'n Soort ouderwetse Lou. En nee, dan niet die van Tinyquote:Op zondag 29 mei 2011 16:29 schreef trui het volgende:
Lugh? hoe spreek je dat uit? net als Hugh maar dan met een L?
Ouwe? noem jij mij ouwequote:Op zondag 29 mei 2011 22:07 schreef Kleurdoos het volgende:
Oooooeh ik wist niet dat je boos werd ouwe
adam hadden we gisteren wel ff maar adam en elin, tsjaquote:Op zondag 29 mei 2011 22:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm KD; een jongensnaam bij Elin...
uhh
Mats
Kjell
Owen
Adam
Per
Jonte
Hennes
poeeh ik noem zomaar iets op hoor
ja tis net niet zo erg als Evie en Adam, maar eigenlijk ook net teveel die associatie he?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
adam hadden we gisteren wel ff maar adam en elin, tsja
Haha, zou grappig zijn bij een tweelingquote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
MP ik wilde er al achter zetten en Mauritz
Floris is een leuke jongensnaam
Hmzz ik heb echt geen idee, ben zelf ook slecht in jongensnamen verzinnen...
die was hier geveto'd, maar ik vind dat echt zo'n leuke jongensnaam ...quote:Op zondag 29 mei 2011 22:53 schreef oeke het volgende:
Niet Anton nee, maar misschien wel Toon? Elin en Toon?
haha ja preciesquote:Op zondag 29 mei 2011 22:55 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Haha, zou grappig zijn bij een tweeling
dr zat vroeger een Hennes bij mij op schoolquote:
Mooi! Wij hadden voor een meisje Esra op ons lijstje! En ik ken iemand die heeft een Esri.quote:
Maar das heel anders dan Sarahquote:Op zondag 29 mei 2011 22:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dr zat vroeger een Hennes bij mij op school
net als Per en Bjorn (overigens WEL een tweeling).
maar tja; dr heten ook zoveeeeeel meisje Sara?
(ken ook twee winkels; Xara en Zara?)
Maar ik heb bij Hennes toch wat meer een winkel idee (ook omdat ik dat niet ken als naam zeg maar, althans ik ken niemand die zo heet).quote:Op zondag 29 mei 2011 22:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dr zat vroeger een Hennes bij mij op school
net als Per en Bjorn (overigens WEL een tweeling).
maar tja; dr heten ook zoveeeeeel meisje Sara?
(ken ook twee winkels; Xara en Zara?)
hihiquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:00 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Mooi! Wij hadden voor een meisje Esra op ons lijstje! En ik ken iemand die heeft een Esri.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |