Ik dacht dat je als bakker enzo wel meer dan 5,50 per uur verdiende. Ik verdien volgens mij niet veel minder als inferieure vakkenvuller.quote:
Ik heb gisteren geen kapsalon gehaald na 't gala, maar een broodje hamburgerquote:
Inderdaad, dus dat wordt waarschijnlijk wel bijlenenquote:Op zondag 29 mei 2011 00:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Oh, voor 1.5% lenen is wel goedkoop.
Ik kom er nu aan gerend.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Helaas, pindakaas.
Als je nu snel hierheen komt mag je 'm hebben
Ik ook. Die zijn zo lekker.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen kapsalon gehaald na 't gala, maar een broodje hamburger![]()
. Lus nu wel een kapsalon namelijk
!
Oe, ik gisteren wel een kapsalon manhg.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen kapsalon gehaald na 't gala, maar een broodje hamburger![]()
. Lus nu wel een kapsalon namelijk
!
Waar woon je?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kon er nu aan gerend.
[..]
Ik ook. Die zijn zo lekker.
quote:
schuddebuikjesquote:Op zondag 29 mei 2011 00:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik eet momenteel schuddebuikjes
Niks lekkers in huis
Zal ik doenquote:
Nee.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ergens aan de kust in Noord-Holland, is dat een beetje in de buurt?
80km, dat is pure zelfkastijdingquote:Op zondag 29 mei 2011 00:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee.
Nog een stukje rennen dan
![]()
Ik heb vorig jaar 80km gelopen en dat is al best ver
Waar zit jij dan? Drenthe?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee.
Nog een stukje rennen dan
![]()
Ik heb vorig jaar 80km gelopen en dat is al best ver
Nee hoor, én ik kreeg er ¤100 van omdat m'n moeder dacht dat ik 't niet kon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |