Tsja, niks zo persoonlijk als smaakquote:Op zondag 29 mei 2011 18:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Terecht niet, die Ieren hebben smaak!
Maken ze ook iets anders dan?quote:
Ik heb het gewist.quote:
Euh... Ja, Piet Zomers, maar ook in de Klanderij nog een aantal winkels, Jack en Jones uiteraard, Bijenkorf, bla bla.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb het gewist.
Ik doelde dus idd op die zeiljassen.
Beetje goeie mannenmode in Enschede?
quote:
Ik zocht op pumps en deze vond ik erg mooi. Blijken het Louboutns te zijn... dure maar goeie smaak.quote:
Tell me about itquote:Op zondag 29 mei 2011 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zocht op pumps en deze vond ik erg mooi. Blijken het Louboutns te zijn... dure maar goeie smaak.
Ik zoek ook zo'n Elvis/hippieoverhemd met brede kraag, heb jij tips?quote:
Buen provecho.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
Ik ga eens kijken of ik wat te eten kan versieren
Laters
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!quote:Op zondag 29 mei 2011 19:29 schreef Watertornado het volgende:
El_Matador: laatst kwam ik dit nummer tegen en ik weet niet waarom, maar ik moest gelijk aan jou denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik heb er een gevonden...quote:Op zondag 29 mei 2011 19:29 schreef Watertornado het volgende:
El_Matador: laatst kwam ik dit nummer tegen en ik weet niet waarom, maar ik moest gelijk aan jou denken.
Ga je toch lekker ff wat bestellen. Genoeg toko's in Enschede..quote:Op zondag 29 mei 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
Nee, ik heb nog steeds hongerHeb een broodje gepakt, maar dat vult niet.
Straks maar even wat bakken of zo.
Dank.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:46 schreef El_Matador het volgende:
Was het lekker Samzz?
WT weet wat lekker is. Fucking hell, goeie plaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |