Zou kunnen, ik ben niet verder geweest dan 't Houtquote:Op zondag 29 mei 2011 00:02 schreef Bellatrix het volgende:
Helmond, de stad van de negers op scootmobiels.
Ben je op vakantie dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
kreeg bericht van mijn zusje dat ze gezellig naar maassluis was gekomen
was alleen wel al twee dagen weg
neh, was bij vrienden in utrecht langs gegaan, en het is erg gezellig, dus bleef wat langer dan verwachtquote:
Oh Okeequote:Op zondag 29 mei 2011 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, was bij vrienden in utrecht langs gegaan, en het is erg gezellig, dus bleef wat langer dan verwacht
fuck yea.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
en morgen snel naar huis want als het goed is is mijn Naked and Famous LP binnen
Het linkerpootje van dat beest hangt wel erg slapquote:Op zondag 29 mei 2011 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
also, conan o'brien met iets met oogjes
[ afbeelding ]
Gene Kelly.quote:
quote:
We zien de foto hier wel verschijnen he?quote:Op zondag 29 mei 2011 09:47 schreef Lutte het volgende:
Wrijf het er even in.Ik vind jurkjes prima, maar met een legging. En dat kan nu dus niet.
Lekker.
Hihi, nee.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
We zien de foto hier wel verschijnen he?
Omdat ze het niet kunnen begrijpen of er in meegaan en het zodoende niet leuk kunnen noemen als in 'hee, leuk, een auto'.. Maar wel 'hee, wat leuk hoe enthousiast hij erover kan vertellen'. Snap?quote:
Deze vrouw snapt dat primaquote:Op zondag 29 mei 2011 09:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat ze het niet kunnen begrijpen of er in meegaan en het zodoende niet leuk kunnen noemen als in 'hee, leuk, een auto'.. Maar wel 'hee, wat leuk hoe enthousiast hij erover kan vertellen'. Snap?
ik zwaai wel als ik langsrijd, zoals het er nu uitziet ga ik jou kant op terwijl ik in een intercity naar den haag zitquote:Op zondag 29 mei 2011 14:26 schreef Bellatrix het volgende:
Dit doet me denken aan die scene in Inception, als er ineens een random trein door de straten scheurt.
Vaduschk, hoe is het?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
FC Groningen.Verloren met 5-1 in Den Haag, staan nu met 5-1 voor. Verlenging!
Is goed.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zwaai wel als ik langsrijd, zoals het er nu uitziet ga ik jou kant op terwijl ik in een intercity naar den haag zit
Fijn om te horenquote:
vergeten te stoppen?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
wtf, we rijden nu achterwaarts een station in waar we moeten zijn, volgens mi hebben we een nieuwe dimensie ontdekt
Als je op de bank tegenover je gaat zitten ga je vooruitquote:Op zondag 29 mei 2011 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
wtf, we rijden nu achterwaarts een station in waar we moeten zijn, volgens mi hebben we een nieuwe dimensie ontdekt
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
nee, hij heeft omgereden vanwege werkzaamheden
wat ik bizar vind, want m'n telefoon gaf op de gps aan dat ik ergens was waar geen sporen lagen
er is maar een conclusie mogelijk,
IM IN THE MATRIX FUCK YEAH
dat zal het zijn, toen we stil stonden zijn de wielen vervangen zodat we op het russische breedspoor kunnen rijdenquote:Op zondag 29 mei 2011 14:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks krijg je nog Russische liveradio uit je telefoon te horen. De NS zorgt voor een extra dimensie.
Gaafquote:Op zondag 29 mei 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Halsbandje gemaakt vandaag, dalijk nog ff 1 of 2 doen
Ik voel me zo lui, ik heb die sluitingen en d ringen al maaaaaaanden liggen, en als ik er dan eenmaal ff voor ga zitten is zo een ding in 10 minuten klaarquote:
Congratsquote:
Ja, zo is dat met bepaalde klusjes iddquote:Op zondag 29 mei 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik voel me zo lui, ik heb die sluitingen en d ringen al maaaaaaanden liggen, en als ik er dan eenmaal ff voor ga zitten is zo een ding in 10 minuten klaar
O, die heb jij. Even mijn roebels zoeken.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoeveel betaal je voor die extra twee cijfers?
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HEYquote:Op zondag 29 mei 2011 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, zo is dat met bepaalde klusjes iddEn heb je je ook al die tijd zitten ergeren dat je er nooit aan begon?
Ik zou willen dat ik ook lichte hondjes had, dan kon ik ook zelf bandjes maken
Het hele budget van dat dorp wordt besteed om alles weer netjes te maken, ze hebben het geweten verdorie!quote:Op zondag 29 mei 2011 15:28 schreef Lutte het volgende:
Bella, ik kwam door d'Eerd vandaag, je had flink huisgehouden zeg!
Tja, en voor drie koeien en een halve molen valt weinig netjes te maken.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het hele budget van dat dorp wordt besteed om alles weer netjes te maken, ze hebben het geweten verdorie!
Veghel stopt liever geld in ontwikkelingshulp.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Hele budget, dat klinkt veel. Maar dat zal even hoog zijn als het zakgeld van de dochter de burgevader.
Dat vind ik altijd zo fijn aan reizen, of het nu met de trein, bus of vliegtuig is, er zijn altijd mensen bij die net zo gedupeerd zijn als jou en als er weer eens vertraging is kijk je elkaar aan met een blik dat je broeders bent. Voor even.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
moest overstappen op gouda, volgens de omroeper in de trein kwam de intercity naar Rotterdam op spoor 8, iedereen wachten op 8, op het bord stond alleen de sprinter naar rotterdam.
Ineens mededeling op het station: de intercity naar rotterdam stond klaar op 3!
iedereen hollen naar perron 3, en hij was weg, volgende kwam pas over een half uur
De Exodus.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:12 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Fietsuitstapje senioren in Eerde
dat is wel altijd prachtig jaquote:Op zondag 29 mei 2011 17:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo fijn aan reizen, of het nu met de trein, bus of vliegtuig is, er zijn altijd mensen bij die net zo gedupeerd zijn als jou en als er weer eens vertraging is kijk je elkaar aan met een blik dat je broeders bent. Voor even.
Een dag later volgt de optochtquote:Op zondag 29 mei 2011 17:45 schreef Lutte het volgende:
[ afbeelding ]
De maandag staat in het teken van kindercarnaval; ook de allerjongsten van de partij.
Met het enige plaatselijke hoofddoekje, prachtigquote:Op zondag 29 mei 2011 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[ afbeelding ]
Moeders tegen de F-pupillen in Rijssen
je mag ze altijd komen likken natuurlijkquote:Op zondag 29 mei 2011 17:58 schreef Bellatrix het volgende:
Zwab wat doe je me aan, ik wil ze alledrie hebben (en likken) .![]()
![]()
Wat is het systeem nu dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
on another note, ik moet nog steeds een beter systeem voor m'n LP's bedenken
twee ondiepe plankjes met een randje van de ikea, ze hebben wel wat weg van die randen die je onder krijtborden zag om je krijtjes op te leggenquote:
Gewoon extra planken of wil je iets nieuws?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
on another note, ik moet nog steeds een beter systeem voor m'n LP's bedenken
iets nieuws, want stiekem is je LP's schuin bewaren niet goed voor ze op de lange termijnquote:Op zondag 29 mei 2011 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon extra planken of wil je iets nieuws?
quote:Op zondag 29 mei 2011 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iets nieuws, want stiekem is je LP's schuin bewaren niet goed voor ze op de lange termijn
en er zijn supermooie systemen, maar extreem duur, dus wil zelf wat ontwerpen en maken
das nog altijd minder slecht voor ze dan schuin neerzettenquote:Op zondag 29 mei 2011 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb ze in een doos([ afbeelding ]) zitten, dus het kan altijd erger.
quote:Op zondag 29 mei 2011 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
twee ondiepe plankjes met een randje van de ikea, ze hebben wel wat weg van die randen die je onder krijtborden zag om je krijtjes op te leggen
We hebben hier wel zo'n gemeneschap.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met het enige plaatselijke hoofddoekje, prachtig
Oh, dat mengt dan wel mooi met alle CU/SGP stemmersquote:
haten=verlatequote:
Download server via / met wlan kan prima toch?quote:
kan,theoretisch wel ja, maar minder betrouwbaar omdat wifi nu eenmaal minder betrouwbaar isquote:Op zondag 29 mei 2011 19:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Download server via / met wlan kan prima toch?
Utp dus. Server 2008 of fedora?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kan,theoretisch wel ja, maar minder betrouwbaar omdat wifi nu eenmaal minder betrouwbaar is
de snelheid van je wifi is geen bottleneck, tenzij je supersnel internet hebt
Ooh, dan moet ik daar ff induiken.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
waarom een van die twee als er een ubuntu server distro free for grabs is
watquote:
Geen GUIquote:Op zondag 29 mei 2011 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
waarom een van die twee als er een ubuntu server distro free for grabs is
Nee, ontstekingen.quote:
Ja, schat, ik bedoelde meer bij qua versie van wat eruit is.quote:
Wtfquote:Op zondag 29 mei 2011 19:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, ontstekingen.Heb ook kale plekken op mijn hoofd.
En die PI was per ongeluk, ik wil nog wel eens een PI indrukken als ik naar beneden scroll.Klein schermpje, dikke vingers.
well that ain't rightquote:Op zondag 29 mei 2011 19:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, ontstekingen.Heb ook kale plekken op mijn hoofd.
En die PI was per ongeluk, ik wil nog wel eens een PI indrukken als ik naar beneden scroll.Klein schermpje, dikke vingers.
Tja.. Kan gebeuren, en wss is het na mijn pubertijd over. Het was alleen even spannend of het haar op die kale plekken terug zou gaan groeien en dat gebeurt (quote:
Niet zozeer een verschijnsel bij pubers, maar de huisarts vermoedde dat het 'aanwakkerde' door hormonen. En dat hoort dan weer bij de pubertijd.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:56 schreef Bellatrix het volgende:
Hmm wel naar zeg, dus het is een verschijnsel bij pubers? Nooit van gehoord. Maar ben blij dat het terug groeit.
Oeh. Dat je teveel van een bepaalde hormoon hebt ofzo?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet zozeer een verschijnsel bij pubers, maar de huisarts vermoedde dat het 'aanwakkerde' door hormonen. En dat hoort dan weer bij de pubertijd.
Zoiets. En daardoor een soort puistjes/onstekingen die bulten worden en dan valt dat haar uit.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh. Dat je teveel van een bepaalde hormoon hebt ofzo?
Okee, begripelijke keuze. Ik zap een beetje enzo. Heb ook nog muziek aanstaan. En ga misschien zo nog even lezen.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zag het, maar ik ga voor Ferrer - Monfils atm.
Cultheldin pur sang.quote:
Ik kan 30.000 winnen, dat is bijna een Miljoenquote:
Ja, heerlijk wief.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan 30.000 winnen, dat is bijna een Miljoen![]()
![]()
![]()
wtfquote:Op zondag 29 mei 2011 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan 30.000 winnen, dat is bijna een Miljoen![]()
![]()
![]()
the officequote:Op maandag 30 mei 2011 00:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb the office lang niet gezien, heb het echt gemist.
quote:
it all makes sense nowquote:Op maandag 30 mei 2011 00:35 schreef Bellatrix het volgende:
Horrorfilm die ik nu aan het kieken ben heeft een mental institution met zelfde naam als naburig plaatsje in amerika waar ik woonde, nu weet ik waar al die creeps vandaan kwamen
[ afbeelding ]
Nee die moet ik nog zien, klinkt wel fantastisch.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
it all makes sense now![]()
whehehe, heb je Teeth wel eens gezien trouwens
ik moest echt lachen toen ik em zagquote:Op maandag 30 mei 2011 00:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee die moet ik nog zien, klinkt wel fantastisch.
oh dearquote:Op maandag 30 mei 2011 00:44 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, dit meen je niet, deze film speelt zich af bij Coquille, ik herken de setting.
Jaquote:Op maandag 30 mei 2011 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
wacht maar totdat je jezelf daar ineens ziet lopen
Joe! Succes!quote:Op maandag 30 mei 2011 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb em even gebookmarked, morgen eens even downloaden
nu goed slapen want morgen presentatie
quote:
Ik zat te denken waar het van was, maar nu ik het zie weet ik het weerquote:
Dunnoquote:Op maandag 30 mei 2011 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat te denken waar het van was, maar nu ik het zie weet ik het weer
[ afbeelding ]
mijn jeugdquote:Op maandag 30 mei 2011 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat te denken waar het van was, maar nu ik het zie weet ik het weer
[ afbeelding ]
quote:
Maar ken je het dan niet?quote:
tr'squote:
Genoeg om te denken dat er iets als spam was. Maar moblo zag het al. User in kwestie is gone with the garbage.quote:
Hey Bos, heb je al iets over je sollicitatie gehoord?quote:
Joe! Joe!quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Het was heel druk buiten, je moest al die mensen zien kijken toen die postcodeloterijfietsenbus stopte in de straat
Nee, sorryquote:Op maandag 30 mei 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Die man was echt grappig, heel schattig oud mannetje!
Hoest t boek?
Ben je morgen toevallig niet rond de middag in Rotterdam?
Gofferquote:
Boek is tofquote:Op maandag 30 mei 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Die man was echt grappig, heel schattig oud mannetje!
Hoest t boek?
Ben je morgen toevallig niet rond de middag in Rotterdam?
Tofquote:Op maandag 30 mei 2011 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Delft maar ook nog ff naar Amsterdam voor concert.
Ik hou ook niet van meets, maar wel met 1 of 2 personen hoor
Oh ja nee daarom vroeg ik het ook niet, gewoon of het al snel wasquote:Op maandag 30 mei 2011 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Prince is 8 en 9 juli.
Maar dan heb ik helemaal geen tijd om te meeten
Geen idee, had gekund, lekker hysterisch ofzoquote:
Probeer eens de temperatuur in de ontwerpstudio hierquote:Op maandag 30 mei 2011 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, had gekund, lekker hysterisch ofzo![]()
God wat een temperatuur in de zon![]()
Ah jakkesquote:Op maandag 30 mei 2011 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Probeer eens de temperatuur in de ontwerpstudio hier
Nope, heb geen eens korte broekenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah jakkesZeker geen korte broek aan?
Oh ik zal maar niet weer de kledingtour op gaanquote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik zal maar niet weer de kledingtour op gaan
Zoals laatst over een gilet, waarvan ik dacht dat het je leuk zou staanquote:
Meisjes van 16quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Meisjes van 16
Ik moest lachen om je reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah ja, genoeg giletjes in de zeequote:
Mijn broer was ook twintig toen hij zijn huidige vrouw leerde kennen, die op dat moment 16 was..quote:
Kijk, Bos maakt mijn dag weer goed.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn broer was ook twintig toen hij zijn huidige vrouw leerde kennen, die op dat moment 16 was..
Tumblr!quote:
Hoest met de poot Vaduz? Vermaak je je nog een beetje binnen?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:20 schreef -Vaduz- het volgende:
De wondere wereld van Tumblr verder uitdiepen...
Had ik de tijd voor in het ziekenhuis.
quote:
Tumblr is best gaaf.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:20 schreef -Vaduz- het volgende:
De wondere wereld van Tumblr verder uitdiepen...
Had ik de tijd voor in het ziekenhuis.
Zij is in Juli jarig, mijn broer in AUgustus. Jij in mei PGR in..quote:
Gaan we nou koppelen Bos?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zij is in Juli jarig, mijn broer in AUgustus. Jij in mei PGR in..
Niet perse. Ik wilde alleen maar aangeven dat jullie leeftijdsverschil geen relatie in de weg zou moeten staan. Voor de rest weet ik het niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gaan we nou koppelen Bos? [ afbeelding ]
Lijkt wel goed te gaan. Mensen moeten me erop wijzen dat ik rustig aan moet blijven doen. Soms vergeet ik ineens dat ik het rustig aan moet doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoest met de poot Vaduz? Vermaak je je nog een beetje binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |