Deze video bevat inhoud van SME en Kontor New Media en is niet beschikbaar in je land.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dank.
Waar ik verder helemaal verknocht op ben op het moment is deze: (is trouwens al wel wat ouder)
Die is Zo. Ongelooflijk. VIES! ManMaar waarschijnlijk heb ik nu al mijn opgebouwde credits bij jou verspeeld.
Meh, klote man. Die Marco Belz Remix komt echt met geen teennagel in de buurt van de Chuckie Back To Voltage remixquote:Op zondag 29 mei 2011 20:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deze video bevat inhoud van SME en Kontor New Media en is niet beschikbaar in je land.
Het spijt ons.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze doettut wel.
Waarom? Ik kan ook zelf prima wat makenquote:Op zondag 29 mei 2011 19:55 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ga je toch lekker ff wat bestellen. Genoeg toko's in Enschede..
Zeg ook niet dat je niet kan koken.. Zou niet durven..quote:Op zondag 29 mei 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik kan ook zelf prima wat makenJust did.
Oh, gebakken aardappeltjes met van die lekkere kruidenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:10 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat je niet kan koken.. Zou niet durven..
Wat heb je gemaakt?
rozemarijnquote:Op zondag 29 mei 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, gebakken aardappeltjes met van die lekkere kruidenEn balletjes.
Nee, andere. Ma maakt die altijd zelf uit verschillende soorten kruiden. Weet niet wat er allemaal in zit.quote:
Kijk lekker.. Simpel maar lekkerquote:Op zondag 29 mei 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, gebakken aardappeltjes met van die lekkere kruidenEn balletjes.
Goeie avondquote:
Doe gezond eet een appelquote:Op zondag 29 mei 2011 20:51 schreef -Engel- het volgende:
Film klaar.. nieuwe film weer begonnen.... ik heb geen zin en ik heb nog steeds trek
Wie heb je nu weer door de tent gerost?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Avond dames en heren!
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw,
De_Kardinaal doet auw!
Een mens?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin om nog een grafiettekening te maken... Maar ik weet niet waarvan
Van mijn magnifieke hoofdquote:Op zondag 29 mei 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
Nog niet!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wie heb je nu weer door de tent gerost?
Een grafiettekening van persoon die een grafiettekening wil maken, maar die niet weet wat ze moet tekenen!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |