Heb je ze wel eerst gedownload/geïnstalleerd? Zo ja, dan staan ze in het CASES menu (1e optie na pijltje omlaag) maar ze komen ook gewoon voorbij tijdens het spel. Dus A Slip of the Tongue tijdens de Traffic desk en The Naked City tijdens de Vice desk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:37 schreef Stuurver het volgende:
Hoe weet je of DLC correct werkt? ben pas net begonnen met het spel maar heb Rockstar pas gekocht
Idd alleen dan zonder dat je het echt kan bewijzenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:50 schreef Burrito het volgende:
So true!![]()
Dat doubt is gewoon beschuldigen imo
free roam in de cases kiezen.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
Maar hoe doe je die streetcrimes nadat je het spel hebt uitgespeeld?
Maar dan krijg ik er wie ik al gehad heb? Of heb je ze dan al allemaal gedaan in die desk?quote:
Maakt niet uit, je komt er toch welquote:Op zondag 5 juni 2011 23:17 schreef Stuurver het volgende:
Hoe verloopt een case nou als je alle vragen verprutst? vind het echt raar dat je niet game-over kan gaan of een slecht einde kan krijgen
Je krijgt een slecht einde als je de verkeerde persoon beschuldigt.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:17 schreef Stuurver het volgende:
Hoe verloopt een case nou als je alle vragen verprutst? vind het echt raar dat je niet game-over kan gaan of een slecht einde kan krijgen
Het simpele "cijfer van 1 tot 10"-werk vind ik wat te simpelquote:Op zondag 5 juni 2011 23:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je krijgt een slecht einde als je de verkeerde persoon beschuldigt.
Verder word je prestatie natuurlijk gemeten door de sterren die je aan het eind van elke case krijgt.
LA Noire is qua gameplay ook heel simpel. Daarom spreekt het ook niet-gamers aan.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het simpele "cijfer van 1 tot 10"-werk vind ik wat te simpel
Ook daarom ging het mijn halverwege tegen staan het spelen van de game.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je komt er toch wel
Het had zoveel meer diepgang aan het spel gegeven als je beschuldigingen en beslissingen werkelijk invloed hadden op het verdere verloop.
ik vraag me af of iemand al een 100% unbecoming run heeft gehad?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je krijgt een slecht einde als je de verkeerde persoon beschuldigt.
Verder word je prestatie natuurlijk gemeten door de sterren die je aan het eind van elke case krijgt.
In de map kun je zien welke cases je al hebt gedaan. Witte heb je al gedaan, de rode moeten nog. Bovendien zijn de street crimes ook verdeeld over de verschillende desks:quote:Op zondag 5 juni 2011 23:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik er wie ik al gehad heb? Of heb je ze dan al allemaal gedaan in die desk?
Die eeuwige afgefikte huizen tegen het eindequote:Op maandag 6 juni 2011 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook daarom ging het mijn halverwege tegen staan het spelen van de game.
Tijdens traffic was ik nog heel fanatiek aan het spelen en genoot ik er echt van maar toen ik doorkeeg dat ik ook zonder straf de verkeerde in de bak kon of zelfs moest gooien ben ik echt snel door de game heen gegaan. Gewoon omdat je het toch niet fout kon doen. Erg jammer want dat maakt het saai. Ik bedoel waarom zou je opzoek gaan naar clues en het juiste antwoord als je weet dat het toch wel goed gaat komen. En die sterren had ik in het begin zelfs nog niet eens opgelet.
Daar is een aparte optie voor. Niet dat er veel te doen is, maar het kan wel degelijk (met day-night-cycle).quote:Op maandag 6 juni 2011 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
Viel me zwaar tegen. Vooral het feit dat je nauwelijks kunt freeroamen
Gister de laatste zaak van Vice gehad, met de schutter op het dak. Ik werd tot drie keer dood geschoten, en toen ik kreeg ik zelfs de vraag of ik het schiet stukje over wou slaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je komt er toch wel
Dat free-roamen vond ik perfect!quote:Op maandag 6 juni 2011 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
Viel me zwaar tegen. Vooral het feit dat je nauwelijks kunt freeroamen
Bedankt! Zal straks even kijken want gister deed ik die van traffic en had ik gewoon weer dezelfde en daarna telde ze ook niet mee omdat het op 25/40 bleef staan.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:41 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
In de map kun je zien welke cases je al hebt gedaan. Witte heb je al gedaan, de rode moeten nog. Bovendien zijn de street crimes ook verdeeld over de verschillende desks:
1. Traffic: 12
2. Homicide: 13
3. Vice: 10
4. Arson: 5
Het gekke is dat je, als je aan het freeroamen bent via een bepaalde desk, dat je niet alle street crimes te zien krijgt. Ik vermoed dat dit te maken heeft met het tijdstip van de dag: dat de ene groep street crimes alleen 's avonds of 's nachts is te voltooien.
Ook kun je in de Social Club (http://socialclub.rockstargames.com) zien welke je nog moet via de Checklist.
Check even youtube heb ik ook 2 gedaan omdat ik een filmpje gemist heb.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:32 schreef Stuurver het volgende:
Ik heb die flashback voor de laatste vice case gemist, wat gebeurde er?
Het is nooit ingewikkeld omdat je eigenlijk niet zelf hoeft na te denkenquote:Op maandag 6 juni 2011 11:34 schreef Kuukske het volgende:
Tof spel. Ware het niet dat ik Arson veuls te ingewikkeld vond worden.
Maar goed, binnenkort begin ik nog wel een keertje opnieuw denk ik.. Of in ieder geval een beetje freewheelen. Ik heb nog een hoop streetcrimes open staan en moet nog eens kijken of ik wat landmarks kan vinden.
Mee eens. Homicide vind ik gauw (te) eentonig worden. Je pakt telkens daders op en telkens wordt daarna een bijna identieke moord gepleegd. De laatste missie van Homicide vond ik dan wel weer goed geslaagd!quote:Op maandag 6 juni 2011 14:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is nooit ingewikkeld omdat je eigenlijk niet zelf hoeft na te denken![]()
Maar Arson vond ik wel een tof verhaal hebben waarin je toch al zelf wel wat kunt bedenken.
GTA vond ik niet zo heel tof en RDR nog niet gedaan helaas.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:15 schreef Young_David het volgende:
Nadat ik het uitgespeeld heb heb ik een beetje dubbel gevoel bij dit spel. Aan de ene kant is het hartstikke leuk, aan de andere kant heel lineair en eentonig. Dit spel heeft voornamelijk veel potentie.
De technieken voor ondervragen en het gebruik van acteurs passen veel beter in RPG's. Als dit soort animaties in Fallout, Mass Effect of Elder Scrolls zouden zitten ...![]()
Maar GTAIV en RRR waren allebei stukken beter.
Qua tijd durf ik niet te zeggen, maar je moet toch e.e.a. doen hoor. Wat crime scenes bezoeken, buurtonderzoek, brandweerkazerne bezoeken maar het loopt op een gegeven moment wel door in het einde van het verhaal.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:14 schreef Stuurver het volgende:
Hoe lang zijn de laatste drie Arson cases?
Het verhaal en de missies vond ik ook niet heel erg leuk, als sandbox vond ik GTA dan wel weer leukquote:Op maandag 6 juni 2011 16:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
GTA vond ik niet zo heel tof en RDR nog niet gedaan helaas.
Hoelang duurt RDR?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:05 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Qua tijd durf ik niet te zeggen, maar je moet toch e.e.a. doen hoor. Wat crime scenes bezoeken, buurtonderzoek, brandweerkazerne bezoeken maar het loopt op een gegeven moment wel door in het einde van het verhaal.
[..]
Het verhaal en de missies vond ik ook niet heel erg leuk, als sandbox vond ik GTA dan wel weer leukRDR daarentegen heb ik echt verslonden qua verhaal. Moet je zeker eens spelen! De game wordt steeds goedkoper.
Goede vraag, best lang in ieder geval. Helemaal omdat er zoveel buiten de missies om te doen is, je hebt een hoop strangers die je side quests geven die vrij lang duren en een hoop challenges. Kan je niet mijn tijd geven, de Social Club stats hebben al een tijdje niet meer gesynchroniseerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat je niet meer Traffic zaken hebt: Phelps en Benkowsky waren een goed team, daar had veel meer ingezeten. Wat betreft Vice en Arson weet ik het nog niet, moet ik nog achterkomen."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef Sabata het volgende:
Ik ben nu bezig met de laatste Homicide case, en je kunt heel goed zien dat Rockstar het oeuvre van James Ellroy als uitgangspunt had. The Black Dahlia is natuurlijk een weggevertje en Captain Donnely is bijna sprekend Dudley Smith uit LA Confidential (tot en met het accent uit de film aan toe). De Homicide Desk vind ik niet zo geweldig, iets te cliché.Ik vond die guy uit je spoiler juist tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat je niet meer Traffic zaken hebt: Phelps en Benkowsky waren een goed team, daar had veel meer ingezeten. Wat betreft Vice en Arson weet ik het nog niet, moet ik nog achterkomen.![]()
Dat je een partner bij je had maakte het wel veel toffer.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ja dat dacht ik al, maar soms beweegt de persoon heel af en toe met zn ogen. Het is best frustrerend als het elke keer niet luktquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:58 schreef Divje het volgende:
Als de ogen niet bewegen is het meestal Truth, als de persoon die je ondervraagt vaak om zich heen kijkt of heel zelfverzekerd kijkt kies ik altijd Doubt. Behalve als ik echt iets kan bewijzen, dan kies ik Lie(Dan maak ik nog wel eens een foutje maarja, hoort erbij
)
Het werkt ook gewoon niet goed dus ik zou me niet te druk makenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:02 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, maar soms beweegt de persoon heel af en toe met zn ogen. Het is best frustrerend als het elke keer niet lukt
Ik zal t straks nog wel eens proberen.
Ja echt he, zelfs een getuige die niks te verliezen heeft en gewoon zijn verhaal geeft gaat zitten liegenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het werkt ook gewoon niet goed dus ik zou me niet te druk maken
Bijna iedereen liegt ook, ook diegene die er eigenlijk niets mee te maken hebben gaan om rare redenen zitten liegen![]()
Mwoah, in principe maakt het inderdaad niet veel uit. Maar het is toch wel leuker als je het goed hebt. Mocht ik ooit voor de platinum trophie gaan, zullen dit soort dingen ook wel uit maken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het werkt ook gewoon niet goed dus ik zou me niet te druk maken
Bijna iedereen liegt ook, ook diegene die er eigenlijk niets mee te maken hebben gaan om rare redenen zitten liegen![]()
Het doet me denken aan het boek dat ik ooit las van de bedenker van de serie The Wire. Die serie is gebaseerd op zijn ervaring als journalist bij de politie van Baltimore, en die staan dus in dat boek (Homicide). Daarin beschrijft hij hoe het gaat bij een moordzaak (en die zijn er heel veel daar): 'the routine is: everybody lies.' Iedereen heeft wel iets te verliezen of is bang om iets te verliezen of bang voor de repercussies etc. Nou vind ik dat in dat boek geloofwaardiger dan in LA Noire waar barkeepers menen te moeten liegen over routinezaken. Ik ben natuurlijk gewoon gefrustreerd dat het me vaak niet lukt om het juiste antwoord aan te wijzen.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Theoretisch wel ja, maar soms dan denk ik waarom zou je daarover liegen en dan klik ik dus alsnog verkeerd.
Nee, het Hollywoodland-teken is geen landmark en de grijsgekleurde wegen kun je niet betreden. Hier staan alle landmarks, mocht je dit willen weten...quote:Op maandag 20 juni 2011 13:21 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo,
ik heb een vraag over het spel LA Noire. Ik weet dat er al een topic over is, maar kon hem even niet meer vinden. Als iemand mijn vraag kan beantwoorden, kan dit topic dan ook meteen weg.
Mijn vraag is:
- In LA Noire zie je op de map een aantal wegen, maar kun je er niet komen. Dan heb ik het vooral over het stukje bij Hollywood. Er is daar een weg die een heuvel op gaat, maar aan het einde van de weg zie je een blokkade. Op de map zie je nog wel dat die weg best lang doorgaat, met veel andere wegen die er uit voortkomen. Volgens mij gaat deze weg ook langs het Hollywood teken.
Ik wil nu weten of het mogelijk is deze geblokkeerde wegen open te spelen o.i.d. want zou leuk zijn als je ook een stukje natuur bij krijgt, i.p.v. alleen het stedelijke gebied van LA.
Ik rijd ook heel vaak langs het Hollywood teken, want dit is volgens mij ook een landmark. Alleen het wordt nooit geregistreerd. Moet ik hiervoor misschien die weg nemen waar ik het over had?
Ik bedoel de volgende weg, het stukje weg tussen de 2 groene puntjes kun je nog rijden, maar aan het einde van de laatste punt is het geblokkeerd.
Negeer het andere groene puntje op de kaart.
[ afbeelding ]
Ik volg de topic niet echt (meer), maar is deze al voorbijgekomen?quote:
Ghahah die kende ik nog niet. Wel erg goed gedaan!quote:Op maandag 20 juni 2011 18:35 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Ik volg de topic niet echt (meer), maar is deze al voorbijgekomen?
http://www.funnyordie.com(...)list=featured_videos
Vond 'em wel geinig
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:35 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Ik volg de topic niet echt (meer), maar is deze al voorbijgekomen?
http://www.funnyordie.com(...)list=featured_videos
Vond 'em wel geinig
Vandaag dus.. althans, zo beloven ze het. Hier in de NL Playstation Store nog niks iig. In de in-game store nog altijd "coming soon". Geen idee wanneer ze dat normaal toevoegen, maar ik dacht dat die PS Store update altijd eens per week was.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Morgen nieuwe case beschikbaar als DLC ('Nicholson Electroplating').
SPOILER: Over de Nicholson Electroplating caseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Nice! Straks even spelenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Morgen nieuwe case beschikbaar als DLC ('Nicholson Electroplating').
De tech (motionscan) wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:24 schreef Ixnay het volgende:
Zo de game is nu een tijdje uit.
De vraag: Was het de hype waard?
Toch vind ik het wel meer dan grappig hoor. Nadenken, goed moeten kijken en toch een combi met wat actie. Ze moeten voor het vervolg het alleen verder uitwerken, want het is nog niet helemaal perfect. Maar het is wel veelbelovend.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De tech (motionscan) wel.
De game absoluut niet.
klopt maar een 9 op gamer.nl is echt teveel bijvoorbeeld, en het spel werd dus teveel gehyped hequote:Op donderdag 23 juni 2011 09:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel meer dan grappig hoor. Nadenken, goed moeten kijken en toch een combi met wat actie. Ze moeten voor het vervolg het alleen verder uitwerken, want het is nog niet helemaal perfect. Maar het is wel veelbelovend.
Ik vond LA Noire een geweldig spel maar die verhoortechniek vond ik dan weer niets.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:24 schreef Ixnay het volgende:
Zo de game is nu een tijdje uit.
De vraag: Was het de hype waard?
LA Noire een geweldige game vinden en het verhoren niets vinden? Dat spreekt elkaar een beetje tegen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond LA Noire een geweldig spel maar die verhoortechniek vond ik dan weer niets.
Wat was er dan geweldig aan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond LA Noire een geweldig spel maar die verhoortechniek vond ik dan weer niets.
Zou niet weten waaromquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:45 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
LA Noire een geweldige game vinden en het verhoren niets vinden? Dat spreekt elkaar een beetje tegen.
Ja moeilijk te zeggen ik denk gewoon de setting en de beleving en de toffe sfeer! De rustige gameplay beviel me ook goed. Gewoon lekker op je gemak die clues zoeken en dan weer stukje rijden met een toffe partner en het was weer eens heel iets anders. Sowieso vind ik dat soort games het tofste.quote:
http://www.eurogamer.net/(...)ain-for-la-noire-devquote:Two former Bondi staffers, speaking to Eurogamer sister site Gamesindustry.biz under condition of anonymity, claim Rockstar's relationship with Team Bondi reached such a low point during the course of the creation of 1940s crime adventure L.A. Noire that it now has "disdain" for the Australian developer.
As a result, Rockstar will not publish Team Bondi's next game, the former staff members claimed.
The explosive comments follow last month's allegations over brutal working conditions at the Australian developer, and in particular L.A. Noire writer and director Brendan McNamara's controversial management style.
"I've heard a lot about Rockstar's disdain for Team Bondi, and it has been made quite clear that they will not publish Team Bondi's next game," a source said.
"Team Bondi are trying to find another publisher for their next title, but the relationship with Rockstar has been badly damaged - Brendan treats L.A. Noire like a success due to his vision but I think Rockstar are the ones who saved the project. They continued to sink money into L.A. Noire, and their marketing was fantastic. Without their continued support, Team Bondi would have gone under several years ago."
The International Game Developers Association is investigating Team Bondi following last month's revelations.
Developers were reportedly asked to work 110-hour weeks during crunch periods, often without overtime pay. Studio boss Brendan McNamara was accused of being abusive to staff, while 130 developers have complained of being left off the game's credits.
Continued GI's sources: "Rockstar also made a huge contribution to the development; their producers were increasingly influential over the last two years of the game's development, and overruled many of the insane decisions made by Team Bondi management.
"At a lower level, Rockstar also pitched in with programmers, animators, artists, QA, etc. Part of the conflict between Team Bondi and Rockstar was due to Rockstar's frustration with Team Bondi's direction, and eventually Team Bondi's management in turn resented Rockstar for taking lots of creative control.
"It's also worth pointing out that Rockstar used to be very keen on making Team Bondi something like 'Rockstar Sydney' - the more they worked with Team Bondi management, the more they came to understand that this was a terrible idea."
Emails sent by McNamara and other Team Bondi managers to the development team, revealed today, expose the true nature of the troubled relationship between the two companies.
Hmm. Bij wie liggen de rechten? Bondi of Rockstar? Als het de laatste is vind ik het niet zo erg. Rockstar vind wel ergens een andere afdeling die het vervolg kan maken en perfectioneren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)ain-for-la-noire-dev
Case closed indeed.
Hmm. We zien wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:24 schreef Michaelvanb het volgende:
Volgens mij liggen de rechten bij team bondi...
Studio achter L.A. Noire door zonder Rockstar
Die geluidjesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:28 schreef DaFrenk het volgende:
Hier een leuk filmpje met nog meer glitches op een wat slapstick/funniest homevideo's achtige manier gemonteerd
Lukt denk ik niet echt met een game als LA Noir.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:06 schreef Michaelvanb het volgende:
Hoi,
Wij zijn opzoek naar forum vullers voor www.lanoire.nl
Het is de bedoeling dat je reageert op topics en dat je zelf topics aanmaakt.
Gewoon een beetje mee praten dus.
Je krijgt hiervoor een kleine vergoeding. PM mij
Groeten,
Michael
vergoeding voor meepraten op een forumquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:06 schreef Michaelvanb het volgende:
Hoi,
Wij zijn opzoek naar forum vullers voor www.lanoire.nl
Het is de bedoeling dat je reageert op topics en dat je zelf topics aanmaakt.
Gewoon een beetje mee praten dus.
Je krijgt hiervoor een kleine vergoeding. PM mij
Groeten,
Michael
bronquote:De Reefer Madness case is nu beschikbaar om te downloaden op Xbox Live in Noord-amerika en Europa. Deze case wordt later vandaag beschikbaar voor Playstation 3 gebruikers wanneer de PSN Store update klaar is en morgenvoeg is ie beschikbaar voor PS3 gamers in Europa. We later je meteen weten wanneer ie beschikbaar is op de PSN Store!
Reefer Madness
Wanneer een tip van een informant, Detective Cole Phelps en zijn partner Roy Earle leidt tot een lokale LA drugsdealer ontstaat een dodelijk vuurgevecht en opeens bevinden ze zich in de greep van een de grootste drugsbendes van de stad.
De DLC-case voor L.A. Noire komt uit op PlayStation Network voor 3,99 euro en op Xbox LIVE voor 320 Microsoft Points en heet Reefer Madness.
Hoe download je Reefer madness op het playstation Netwerk:
Als je geregistreerd bent op het playstation netwerk met je account, kan je scrollen naar het playstation netwerk icoon op je xmb en selecteer je playstation store. De "Reefer Madness" DLC is beschikbaar in het add-on sectie.
Hoe download je Reefer madness op het Xbox Live:
Ga naar Xbox Live Marketplace met je xbox 360 console en selecteer "Reefer Madness" vanuit het Game Add-ons Sectie van de Marketplace. Of je kan het downloaden van DLC Xbox Live Marketplace Website. Dan heb je hem als je online gaat met je Xbox 360!
Per case betalen? das wel heel matigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
4 cases at the moment en later dit jaar zal er nog meer DLC volgen.
Tja ik wil erg graag halen maar 40,- vind ik teveel voor een singleplayer game... En hij daalt ook niet echt in prijs de laatste 3 maanden...quote:
Ja kutzooi, hopelijk wordt mijn post nog gelezenquote:Dit topic sluit automatisch over 2 posts.
Dus toch wél extra DLCquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
4 cases at the moment en later dit jaar zal er nog meer DLC volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |