misschien ben jij dan wel bevriend met een nicht van mij!quote:Op maandag 30 mei 2011 12:38 schreef miss_sly het volgende:
Parker, zo heet het zoontje van vrienden van ons. Vind ik wel leuk.
Nee, een dochter, dus dan vermoed ik van niet. Het is idd geen veel voorkomende naam, in Nederland dan toch, du shet had zomaar gekundquote:Op maandag 30 mei 2011 12:51 schreef trui het volgende:
[..]
misschien ben jij dan wel bevriend met een nicht van mij!hebben ze nog een tweede zoon?
dat is een soort schroefquote:Op maandag 30 mei 2011 12:38 schreef miss_sly het volgende:
Parker, zo heet het zoontje van vrienden van ons. Vind ik wel leuk.
ah ja. da's altijd wat jammer.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Pieter vind ik ontzettend leuk, maar zo heet mn zwakzinnige buurjongen
Ohhh brrr. Noem hem idd geen Antonquote:Op zondag 29 mei 2011 22:43 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik dacht dat al die oudjes al lagen te slapen yo
maarre ff ontopic, t schiet echt niet op hier. ik wil m inmiddels een beetje meppen
verder dan Anton (ECHT ROT OP!) komt ie niet
hier in de buurt wonen twee kleine Antons en ze zijn leuk dus ik vind de naam nu ook best OK.quote:
weinig KD's volgens mij:quote:Op maandag 30 mei 2011 17:27 schreef Poppedein het volgende:
Ik ga es ff zoeken welke namen er aan broertjes van Elin's bij ons in de praktijk gegeven zijn...hang on
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |