SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat je niet meer Traffic zaken hebt: Phelps en Benkowsky waren een goed team, daar had veel meer ingezeten. Wat betreft Vice en Arson weet ik het nog niet, moet ik nog achterkomen."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef Sabata het volgende:
Ik ben nu bezig met de laatste Homicide case, en je kunt heel goed zien dat Rockstar het oeuvre van James Ellroy als uitgangspunt had. The Black Dahlia is natuurlijk een weggevertje en Captain Donnely is bijna sprekend Dudley Smith uit LA Confidential (tot en met het accent uit de film aan toe). De Homicide Desk vind ik niet zo geweldig, iets te cliché.Ik vond die guy uit je spoiler juist tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat je niet meer Traffic zaken hebt: Phelps en Benkowsky waren een goed team, daar had veel meer ingezeten. Wat betreft Vice en Arson weet ik het nog niet, moet ik nog achterkomen.![]()
Dat je een partner bij je had maakte het wel veel toffer.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ja dat dacht ik al, maar soms beweegt de persoon heel af en toe met zn ogen. Het is best frustrerend als het elke keer niet luktquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:58 schreef Divje het volgende:
Als de ogen niet bewegen is het meestal Truth, als de persoon die je ondervraagt vaak om zich heen kijkt of heel zelfverzekerd kijkt kies ik altijd Doubt. Behalve als ik echt iets kan bewijzen, dan kies ik Lie(Dan maak ik nog wel eens een foutje maarja, hoort erbij
)
Het werkt ook gewoon niet goed dus ik zou me niet te druk makenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:02 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, maar soms beweegt de persoon heel af en toe met zn ogen. Het is best frustrerend als het elke keer niet lukt
Ik zal t straks nog wel eens proberen.
Ja echt he, zelfs een getuige die niks te verliezen heeft en gewoon zijn verhaal geeft gaat zitten liegenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het werkt ook gewoon niet goed dus ik zou me niet te druk maken
Bijna iedereen liegt ook, ook diegene die er eigenlijk niets mee te maken hebben gaan om rare redenen zitten liegen![]()
Mwoah, in principe maakt het inderdaad niet veel uit. Maar het is toch wel leuker als je het goed hebt. Mocht ik ooit voor de platinum trophie gaan, zullen dit soort dingen ook wel uit maken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het werkt ook gewoon niet goed dus ik zou me niet te druk maken
Bijna iedereen liegt ook, ook diegene die er eigenlijk niets mee te maken hebben gaan om rare redenen zitten liegen![]()
Het doet me denken aan het boek dat ik ooit las van de bedenker van de serie The Wire. Die serie is gebaseerd op zijn ervaring als journalist bij de politie van Baltimore, en die staan dus in dat boek (Homicide). Daarin beschrijft hij hoe het gaat bij een moordzaak (en die zijn er heel veel daar): 'the routine is: everybody lies.' Iedereen heeft wel iets te verliezen of is bang om iets te verliezen of bang voor de repercussies etc. Nou vind ik dat in dat boek geloofwaardiger dan in LA Noire waar barkeepers menen te moeten liegen over routinezaken. Ik ben natuurlijk gewoon gefrustreerd dat het me vaak niet lukt om het juiste antwoord aan te wijzen.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Theoretisch wel ja, maar soms dan denk ik waarom zou je daarover liegen en dan klik ik dus alsnog verkeerd.
Nee, het Hollywoodland-teken is geen landmark en de grijsgekleurde wegen kun je niet betreden. Hier staan alle landmarks, mocht je dit willen weten...quote:Op maandag 20 juni 2011 13:21 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo,
ik heb een vraag over het spel LA Noire. Ik weet dat er al een topic over is, maar kon hem even niet meer vinden. Als iemand mijn vraag kan beantwoorden, kan dit topic dan ook meteen weg.
Mijn vraag is:
- In LA Noire zie je op de map een aantal wegen, maar kun je er niet komen. Dan heb ik het vooral over het stukje bij Hollywood. Er is daar een weg die een heuvel op gaat, maar aan het einde van de weg zie je een blokkade. Op de map zie je nog wel dat die weg best lang doorgaat, met veel andere wegen die er uit voortkomen. Volgens mij gaat deze weg ook langs het Hollywood teken.
Ik wil nu weten of het mogelijk is deze geblokkeerde wegen open te spelen o.i.d. want zou leuk zijn als je ook een stukje natuur bij krijgt, i.p.v. alleen het stedelijke gebied van LA.
Ik rijd ook heel vaak langs het Hollywood teken, want dit is volgens mij ook een landmark. Alleen het wordt nooit geregistreerd. Moet ik hiervoor misschien die weg nemen waar ik het over had?
Ik bedoel de volgende weg, het stukje weg tussen de 2 groene puntjes kun je nog rijden, maar aan het einde van de laatste punt is het geblokkeerd.
Negeer het andere groene puntje op de kaart.
[ afbeelding ]
Ik volg de topic niet echt (meer), maar is deze al voorbijgekomen?quote:
Ghahah die kende ik nog niet. Wel erg goed gedaan!quote:Op maandag 20 juni 2011 18:35 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Ik volg de topic niet echt (meer), maar is deze al voorbijgekomen?
http://www.funnyordie.com(...)list=featured_videos
Vond 'em wel geinig
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:35 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Ik volg de topic niet echt (meer), maar is deze al voorbijgekomen?
http://www.funnyordie.com(...)list=featured_videos
Vond 'em wel geinig
Vandaag dus.. althans, zo beloven ze het. Hier in de NL Playstation Store nog niks iig. In de in-game store nog altijd "coming soon". Geen idee wanneer ze dat normaal toevoegen, maar ik dacht dat die PS Store update altijd eens per week was.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Morgen nieuwe case beschikbaar als DLC ('Nicholson Electroplating').
SPOILER: Over de Nicholson Electroplating caseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Nice! Straks even spelenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Morgen nieuwe case beschikbaar als DLC ('Nicholson Electroplating').
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |