Wat voor soort namen vindt je lief eigenlijk leuk?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:08 schreef Kleurdoos het volgende:
leuk! en lex ook en loek, maar die worden t niet denk ik)
duitsquote:
quote:
Riefenstahl? Lief mens ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ken trouwens een Leni, een oudere vrouw, en dat vind ik ook zo'n lieve naam.
Nou, ik zal je zeggen, ik wilde altijd heel graag dé meisjesnaam kunnen gebruiken, maar nu dus toch ook die ene naam...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Zul je trouwens zien BE. Heb je meneer eindelijk zo ver dat er een derde komt, wordt het een meisje.
Die Snorre was ook niet heul serieus bedoeld, haha. Trond wordt in NL misschien iets te makkelijk Stront, nu ik er nog eens naar kijk...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:46 schreef innepin het volgende:
Mooi is een kwestie van smaak natuurlijk.
Ik vind Knut, Trond en Snorre echt ronduit verschrikkelijk! en een groot deel vd rest ook![]()
dat wordt dus een 2ling!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, ik zal je zeggen, ik wilde altijd heel graag dé meisjesnaam kunnen gebruiken, maar nu dus toch ook die ene naam...![]()
Oh en KD, ik geloof David niet!![]()
Ik vind hem zo nie bij je passen!
vind alleen sverre mooi uit dit lijstje...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:44 schreef Roomsnoes het volgende:
Mooie Scandinavische jongensnamen:
Knut
Terje
Morten
Trond
Einar
Sverre
Magne
Torbjørn![]()
Jarle
Steffen
Yngve
Sivert
Snorre![]()
Tore
Brynje![]()
Mons
Linus
In een oud kinderboek van mij komt volgens mij Clem voor. Die vind ik dan wel weer mooi, ondanks dat het misschien rijmt of wat dan ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:36 schreef Fannetje het volgende:
Ik las net ergens de naam C l i m voor een jongetje. Da's toch best sneu, of niet?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:46 schreef innepin het volgende:
.
Ik vind Knut, Trond en Snorre echt ronduit verschrikkelijk!
zo heette een vroegere buurvrouw van me. (reympje, maar ze noemde zichzelf reijmie)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:42 schreef Kleurdoos het volgende:
in t boek Warenar staat de meisjesnaam Reym, heel oud! Wij vonden het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |