelfs al wat kort over de beloning gesproken. Krijg ik week later telefoon: "Sorry, je hebt werkelijk de absoluut perfecte competenties en precies passende werkervaring, maar er was een betere klik met een andere kandidaat." Ok dat kan ik nog volgen. Al vind ik iemand met perfecte competenties de deur wijzen raar, sociaal moet je ook goed met elkaar overweg kunnen. Dat is net zo goed belangrijk.

Nog geen week stond dezelfde vacature ineens online. Ik heb gebeld om verhaal te halen. Bleek dat die persoon met die geweldige klik plots afgezien had. Zo goed was die klik dus niet. :') Helaas niet meer gevraagd op een herhaling in de sollicitatieronde. Jammer want ik had enorm veel zin in die functie.
Wat debiel zeg... Blijkbaar waren ze dus ook niet zó enthousiast over jou dat ze je alsnog vroegen? Of miss durfden ze niet na hun afgang :').
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')