Lobi terugquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
:¨·.·¨:
`·.stuur dit hartje naar een persoon die je zeker niet kwijt wilt in mei 2011.
Dit hartje stuur ik naar iedereen in deze SC.
[..]
Misschien wel misschien niet.
Whehehe. Ik ging ze laatst tellen, iets van 25quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:04 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 Fok!ker op msn.. 1tje heeft me verwijdert denk ik
Ik heb er teveel op facebook ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er één op facebook. En één op msn. Hyves boeit me niet zoveel, kom er niet zo vaak.
Ruben tochquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:04 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 Fok!ker op msn.. 1tje heeft me verwijdert denk ik
Populairquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whehehe. Ik ging ze laatst tellen, iets van 25![]()
[..]
Ik heb er teveel op facebook ook
Weet je dat zekerquote:
Snuf.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:06 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Precies,, en snuf heeft me volgens mij verwijdert na onze ruzies
Gaarne.quote:
Gewoon doen, is leuk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik naar EXA meet moet gaan.
Wat danquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, gevalletje twijfel inderdaadquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, of ik überhaupt wel een goed gevoel heb eroverquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik weet nog niet of ik kan trouwens
Verassing...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, of ik überhaupt wel een goed gevoel heb erover
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Verassing...FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dan![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Verassing...JE HEBT WEL EEN HOOFD. WE WANT MOARRRR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, ik heb een hoofd en ik heb geen obesitas.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JE HEBT WEL EEN HOOFD. WE WANT MOARRRR.![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dan![]()
![]()
![]()
![]()
Zou je zien, zit er iemand te lurken met zelfmoordneigingenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |