quote:Op zondag 29 mei 2011 01:56 schreef humorduck28 het volgende:
Ik ben weg... vind dit geen leuk muziek.![]()
Mja daar was ik dus al bang voor.... En bedankt stok. Jou zetje heeft t topic gesloopt....quote:Op zondag 29 mei 2011 01:56 schreef humorduck28 het volgende:
Ik ben weg... vind dit geen leuk muziek.![]()
Ik vind die bliepjes gewoon baas jaquote:Op zondag 29 mei 2011 01:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja daar was ik dus al bang voor.... En bedankt stok. Jou zetje heeft t topic gesloopt....
Heb ik al gedaan mja als koelkast er nummers in blijft zetten op jou stimulance komen die nooit aan bod...quote:Op zondag 29 mei 2011 02:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind die bliepjes gewoon baas jaLoop niet te bitchen man, vraag zelf wat aan
Heerlijkquote:
Er komen geen nummers meer bij, er is gewoon voor een paar uur aphex twin ingezet, als dat af is komen er weer verzoekjes.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan mja als koelkast er nummers in blijft zetten op jou stimulance komen die nooit aan bod...
quote:Op zondag 29 mei 2011 02:03 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Er komen geen nummers meer bij, er is gewoon voor een paar uur aphex twin ingezet, als dat af is komen er weer verzoekjes.
Speciaal voor jou, is dat niet aardig?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]goede zaak
Al mag het nog wel iets harder
Koelkast is een autonoom persoon met een eigen wil hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 02:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan mja als koelkast er nummers in blijft zetten op jou stimulance komen die nooit aan bod...
Goed ik tune ook uit!quote:Op zondag 29 mei 2011 02:03 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Er komen geen nummers meer bij, er is gewoon voor een paar uur aphex twin ingezet, als dat af is komen er weer verzoekjes.
Aandoenlijk ja, ik moest er bijna door huilenquote:Op zondag 29 mei 2011 02:06 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, is dat niet aardig?
Geen dank mensenquote:Op zondag 29 mei 2011 02:11 schreef Popje-popje het volgende:
En dit hebben jullie allemaal te danken aan Stokstaart![]()
Weltruste.
Knetter lag bezopen in een tuin en is boos gaan slapen. Iedereen is boos op mij vandaagquote:Op zondag 29 mei 2011 02:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Stok, bedankt![]()
Dit wordt op tijd slapen zo.. Knetter is er ook al niet zo te zien.. Dus biertje op = slapen..
Ik ben niet boos op jouquote:Op zondag 29 mei 2011 02:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetter lag bezopen in een tuin en is boos gaan slapen. Iedereen is boos op mij vandaag
Knetter ook al boos op je? Goed bezig..quote:Op zondag 29 mei 2011 02:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetter lag bezopen in een tuin en is boos gaan slapen. Iedereen is boos op mij vandaag
Popjensquote:
JA IK BEN TENMINSTE IN STAAT VROUWEN EMOTIONEEL TE BEROEREN FUCKING ENORME HOMO DIE JE ER BENTquote:Op zondag 29 mei 2011 02:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Knetter ook al boos op je? Goed bezig..
Heerlijk, dit moet elke dag gedraaid worden een paar uur lang, eens?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Popjens![]()
Zeg eerlijk.Dit is toch gewoon kk-chille muziek ofniet
Daar ben je niet de enige in BOA Jostiquote:Op zondag 29 mei 2011 02:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
JA IK BEN TENMINSTE IN STAAT VROUWEN EMOTIONEEL TE BEROEREN FUCKING ENORME HOMO DIE JE ER BENT![]()
Gewoon vanaf nu 23:00 tot 04:45 elke dag dit en niets andersquote:Op zondag 29 mei 2011 02:19 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Heerlijk, dit moet elke dag gedraaid worden een paar uur lang, eens?
Dan jaag je een hoop van de nachtploeg wegquote:Op zondag 29 mei 2011 02:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon vanaf nu 23:00 tot 04:45 elke dag dit en niets anders
Precies, dan zijn jij en ik de enige luisteraars.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon vanaf nu 23:00 tot 04:45 elke dag dit en niets anders
Ben geen BOA stomme kutkabouter. Als je nou voortaan op een trapje gaat staan bitchen luister ik misschien nog naar je.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar ben je niet de enige in BOA Josti
En Koelkast als DJquote:Op zondag 29 mei 2011 02:21 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Precies, dan zijn jij en ik de enige luisteraars.
quote:Op zondag 29 mei 2011 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben geen BOA stomme kutkabouter. Als je nou voortaan op een trapje gaat staan bitchen luister ik misschien nog naar je.
Als hij maar wel dat knopje in zijn broek laat deze keerquote:Op zondag 29 mei 2011 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben geen BOA stomme kutkabouter. Als je nou voortaan op een trapje gaat staan bitchen luister ik misschien nog naar je.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:23 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
Als hij maar wel dat knopje in zijn broek laat deze keer![]()
Ja zeik gewoon een keertje niet man. Als je nou fucking luistert naar de muziek. Er is namelijk helemaal niks mis mee.quote:
quote:
Zeik zelf eens niet, je houdt net zo van gitaarmeuk, en ik trek Aphex Twins gewoon nietquote:Op zondag 29 mei 2011 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja zeik gewoon een keertje niet man. Als je nou fucking luistert naar de muziek. Er is namelijk helemaal niks mis mee.
O wacht het is geen metalBoehoe, aanstellerig pisventje.
Hey kutkabouter, trek aan je spijkerquote:Op zondag 29 mei 2011 02:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeik zelf eens niet, je houdt net zo van gitaarmeuk, en ik trek Aphex Twins gewoon niet
quote:Op zondag 29 mei 2011 02:26 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
Hey kutkabouter, trek aan je spijker
Jij komt hier binnenvallen als een sexueel gefrustreerde kutknuppel met je "En bedankt Stok"quote:Op zondag 29 mei 2011 02:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeik zelf eens niet, je houdt net zo van gitaarmeuk, en ik trek Aphex Twins gewoon niet
quote:Op zondag 29 mei 2011 02:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij komt hier binnenvallen als een sexueel gefrustreerde kutknuppel met je "En bedankt Stok"
Wat bedankt
Hou gewoon je muil tegen me als je alleen kunt haten. Er zijn mensen die dit oprecht mooi vinden ja???
Ja, lekker tot 6 uur doorgaan?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
Heerlijk relaxt deze muziek popje. Plak er nog maar een uurtje aan vast
Morgenavond?quote:
Rooster is helemaal leegquote:Op zondag 29 mei 2011 02:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Morgenavond?![]()
Moet je even op het rooster kijken. Misschien moeten er nog mensen draaien
Doennnnnnnnnnnquote:
Wat nu weer.quote:Op zondag 29 mei 2011 02:36 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
Ik heb er serieus van moeten kotsen vriend
Trustenquote:
Oh man dit wil je niet weten, ik heb mijn lidmaatschap op kpd opgezegtquote:Op zondag 29 mei 2011 02:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat nu weer.
Heeft die weer naakt lopen poseren voor minderjarige sletjes die ransaap?
Waddup?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan aan een kabouter vast![]()
Nee waarom, jij bent toch altijd chill ouwequote:
Jofu gaat ons klappenquote:
Hey tuinslapend breezersletje kom vechten danquote:
er gaat geen treinquote:Op zondag 29 mei 2011 02:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hey tuinslapend breezersletje kom vechten dan
Neuken ook goed?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er gaat geen treinkom hier maar heen.. zal je klappen krijgen jonguh
![]()
moiquote:
ga je moeder pesten mietjequote:
Krijg je hem niet meer omhoog of wat is ditquote:
geen zin inquote:Op zondag 29 mei 2011 02:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Krijg je hem niet meer omhoog of wat is dit
Ahhhhh Knettertje is ziekquote:
ja netquote:Op zondag 29 mei 2011 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ahhhhh Knettertje is ziek![]()
Hoe smaakte de wijn, moest je kotsen?
Duhhhhquote:Op zondag 29 mei 2011 02:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja netsinaasappelsap na wijn is geen combo
je moet is in een cocktail bar gaan werkenquote:Op zondag 29 mei 2011 02:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja netsinaasappelsap na wijn is geen combo
Ik woon helemaal niet ind e achterhoek jonguh en zou nog niet dood in friesland willen liggenquote:
Friesland is de Achterhoek duhhhquote:Op zondag 29 mei 2011 02:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik woon helemaal niet ind e achterhoek jonguh en zou nog niet dood in friesland willen liggen
klacht: je post slaat nergens op
jodoeiquote:Op zondag 29 mei 2011 02:56 schreef 08gnoT. het volgende:
Mensjens, ik ga mezelf horizontaal opfrissen.
Houdoe
en nu huil je om dat ik er wel ben?quote:Op zondag 29 mei 2011 02:56 schreef humorduck28 het volgende:
wtf.... ik dacht dat ik Knetter vandaag niet zou ontmoeten...![]()
Succes morgen op de basis en veel plezierquote:Op zondag 29 mei 2011 02:56 schreef 08gnoT. het volgende:
Mensjens, ik ga mezelf horizontaal opfrissen.
Houdoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |