Uhm nee, volgens mij is credit card of zo'n voucher de enige manier om te betalen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:42 schreef abruzzese het volgende:
Een psn Card kost ¤20,00 en ik gebruik de resterende ¤10,00 toch niet .
Ik download nooit DLC PS3 of Playstation store , alleen nu met L.A.Noire is voor mij een uitzondering .
Toch zou ik deze Rockstar pass korting graag willen gebruiken vanwege die DLC , is er dan geen andere mogelijkheid ?
3 stuksquote:Op donderdag 2 juni 2011 07:32 schreef Hyman het volgende:
Lol, heb je voor de 360 verschillende dvd's?
Als je gewoon het verhaal doorspeelt, valt het inderdaad wel mee. Maar als je losse cases gaat spelen, is het wel irritant.quote:
Als je de storyline speelt, komen de DLC cases daar op het juiste moment tussen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:29 schreef pugehenis het volgende:
al die dlc speelt zich dan niet chronologisch af, dat is dan wel weer enigszins jammer gezien het einde van het spel.
Over welke case heb je het nou?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:41 schreef Stuurver het volgende:
Ik hoor dat die Consul case maar 10 minuten lang is
Net ook A Slip of the Tongue gespeeld...quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Over welke case heb je het nou?
Ik heb gisteren A Slip Of The Tongue en The Naked City gespeeld, die zijn allebei ongeveer een uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Consul's carquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Over welke case heb je het nou?
Ik heb gisteren A Slip Of The Tongue en The Naked City gespeeld, die zijn allebei ongeveer een uur.
Zo dacht ik het ook te gaan uitspelen, maar ik had 34/40 streetcrimes. Terwijl ik echt elke streetcrime die omgeroepen werd beantwoorde. Nu heb ik geen zin om het spel er weer in te doen voor die paar streetcrimes.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:46 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Uitgespeeld, tenminste de street crimes en cases. De rest duurt me te lang.
Toch zijn die streetcrimes best leukquote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:05 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Zo dacht ik het ook te gaan uitspelen, maar ik had 34/40 streetcrimes. Terwijl ik echt elke streetcrime die omgeroepen werd beantwoorde. Nu heb ik geen zin om het spel er weer in te doen voor die paar streetcrimes.
Sommige crimes zijn alleen 's avonds of 's nachts te spelen. In Free roam zit een dag/nacht cyclus dus gewoon even rondrijden (toch even wat film reels zoeken?) en dan zie je ze vanzelf verschijnen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:05 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Zo dacht ik het ook te gaan uitspelen, maar ik had 34/40 streetcrimes. Terwijl ik echt elke streetcrime die omgeroepen werd beantwoorde. Nu heb ik geen zin om het spel er weer in te doen voor die paar streetcrimes.
Een spel hoeft toch ook niet moeilijk te zijn?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 07:22 schreef Burrito het volgende:
Ik heb best veel van die vragen fout maar het schijnt niet uit te maken. Ik kom uiteindelijk toch wel bij een dader uit. Dit is gelijk ook mijn probleem met dit spel, waar zit de moeilijkheid in? Ik heb een paar keer gefaald door een vluchtende auto oid niet in te halen maar verder zit er volgens mij geen skill factor in deze game?
Ja, ze zelf zoeken is een behoorlijke opgave. Je moet zoeken naar gouden filmblikken, maar ze liggen echt op plekken waar je nooit komt. Heb er maar een enkele gevonden vlak bij een case locatie.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:45 schreef AQuila360 het volgende:
Over die film reels gesproken die heb ik nog geen een gevonden. Hoe zie je die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |