abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97765533
Hoe verloopt een case nou als je alle vragen verprutst? vind het echt raar dat je niet game-over kan gaan of een slecht einde kan krijgen
pi_97765822
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:17 schreef Stuurver het volgende:
Hoe verloopt een case nou als je alle vragen verprutst? vind het echt raar dat je niet game-over kan gaan of een slecht einde kan krijgen
Maakt niet uit, je komt er toch wel :{

Het had zoveel meer diepgang aan het spel gegeven als je beschuldigingen en beslissingen werkelijk invloed hadden op het verdere verloop.
  zondag 5 juni 2011 @ 23:24:46 #213
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_97765987
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:17 schreef Stuurver het volgende:
Je krijgt een slecht einde als je de verkeerde persoon beschuldigt.

Verder word je prestatie natuurlijk gemeten door de sterren die je aan het eind van elke case krijgt.
pi_97766289
quote:
2s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:24 schreef Tijn het volgende:

[..]

Verder word je prestatie natuurlijk gemeten door de sterren die je aan het eind van elke case krijgt.
Het simpele "cijfer van 1 tot 10"-werk vind ik wat te simpel :{
  zondag 5 juni 2011 @ 23:31:16 #215
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_97766388
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Het simpele "cijfer van 1 tot 10"-werk vind ik wat te simpel :{
LA Noire is qua gameplay ook heel simpel. Daarom spreekt het ook niet-gamers aan.
  maandag 6 juni 2011 @ 00:06:56 #216
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_97768231
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:22 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Het had zoveel meer diepgang aan het spel gegeven als je beschuldigingen en beslissingen werkelijk invloed hadden op het verdere verloop.
Ook daarom ging het mijn halverwege tegen staan het spelen van de game.
Tijdens traffic was ik nog heel fanatiek aan het spelen en genoot ik er echt van maar toen ik doorkeeg dat ik ook zonder straf de verkeerde in de bak kon of zelfs moest gooien ben ik echt snel door de game heen gegaan. Gewoon omdat je het toch niet fout kon doen. Erg jammer want dat maakt het saai. Ik bedoel waarom zou je opzoek gaan naar clues en het juiste antwoord als je weet dat het toch wel goed gaat komen. En die sterren had ik in het begin zelfs nog niet eens opgelet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 6 juni 2011 @ 00:21:58 #217
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97769056
quote:
2s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:24 schreef Tijn het volgende:

[..]

ik vraag me af of iemand al een 100% unbecoming run heeft gehad?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_97769891
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:11 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Maar dan krijg ik er wie ik al gehad heb? Of heb je ze dan al allemaal gedaan in die desk?
In de map kun je zien welke cases je al hebt gedaan. Witte heb je al gedaan, de rode moeten nog. Bovendien zijn de street crimes ook verdeeld over de verschillende desks:
1. Traffic: 12
2. Homicide: 13
3. Vice: 10
4. Arson: 5

Het gekke is dat je, als je aan het freeroamen bent via een bepaalde desk, dat je niet alle street crimes te zien krijgt. Ik vermoed dat dit te maken heeft met het tijdstip van de dag: dat de ene groep street crimes alleen 's avonds of 's nachts is te voltooien.

Ook kun je in de Social Club (http://socialclub.rockstargames.com) zien welke je nog moet via de Checklist.
pi_97770086
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ook daarom ging het mijn halverwege tegen staan het spelen van de game.
Tijdens traffic was ik nog heel fanatiek aan het spelen en genoot ik er echt van maar toen ik doorkeeg dat ik ook zonder straf de verkeerde in de bak kon of zelfs moest gooien ben ik echt snel door de game heen gegaan. Gewoon omdat je het toch niet fout kon doen. Erg jammer want dat maakt het saai. Ik bedoel waarom zou je opzoek gaan naar clues en het juiste antwoord als je weet dat het toch wel goed gaat komen. En die sterren had ik in het begin zelfs nog niet eens opgelet.
Die eeuwige afgefikte huizen tegen het einde :O

Schokkende en lugubere moorden, dat zijn de cases die ik op had willen lossen. Het is allemaal zo "braaf". Terwijl de makers er zo van overtuigd zijn dat ze de harde werkelijk van LA hebben laten zien. Dan valt het daar blijkbaar nog best wel mee :{

Maar misschien ga ik wel voorbij aan het feit dat het een spel is en gericht op een breed publiek.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nuchterheid op 06-06-2011 00:52:25 ]
pi_97770182
Ben nu bezig met de laatste homocide case.

Voor het eerst de skip action sequence feature gebruikt
pi_97770282
Viel me zwaar tegen. Vooral het feit dat je nauwelijks kunt freeroamen :N
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_97770466
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
Daar is een aparte optie voor. Niet dat er veel te doen is, maar het kan wel degelijk (met day-night-cycle).
pi_97772441
Die platform/puzzle elementen mochten ze wel weg laten
pi_97774149
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:22 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Gister de laatste zaak van Vice gehad, met de schutter op het dak. Ik werd tot drie keer dood geschoten, en toen ik kreeg ik zelfs de vraag of ik het schiet stukje over wou slaan. :? :?
  maandag 6 juni 2011 @ 08:36:59 #225
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_97775157
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
Dat free-roamen vond ik perfect!

Al met al een van de tofste games die ik sinds tijden heb gespeeld _O_
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 6 juni 2011 @ 08:42:30 #226
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_97775232
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 00:41 schreef JohnnyStardust het volgende:

[..]

In de map kun je zien welke cases je al hebt gedaan. Witte heb je al gedaan, de rode moeten nog. Bovendien zijn de street crimes ook verdeeld over de verschillende desks:
1. Traffic: 12
2. Homicide: 13
3. Vice: 10
4. Arson: 5

Het gekke is dat je, als je aan het freeroamen bent via een bepaalde desk, dat je niet alle street crimes te zien krijgt. Ik vermoed dat dit te maken heeft met het tijdstip van de dag: dat de ene groep street crimes alleen 's avonds of 's nachts is te voltooien.

Ook kun je in de Social Club (http://socialclub.rockstargames.com) zien welke je nog moet via de Checklist.
Bedankt! Zal straks even kijken want gister deed ik die van traffic en had ik gewoon weer dezelfde en daarna telde ze ook niet mee omdat het op 25/40 bleef staan.
pi_97779142
Ik heb die flashback voor de laatste vice case gemist, wat gebeurde er?
pi_97779211
Tof spel. Ware het niet dat ik Arson veuls te ingewikkeld vond worden.
Maar goed, binnenkort begin ik nog wel een keertje opnieuw denk ik.. Of in ieder geval een beetje freewheelen. Ik heb nog een hoop streetcrimes open staan en moet nog eens kijken of ik wat landmarks kan vinden.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 6 juni 2011 @ 14:12:57 #229
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_97784570
quote:
8s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:32 schreef Stuurver het volgende:
Ik heb die flashback voor de laatste vice case gemist, wat gebeurde er?
Check even youtube heb ik ook 2 gedaan omdat ik een filmpje gemist heb.
  maandag 6 juni 2011 @ 14:13:35 #230
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_97784596
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:34 schreef Kuukske het volgende:
Tof spel. Ware het niet dat ik Arson veuls te ingewikkeld vond worden.
Maar goed, binnenkort begin ik nog wel een keertje opnieuw denk ik.. Of in ieder geval een beetje freewheelen. Ik heb nog een hoop streetcrimes open staan en moet nog eens kijken of ik wat landmarks kan vinden.
Het is nooit ingewikkeld omdat je eigenlijk niet zelf hoeft na te denken :P

Maar Arson vond ik wel een tof verhaal hebben waarin je toch al zelf wel wat kunt bedenken.
pi_97785147
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:13 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Het is nooit ingewikkeld omdat je eigenlijk niet zelf hoeft na te denken :P

Maar Arson vond ik wel een tof verhaal hebben waarin je toch al zelf wel wat kunt bedenken.
Mee eens. Homicide vind ik gauw (te) eentonig worden. Je pakt telkens daders op en telkens wordt daarna een bijna identieke moord gepleegd. De laatste missie van Homicide vond ik dan wel weer goed geslaagd! :)

Eerste missie en laatste missie van Vice vond ik ook weer tof.
  maandag 6 juni 2011 @ 14:29:48 #232
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_97785216
Traffic vond ik ook erg goed.
pi_97787218
Hoe lang zijn de laatste drie Arson cases?
pi_97787253
Nadat ik het uitgespeeld heb heb ik een beetje dubbel gevoel bij dit spel. Aan de ene kant is het hartstikke leuk, aan de andere kant heel lineair en eentonig. Dit spel heeft voornamelijk veel potentie.

De technieken voor ondervragen en het gebruik van acteurs passen veel beter in RPG's. Als dit soort animaties in Fallout, Mass Effect of Elder Scrolls zouden zitten ... :9~

Maar GTAIV en RRR waren allebei stukken beter.
  maandag 6 juni 2011 @ 16:09:43 #235
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_97789581
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:15 schreef Young_David het volgende:
Nadat ik het uitgespeeld heb heb ik een beetje dubbel gevoel bij dit spel. Aan de ene kant is het hartstikke leuk, aan de andere kant heel lineair en eentonig. Dit spel heeft voornamelijk veel potentie.

De technieken voor ondervragen en het gebruik van acteurs passen veel beter in RPG's. Als dit soort animaties in Fallout, Mass Effect of Elder Scrolls zouden zitten ... :9~

Maar GTAIV en RRR waren allebei stukken beter.
GTA vond ik niet zo heel tof en RDR nog niet gedaan helaas.
pi_97792348
Net 100% behaald door de laaste 3 auto's te vinden die alleen maar in een bepaalde case voor kwamen. Gelukkig niet die missies geheel hoeven te spelen, je kunt ook gewoon direct naar de locatie toe rijden :P

Intussen dus ook bijna alle trophies behaald. Alleen die Public Menace, Roscoe and Friends, The Moose, 95% all clues en de 5 sterren trophy. Dus nog even werk voor m'n eerste platinum :P
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_97792517
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:14 schreef Stuurver het volgende:
Hoe lang zijn de laatste drie Arson cases?
Qua tijd durf ik niet te zeggen, maar je moet toch e.e.a. doen hoor. Wat crime scenes bezoeken, buurtonderzoek, brandweerkazerne bezoeken maar het loopt op een gegeven moment wel door in het einde van het verhaal.
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:09 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

GTA vond ik niet zo heel tof en RDR nog niet gedaan helaas.
Het verhaal en de missies vond ik ook niet heel erg leuk, als sandbox vond ik GTA dan wel weer leuk :P RDR daarentegen heb ik echt verslonden qua verhaal. Moet je zeker eens spelen! De game wordt steeds goedkoper. ^O^
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  maandag 6 juni 2011 @ 17:55:03 #238
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_97794970
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:05 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Qua tijd durf ik niet te zeggen, maar je moet toch e.e.a. doen hoor. Wat crime scenes bezoeken, buurtonderzoek, brandweerkazerne bezoeken maar het loopt op een gegeven moment wel door in het einde van het verhaal.

[..]

Het verhaal en de missies vond ik ook niet heel erg leuk, als sandbox vond ik GTA dan wel weer leuk :P RDR daarentegen heb ik echt verslonden qua verhaal. Moet je zeker eens spelen! De game wordt steeds goedkoper. ^O^
Hoelang duurt RDR?
pi_97796067
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:55 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hoelang duurt RDR?
Goede vraag, best lang in ieder geval. Helemaal omdat er zoveel buiten de missies om te doen is, je hebt een hoop strangers die je side quests geven die vrij lang duren en een hoop challenges. Kan je niet mijn tijd geven, de Social Club stats hebben al een tijdje niet meer gesynchroniseerd.
  maandag 6 juni 2011 @ 18:36:16 #240
286575 Roces18
Chef de party
pi_97796812
Volgens mij socialclub heb ik hem uitgespeeld platinum in 32,5 uur. Dus best redelijk voor een singleplayer game. Overigens kan je er nog best vijf a tien uur bij optellen als je zelf de schatten gaat zoeken wat een ongelooflijk kut werk is:p
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')