Dat lijkt mij momenteel de beste optie jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Je kunt beter er nog eentje op Meneer en Mevrouw Maes drinken
[ afbeelding ]
Afterparty bij Maesquote:
Oh god ja, wat stonden Elies, Gb en ik er hard door heen te blerenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
You neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeverrrrrrrrrrrrr waaaaaaaaaaaaaaaaaaalk
aloooooooooooooooone
Met in het midden de overduidelijke gebroeders Maes
[ afbeelding ]
Samenvatting?quote:Je kunt of je kan?
Wat is goed: 'Je kunt je inschrijven' of 'Je kan je inschrijven'?
'Je kunt je inschrijven' krijgt meestal de voorkeur, maar 'Je kan je inschrijven' is zeker niet fout.
Bij de werkwoorden kunnen, zullen en willen is een ontwikkeling gaande: er wordt vaak maar één vorm gebruikt in de tegenwoordige tijd enkelvoud. Voorbeelden:
Ik/jij/hij/zij/het kind kan heel hard lopen.
Ik/jij/hij/zij/het kind zal vast lekker slapen.
Ik/jij/hij/zij/het kind wil pannekoeken eten.
Bij het werkwoord mogen is deze ontwikkeling voltooid; jij moogt is een sterk verouderde vorm. Het is 'Ik/jij/hij/zij/het kind mag een chocolaatje.'
De vormen je/jij zal, je/jij kan en je/jij wil zijn volgens veel taalgebruikers (nog) niet geschikt voor de nette schrijftaal – in de spreektaal valt bijna niemand er meer over. Je kunt, je zult en je wilt komen op schrift bij veel mensen verzorgder over. Bijvoorbeeld:
Je kunt het best wat vroeger vertrekken. Of kun je langer blijven?
Je zult wel blij zijn met je nieuwe iPhone. Zul je er zuinig op zijn?
Je wilt vast wel een flink stuk taart. Of wil je een klein stukje?
Je kan/zal/wil is voor de meeste taalgebruikers acceptabel als je niet op een jij-persoon slaat, maar meer in het algemeen 'men' betekent. Bijvoorbeeld:
Je kan tegenwoordig met de trein van Enschede naar Münster.
Je zal maar moeten werken in deze hitte!
Zelf je reis samenstellen, dat is toch wat je wil tegenwoordig.
Overigens zijn in deze zinnen kunt, zult respectievelijk wilt uiteraard ook mogelijk.
De Algemene Nederlandse Spraakkunst, de dikste grammatica van het Nederlands, vermeldt bij de vorm je kan: "De gebruikswaarde van je kan is in de verschillende delen van het taalgebied niet dezelfde. In Nederland geldt je kan doorgaans als informeel. Heeft je de algemeen verwijzende betekenis 'men', dan komt de combinatie je kan ook in de standaardtaal voor. In België wordt je kan niet als informeel taalgebruik beschouwd. De combinatie komt vooral in gesproken taal voor." Bij je zal en je wil staat zo'n zelfde opmerking.
Nicoline van der Sijs schrijft in Taal als mensenwerk. Het ontstaan van het ABN (2004) hierover: "De vormen je kunt, je zult, je moogt zijn dus het oudst. Daarnaast zijn, naar analogie van de eerste en derde persoon, de vormen je kan, je zal en je mag ontstaan. In taaladviesboeken wordt wel bepaald dat je kan, je zal alleen gebruikt mogen worden wanneer je de algemene betekenis van 'men' heeft: 'je zal daar maar in dienst zijn!' Maar de vormen zijn al gevonden in de zeventiende-eeuwse kluchten, en de tegenstelling lijkt wat geforceerd: de normale spreektaalvormen zijn immers je kan, je zal, en er is geen enkel bezwaar tegen deze in de standaardtaal op te nemen, zoals ook gebeurd is met je mag."
Verwante kwesties:
de klant wil(t) kwaliteit
men vraagt of je wil(t) komen
hij mag(t)
Ik ben zo schor als een kraaiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh god ja, wat stonden Elies, Gb en ik er hard door heen te bleren
Dat hóórt bij dat nummerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:
quote:'Je kunt je inschrijven' krijgt meestal de voorkeur, maar 'Je kan je inschrijven' is zeker niet fout.
Ik had ook last van m'n keel toen ik op bed ging idd.quote:
Ik ben blij dat jullie het lekker vondenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had ook last van m'n keel toen ik op bed ging idd.
Maar niets wat een goed ontbijt niet kan oplossen
Wanneer mogen we weer komen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jullie het lekker vonden
Hele ochtend in de keuken staan sloven Greys?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jullie het lekker vonden
Ja ho, dan kom ik ook ontbijtenquote:
+1.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
QFT.quote:
Ow, gezelliequote:
Tuurlijk, hardstikke gezellig toch?quote:
Mooi clipje?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb net zeer cultureel verantwoord 2 uur naar Brahms, Haydn, Bach en Rossini geluisterd.
Dinnetje en ik brachten de gemiddelde leeftijd in de zaal minimaal een jaar of 10 naar beneden.
Jij wel hè schatquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, gezellie
En ik heb heul niet hard door dat liedje heen gegild; ik heb mooi meegezongen
Deze uitnodiging wordt tegen je gebruikt als je van je roze wolk afdaalt. Dat weet je he?quote:
Euh....jahaaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, gezellie
En ik heb heul niet hard door dat liedje heen gegild; ik heb mooi meegezongen
Wij hebben wel veel bijzonders meegemaakt gisterenavondquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Live muziek, geen joetjoepje.quote:
Een aaneenschakeling van leukheden, dat wastquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hebben wel veel bijzonders meegemaakt gisterenavond
Ach meid, doe rustig aan joh....heb geen haast joh.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:33 schreef Maes het volgende:
Ik ga maandag de ballonnenman bellen wanneer de dvd klaar is.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Een aaneenschakeling van leukheden, dat wast
Nee, wel met stoffer en blik.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hele ochtend in de keuken staan sloven Greys?
Klompjes? Je mocht er maar eentje hoorquote:
Graag!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:33 schreef Cat22 het volgende:
Ik zal eens kijken of ik een andere versie kan vinden.
Maar er stonden er veel; klompjeS dusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Klompjes? Je mocht er maar eentje hoor![]()
Maar ze waren idd echt gaaf!
Ik heb de oranje
Onze klompende hartjes, allemaal met de hand beschilderd.quote:
Heel erg leuk! Echt super!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Onze klompende hartjes, allemaal met de hand beschilderd.
Deden ze moeilijk over de twee gebroken vazen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, wel met stoffer en blik.
Op de parkeerplaats bij de bakker.
Waar een van de vazen van de bloemstukken van Maes mijn auto uit kwam zeilen toen ik de deur open deed![]()
Die had je dus net zo goed dáár kunnen laten staan. Met blommen erin; had die oudere heer mooi goeie sier kunnen maken bij zijn mevroiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
Waar een van de vazen van de bloemstukken van Maes mijn auto uit kwam zeilen toen ik de deur open deed![]()
Of die meneer achter de taxibus, die had wel iets goed te makenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die had je dus net zo goed dáár kunnen laten staan. Met blommen erin; had die oudere heer mooi goeie sier kunnen maken bij zijn mevroi
Briljant ideequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:35 schreef Maes het volgende:
Had ie meteen iets voor onderwegquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Of die meneer achter de taxibus, die had wel iets goed te maken
Neuh, ik mocht van Maes zeggen dat ze ze op de rekening er bij mochten zetten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Deden ze moeilijk over de twee gebroken vazen?
Mooie gedachtequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat zei de bloemenmeneer?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, wij gingen nog ff opruimen enzo en toen zat ik bij S. achter in de auto en ineens zagen we die vent uit de auto hangen, en maar kotsen en z'n vrouw maar steeds met een tissue over z'n mondquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had ie meteen iets voor onderweg
Zou die man nog thuisgekomen zijn
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of die meneer achter de taxibus, die had wel iets goed te maken
Wat lief!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:35 schreef Maes het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:38 schreef Greys het volgende:
Oh dames, de DJ belde me nog vandaag.
Het was zijn bus die ondergekotst was, hij is nog met een emmer sop aan de gang geweest 's nachts
Toen ik langsreed, hing ie halfdood uit het raampje, maar eronder bleef het droogquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, wij gingen nog ff opruimen enzo en toen zat ik bij S. achter in de auto en ineens zagen we die vent uit de auto hangen, en maar kotsen en z'n vrouw maar steeds met een tissue over z'n mond
Ja, dat had ik al gezienquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:38 schreef Greys het volgende:
Het was zijn bus die ondergekotst was, hij is nog met een emmer sop aan de gang geweest 's nachts
Ja, terplekke is ie nog bezig geweest idd.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:38 schreef Greys het volgende:
Die DJ mot wat van jequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik zit hier echt hardop te gierenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toen ik langsreed, hing ie halfdood uit het raampje, maar eronder bleef het droog
Zo hing ie dus een half uur later nogquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toen ik langsreed, hing ie halfdood uit het raampje, maar eronder bleef het droog
Ik heb geen idee, iemand heeft het voor ons gemaakt. check www.harts4u.nlquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooie gedachte
Wel een kutwerk denk ik?
Ooit met puzzelstukjes gedaan
Hoe gênant is dat als dat je vent is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo hing ie dus een half uur later nog
Oh, dus het was geen verspreking toen de broer van meneer Maes dat zei?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik had em in die toestand echt laten staanquote:
Oh, dat is slimmer jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, iemand heeft het voor ons gemaakt. check www.harts4u.nl
Koffie door m'n neusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dus het was geen verspreking toen de broer van meneer Maes dat zei?
Most defquote:
Wat moet je als je niet meer kan staan. Die bus is gedurende een uur zijn life-line geweestquote:Maar mooi kut dus, als je moet kotsen doe je dat toch niet tegen iemands (leen)auto aan..
Ah, effe Glenn G proberenquote:
Mijn gouden BOB regel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had em in die toestand echt laten staan
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Most def
[..]
Wat moet je als je niet meer kan staan. Die bus is gedurende een uur zijn life-line geweest
Ik heb ooit een jongen zo in de auto gehad, paar keer kotsend uit het raam, bracht ik hem thuis, zegt ie: "Je gaat zeker niet met een jongen die net gekotst heeft naar bed he?"quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Most def
[..]
Wat moet je als je niet meer kan staan. Die bus is gedurende een uur zijn life-line geweest
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Die DJ heeft gewoon vrouw en kindjes hoor
Niks aan het handje. Niet iedereen die aardig is (en mailt en belt) mot wat van je
Eh, hij heeft je gesmst, gemaild en gebeld sinds gisteravondquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Niks aan het handje. Niet iedereen die aardig is (en mailt en belt) mot wat van je
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ooit een jongen zo in de auto gehad, paar keer kotsend uit het raam, bracht ik hem thuis, zegt ie: "Je gaat zeker niet met een jongen die net gekotst heeft naar bed he?"
Eh, nee...![]()
Die eerste (van Rossini) hebben 6 bekenden van mij vandaag gezongen.quote:
quote:
Niet gesmstquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh, hij heeft je gesmst, gemaild en gebeld sinds gisteravond
Nou, als het hier bij blijft geef ik hem het voordeel van de twijfelquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet gesmst
En gemaild voor de foto's. Da's best logisch toch als ceremoniemeester.
Vond ik![]()
Die wapperaar heeft toch ook vrouw en kids enzo?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh, hij heeft je gesmst, gemaild en gebeld sinds gisteravond
Tuurlijk Greys.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet gesmst
Vond ik![]()
Trusten!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, als het hier bij blijft geef ik hem het voordeel van de twijfel![]()
Ik ga m'n bedje opzoekenWelterusten!
Ik ook. Ab-so-luut! Ik had 'm een stoeltje gebracht, 112 gebeld en dan lekker naar huis gegaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar sms en bel ik mail ik niet mee hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Die wapperaar heeft toch ook vrouw en kids enzo?
Ik spreek je morgen wel effies, komt goed!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Trusten!
Wanneer gaan we wapperen?
Morgen weer ff een datum prikken? Ja? Ja?
Schat... Hij kwijlde...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Ow, vandaar dat die nu al haar bedje induikt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Gb![]()
Vannacht helaas zonder mijn snurkende aanwezigheid, maar desondanks hoop ik dat je lekker slaapt
Oh, dat vind ik ook eigenlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet gesmst
Vond ik![]()
Je snurkt niet hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Gb![]()
Vannacht helaas zonder mijn snurkende aanwezigheid, maar desondanks hoop ik dat je lekker slaapt
Ik heb jou ook niet horen snurken, maar ik was idd vrij comateus onder zeilquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je snurkt niet hoorIk heb heerlijk in coma kunnen liggen naast je!
Jammer eigenlijk dat ik niet tussenin lag. Eigenlijk. Dusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb jou ook niet horen snurken, maar ik was idd vrij comateus onder zeil
Ik moest zó lachenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk dat ik niet tussenin lag. Eigenlijk. Dus
Ik heb bij thuiskomst rozenblaadjes geworpen
quote:
Ik snap het niet meerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Gb![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest zó lachen
Maes, er zaten nog wat rozenblaadjes in het mandje. Ik moest het mandje mee terug nemen, Elies graaide de blaadjes er uit, deed ze in haar zak. "Zo, ik ga straks ff romantisch doen bij de beeb in bed, pleurt ik ff wat van die blaadjes in dat bed.![]()
![]()
Ing is MP?quote:
Ha ha, wij hadden een bed vol snoepjesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest zó lachen
Maes, er zaten nog wat rozenblaadjes in het mandje. Ik moest het mandje mee terug nemen, Elies graaide de blaadjes er uit, deed ze in haar zak. "Zo, ik ga straks ff romantisch doen bij de beeb in bed, pleurt ik ff wat van die blaadjes in dat bed.![]()
![]()
En wierp je beeb jou nog iets toe?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk dat ik niet tussenin lag. Eigenlijk. Dus
Ik heb bij thuiskomst rozenblaadjes geworpen
De beeb lág nog niet eens in bedquote:
Ze wachtte op jou.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De beeb lág nog niet eens in bed
Maar ze vond ze moo-ooi
Nou het zweet brak me uit, ik zag me al in mijn ondergoed gaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
(Deze is in overleg met Maes ietwat gecensureerd)
Maar hier was ik samen met de schoonzus van Maes haar in haar jurk aan het helpen.
Dat was best nog spannend he Maes?
[ afbeelding ]
Op die foto was ik ook nog frips ende lachend, maar iets later werd het idd nog even spannendquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Nou het zweet brak me uit, ik zag me al in mijn ondergoed gaan![]()
Ik had gezegd: "Ik bel je wel wakker als ik er weg rij, kun je op tijd de koffiepot aanzetten!" Niet dat ik gebeld heb, maar grappig was het natuurlijk welquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De beeb lág nog niet eens in bed
Maar ze vond ze moo-ooi
Hoe komt Binks riem onder jouw struiken?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een lekker bedje Maes![]()
Greys, ik bedenk me net dat ik Binks riem nog onder de struiken heb liggen![]()
Bij Greys onder de struiken na een wilde wandeling met Boor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe komt Binks riem onder jouw struiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie gaat daar over een paar dagen naartoe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Logisch en helder verhaal hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij Greys onder de struiken na een wilde wandeling met Boor.
Die kwam vast te zitten en toen heb ik em losgekoppeld en de riem laten liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ah, ja, klinkt logisch.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:03 schreef Cat22 het volgende:
In welk land duikt een dodelijke bacterie op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie gaat daar over een paar dagen naartoe?
Gewoon away stayen van de komkommersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Arme Catquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon away stayen van de komkommers
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whahahahhahahahahahahahaquote:
En arme 31 andere vrouwen.quote:
Hatert.quote:
Da's hatert2quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:03 schreef Cat22 het volgende:
In welk land duikt een dodelijke bacterie op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie gaat daar over een paar dagen naartoe?
En nu ga je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Oh ja, hij moest trommelenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe![]()
En Ing, S lag heel hard snurkend te slapen begin van de avond in de stoel hier
En verder weet ik het niet, want hij is weg
Tuurlijk wel.quote:
Want dat is fout en verkeerd en schadelijk.quote:
Give me a break, ik ben al vanaf vanmorgen 6 uur op.quote:
ik was eerstestquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Kiek dit danX 1000
http://www.dumpert.nl/med(...)teness_overload.html
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Kiek dit danX 1000
http://www.dumpert.nl/med(...)teness_overload.html
Leukquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.![]()
Al ga ik wel voorzichtig zijn met rauwkost.
Maar Angela Merkel bezichtigen en kans om in een uitzending van ARD, ZDF of andere duitse tv zender te komen (as if![]()
) laat ik me niet ontglippen.
We gaan op concertreis. Bietje lullig als je op het laatste moment afzegt.
Ach, je gaat maar één keer dood.quote:
quote:
Greys, nieuwe mensen om te koppelen!quote:
Allemaal welkom, maar Sjon niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:21 schreef Cat22 het volgende:
![]()
En heel F&F en ESF moeten uitnodigen zeker.
Sjon mag wel komen hoor.quote:
Vroeger Maes, toen wij jong waren, toen maakten ze nog goeie muziekquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:23 schreef Maes het volgende:
Nothing you confess can make me love you less![]()
Jaaaaaaquote:Ik ben getrouwd![]()
Getrouwd!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:23 schreef Maes het volgende:
Ik ben getrouwd![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:23 schreef Maes het volgende:
Ik ben getrouwd![]()
Die is mooi, heeft Elvis ook gedaan!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:28 schreef Maes het volgende:
Dit heeft meneer Maes, samen met zijn broer, lang geleden voor mij gezongen.
Mijn beeb ook voor mijquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:28 schreef Maes het volgende:
Dit heeft meneer Maes, samen met zijn broer, lang geleden voor mij gezongen.
Welterustenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef Cat22 het volgende:
Verse, minder verse en nog in ontwikkeling zijnde bruiden en gommen, ik ga te bedde!
Niet iets dat je dagelijks op Skyradio hoortquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
Hoezo raar?
Dat was het nummer van hun openingsdans
Waarom niet?quote:
*bellen blaast*quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:34 schreef Maes het volgende:
Laatste en ik ga ook slapen, dank jullie wel nogmaals
heb ik al gezegd dat ik getrouwd ben? Flauw hè?
quote:
Tot je de liefde van je leven tegenkomtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Zo jong al
![]()
Ik hou niet van dat gedoe..bij een ander leuk, maar moet er zelf niet aan denken.
Kinderen wil ik ook niet
Mooi clipje?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
Even zappen, zonder dat ik het door had keek ik een horror film
Er waren er nog!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Aw Maes, toffe foto's nog, I love R![]()
Demmit, ik ben gewoon een klompje misgelopen
Oh joh nee, dan had ik maar gewoon moeten komen hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Er waren er nog!
Ik zal Maes vragen je er eentje te sturen! En als zij niet meer heeft, dan heb ik er twee thuis en mag jij er eentje!
Nee, ik vind trouwen niet nodig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tot je de liefde van je leven tegenkomt
Ik vind het echt vreselijk en niet nodig. Bij mij in de familie trouwen ze wel allemaal..eerst trouwen, dan samenwonen, kinderen enz.. allemaal gelovig. Alleen wij niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou t ook nooit doen hoor, trouwen![]()
Grappig ook, mn nichtje en ik hadden het er laatst over.
Van de 8 kleinkinderen van mn opa en oma hebben er inmiddels 6 al heel lang dezelfde partner en al allemaal meer dan twee kids, maar niemand is nog getrouwd
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:57 schreef oh-oh het volgende:
Mn ouders zijn ook alleen maar getrouwd vanwege de verblijfsvergunning van papa
Das gewoon echt waar, anders waren ze mss nu nog niet getrouwd geweest, maar evengoed wel nog bij elkaar geweest hoorquote:
Voor jezelf niet, of ook voor anderen niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreselijk en niet nodig.
Ik durf best te zeggen dat ik echt al erg veel mensen heb zien trouwen waarvan ik dacht doe het nou maar niet, en dat bleek allemaal waar te zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor jezelf niet, of ook voor anderen niet?
Voor mezelf niet, ik hecht daar geen waarde aanquote:Op zondag 29 mei 2011 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor jezelf niet, of ook voor anderen niet?
Ik ook niet!quote:Op zondag 29 mei 2011 00:04 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ben maar naar 2 bruiloften geweest..van een vriendin die op dr 17de ging trouwen, hoogzwangeren van mn broer dan. Die van mn neven en nichten ben ik niet heengeweest
Misschien was hij eerst wel een super lekker dingquote:Op zondag 29 mei 2011 00:09 schreef Greys het volgende:
WTF, ik zit met een half oog RTL4 te kijken (stond nog op) en daar gaan een stel experts het sexleven van een ingedut stel redden. Vragen ze aan de vrouwelijke helft van het stel om een cijfer van 1-10 te geven voor het uiterlijk van haar man. Geeft ze een 1. Als je iemand zo enorm onaantrekkelijk vindt, waarom ben je er dan in godsnaam mee getrouwd? Of denk ik nu te simpel?
Schattig meisje, schattig liedje, maar toch écht iets teveel nanananaquote:
Ze blijven niet altijd zo lekker als ze ooit es waren hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 00:09 schreef Greys het volgende:
WTF, ik zit met een half oog RTL4 te kijken (stond nog op) en daar gaan een stel experts het sexleven van een ingedut stel redden. Vragen ze aan de vrouwelijke helft van het stel om een cijfer van 1-10 te geven voor het uiterlijk van haar man. Geeft ze een 1. Als je iemand zo enorm onaantrekkelijk vindt, waarom ben je er dan in godsnaam mee getrouwd? Of denk ik nu te simpel?
Zoals ik hem zo zie is het niet iemand die ineens 30 kg is aangekomen ofzo.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Misschien was hij eerst wel een super lekker ding
Neeee, maar een 1??????quote:Op zondag 29 mei 2011 00:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze blijven niet altijd zo lekker als ze ooit es waren hoor
Jaaaa,quote:Op zondag 29 mei 2011 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Schattig meisje, schattig liedje, maar toch écht iets teveel nananana
Hahahahaaaaaaaaaahahahaquote:
Dat klinkt als een goede avond!quote:Op zondag 29 mei 2011 00:21 schreef senesta het volgende:
Net terug, schouwburg was leuk en gezellig weer eens met zuslief over koetjes en kalfjes kunnen kletsen.
Ik ga even hier terug lezen
die van eeuwen geledenquote:Op zondag 29 mei 2011 00:23 schreef oh-oh het volgende:
Dat is met al die appelsapjes, echt er zijn nummers waar ik niet eens kan ontdekken wat ze nou echt zingen
Daar zit ook harige piemel in , sowieso zijn die KoL nummers een grote mama appelsapquote:
Ja, dat was het ookquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Jaaaa,
Doe jij nog eens een leuk liedje dan!
Het rusten moet nog komen, dat ga ik straks even flink doenquote:Op zondag 29 mei 2011 00:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat was het ook![]()
Jij ook weer een beetje tot rust gekomen?
Doe maar een leuk clipje, anders ga ik naar jouw RTL4-leven vragenquote:Op zondag 29 mei 2011 00:09 schreef Greys het volgende:
Die staat er al, piemelquote:Op zondag 29 mei 2011 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Doe maar een leuk clipje, anders ga ik naar jouw RTL4-leven vragen
Is het zo erg dan, dat gezwalk?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:30 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, ik moet nog gaan wandelen maar ik wil niet want ik word zo naar van Chico zn gezwalk
Ja nee helemaal niks, allemaal meteen gecheckt natuurlijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
Je hebt neem ik aan al uitgebreid gekeken of er niet een klein doorntje tussen zijn kussentjes zit ofzo he? Of - klinkt stom - een gescheurde nagel ofzo. Dat had Bink dus ooit, daar liep hij ook helemaal vreemd/mank van.
Ja dat dacht ik ook al wel hoor. Kut he, dat 'vage'.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee helemaal niks, allemaal meteen gecheckt natuurlijk.
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 29 mei 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Het rusten moet nog komen, dat ga ik straks even flink doen
Vandaag niet te laat opgestaan met de loosjeeeeees, vanmiddag nog wat spullen teruggebracht die gister gebruikt waren en straks lekker tukkenMaes ook denk ik hahaha.
Dat kan ik me voorstellen ja. Misschien dat ze dan toch andere dingen nog uit kunnen sluiten dan, ontstekingen of zo die op spieren of zenuwen drukken. Sterkte met de manquote:Op zondag 29 mei 2011 00:38 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, als het maandag niet beter is ga ik dan wel ff met hem naar de da, en dan cancel ik ons tripje, want daar heb ik zo helemaal geen zin in
Nog niet gehoord geloof ikquote:Op zondag 29 mei 2011 00:44 schreef oh-oh het volgende:
Maar die nieuwe single van dr is echt zwaar ruk trouwens
Awquote:Op zondag 29 mei 2011 00:42 schreef oh-oh het volgende:
Blegh blegh, en ik moet de hele tijd denken aan wat mn nichtje zei toen ze belde omdat ik dr woensdag ga halen en ze komt logeren dan.
Dat vorige keer Fritsje de dag dr na doodging.
Slaat echt nergens op maar het zit zo in mn kop
Heuj, draak!quote:Op zondag 29 mei 2011 00:46 schreef Loveless85 het volgende:
theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezzzzzz wurdsssss are maaai own
Blegh ja, nou, daar zou ik ook om janken.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw![]()
Goed dat je je beseft dat het 'nergens op slaat', maar ik snap het toch wel.
Ik had vandaag ook een beetje sentimentele bui met Bink, omdat ik vergat bieftstuk voor haar te kopen en de winkel toen al dicht was en ik dacht 'Oh god, dit is misschien haar laatste verjaardag'Kon wel janken. Ook zo stom.
IJSKOUD spraakwater!quote:Op zondag 29 mei 2011 00:46 schreef Loveless85 het volgende:
theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezzzzzz wurdsssss are maaai own
Houden zo, echt waardeloze bagger helaas.quote:
Ik heb besloten Bink d'r verjaardag qua snaaierij morgen nog even opnieuw te vierenquote:Op zondag 29 mei 2011 00:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Blegh ja, nou, daar zou ik ook om janken.
Als ik niet naar Delft en naar PJ Harvey ga vanwege Chico ga ik denk ik wel mn nichtje halen, ze zou echt zooooooo teleurgesteld zijn als ik niet ging.
Neem ik Chico lekker alleen mee in de trein, dat zal ie heerlijk vinden, ziek of niet ziek
Naja Chico was echt nog lekker actief en zo, deed niet onder voor de rest.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
ow ja ik ging slapen![]()
Nacho valt dit jaar ook neer. of naja..binnen een jaar denk ik
Ik zou dinsdag gaan, en dan ga ik 's avonds naar dat concert en blijven de honden bij de man van mn vriend, maar als Chico zo is wil ik zelf bij m zijn, dus dan ga ik echt no way.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb besloten Bink d'r verjaardag qua snaaierij morgen nog even opnieuw te vieren![]()
En ik hoop dat Chico al een stuk is opgeknapt tegen die tijd dat je met de trein gaat. We hebben hier in de SC al diverse wonderlijke recoveries gehad
Wat zullen we nou krijgen?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
lest de dorst, consumptie verplicht. En je weet het!
Ik vind het ook gruwelijk wat mensen doen met dieren om ze langer bij zich te kunnen houden, ik hoop dat ik zelf echt nooit zo zal worden, dat is zo egoistisch...quote:Op zondag 29 mei 2011 00:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow nee ik zou het ook niet rekken als er iets mis was met Nacho, daar hou ik ook niet van. Als ik af en toe verhalen lees op het hondenforum wat mensen nog allemaal doen met die oude hondenDenk ik ook, laat ze toch gaan op een mooie manier, niet dat gekloot nog.
Ach ja, ik heb Nacho genomen om hem nog een mooie tijd te geven, of dat nou een paar maanden is of paar jaar..we zien het wel.
Of heb je m al voorbij horen komen?quote:
Mooiquote:Op zondag 29 mei 2011 00:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of heb je m al voorbij horen komen?
Ik ben er echt helemaal weg van
De setting is ook zo mooi, het einde is echt prachtig vind ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi
De eerste helft niet zó boeiend, maar wat verderop wordt het echt mooi.
Chico moet gewoon 80 worden ofzo.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:02 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar Chico is echt echt mn liefste lievelingetje, wat ik met die hond heb zal ik echt nooit meer met een hond hebben, dus ik wil helemaal nooit zonder mn Chicje eigenlijk
Hell no, ik wil zelf niet eens 80 wordenquote:
In hondenjaren is hij al heul oud hoor, is dat niet 6 jaar voor elk jaar?quote:Op zondag 29 mei 2011 01:13 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
In hondenjaren!
En nog een beetje.
Ik zei plus nog een beetje!quote:Op zondag 29 mei 2011 01:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In hondenjaren is hij al heul oud hoor, is dat niet 6 jaar voor elk jaar?
Nou, dan zijn we er al hoor
Jezus fuckquote:
JIJ doet een Oognipjequote:Op zondag 29 mei 2011 01:28 schreef DanseMacabre het volgende:
JF. Jullie deden alletwee een oognipje.
Geen wiskunde iig.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben zo slecht met cijfers dat ik bijna aan mezelf ga twijfelen nu, maar ik ben vrij zeker van mn zaak hoor
![]()
![]()
Ging jij in het onderwijs werken?
Oh dat is een mooie TTquote:Op zondag 29 mei 2011 01:29 schreef Greys het volgende:
Bink is 96 in mensenjaren
http://dier-en-natuur.inf(...)ijd-van-de-hond.html
Meer naar onder staat een tabel. Keer 6 of keer 7 is niet helemaal goed geloof ik, staat daar uitgelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |