quote:Op zondag 29 mei 2011 01:19 schreef Schalks. het volgende:
Friesland, daar kun je met je autisme wel terecht ja.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:13 schreef Universe_111 het volgende:
Hallo, wou gezellig mee kletsen in dit topic. Verder ben ik 16 jaar oud heb een diagnose (PDD-NOS) en woon beschermd met 24 uurs begeleiding. Zo kan ik wel verder gaan haha.
Maar in ieder geval hoihoi
Haha sukkeltje, je woont niet in de randstad. HAHA je bent niks! Homo! NEUKKNEUS.quote:
Over hun scootersquote:Op zondag 29 mei 2011 01:23 schreef Koenholio het volgende:
Arrogante boeren?Waar doen ze arrogant over dan, het aantal aardappels dat ze binnen één dag kunnen oogsten?
Je komt inderdaad wat sociale vaardigheden tekort. Misschien is zelfdoding een optie.quote:
Patsergedrag bedoel je dan denk ik. Dat is wat anders dan arrogant zijnquote:
Ik heb 3 jaar in Amsterdam gewoond, leuke stad ja. Opzameling van achterlijke clowns en 100% Auti onvriendelijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:23 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Haha sukkeltje, je woont niet in de randstad. HAHA je bent niks! Homo! NEUKKNEUS.
Ga maar koe melke jonge![]()
![]()
![]()
__!
@!
![]()
Haha, grappig dat de boeren bij jou in de buurt blijkbaar nog arroganter zijn dan Randstadtersquote:Op zondag 29 mei 2011 01:24 schreef Universe_111 het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar in Amsterdam gewoond, leuke stad ja. Opzameling van achterlijke clowns en 100% Auti onvriendelijk.
Je bent dus autist? Maar overal waar je komt zal je dit ervaren, en nooit zal het goed zijn. (dat komt JUIST door het autisme)quote:Op zondag 29 mei 2011 01:24 schreef Universe_111 het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar in Amsterdam gewoond, leuke stad ja. Opzameling van achterlijke clowns en 100% Auti onvriendelijk.
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:26 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Je benthebt dus autist? autisme .Maar overal waar je komt zal je dit ervaren, en nooit zal het goed zijn. (dat komt JUIST door het autisme)
En je kunt wel overheen groeien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |