Oké. Dus als ik je denk te zien, moet ik gewoon keihard SANDER roepen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is goed. Je herkent me aan mijn bierbuik en grijze snor.
Ja! Daarna moet je de vogeltjesdans doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké. Dus als ik je denk te zien, moet ik gewoon keihard SANDER roepen?
Oké! Wat gebeurt als ik het niet doe?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja! Daarna moet je de vogeltjesdans doen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan ga ik als een klein meisje gillen en rondjes op een paal rennen.
Jij heet Sander?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan ga ik als een klein meisje gillen en rondjes op een paal rennen.
Op zondagen heeft mijn zaag een rustdag, dus dat wordt moeilijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Strippaal neerleggen, kan je op rennen.
Had je moeten kopen, misschien dat het meeviel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
vercrackte film. Had niets ander verwacht van Tarantino.
Welke?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
vercrackte film. Had niets ander verwacht van Tarantino.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had je moeten kopen, misschien dat het meeviel.
Dan moet je denken dat het morgen maandag is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op zondagen heeft mijn zaag een rustdag, dus dat wordt moeilijk.
Zeg dat maar tegen mijn zaag...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan moet je denken dat het morgen maandag is.
Masker van Scream en een zak met confetti.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké. Wat is onze strategie om Samuel morgen te laten schrikken?
Waarom dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hij was wel goed, maar desalniettemin vercrackt.
Oké, begin jij eerst met je masker, en dan strooi ik confetti over hem heen. Goed?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Masker van Scream en een zak met confetti.
Eerst confetti om hem te laten omdraaien, dan masker en daarna nog meer confetti.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké, begin jij eerst met je masker, en dan strooi ik confetti over hem heen. Goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |