Oh veeg me opquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:59 schreef MamaPurk het volgende:
Staat nu op telegraaf zanger Jan Rot heeft een dochter gekregen ze heet Maantje Piet :S
Jan en Anna zijn ook in verschillende Slavische talen zeer algemeen gebruikelijk. Dat geldt voor de -slav-namen natuurlijk evenzeer. Ik vind hier helemaal niets raars aan. Tenzij het om een oerhollandse achternaam gaat misschien.quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:52 schreef flowerbox het volgende:
Hier in het plaatselijke dorpssufferdje;
Geboren: Miroslav Jan
Broertje van Yaroslav en Rostyslav.
Zoon van Jan en Anna.
![]()
De achternaam stond er helaas niet bijquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:06 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
[..]
Jan en Anna zijn ook in verschillende Slavische talen zeer algemeen gebruikelijk. Dat geldt voor de -slav-namen natuurlijk evenzeer. Ik vind hier helemaal niets raars aan. Tenzij het om een oerhollandse achternaam gaat misschien.
Nou ja, "opvallend" is natuurlijk subjectiefquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:19 schreef flowerbox het volgende:
[..]
De achternaam stond er helaas niet bij.
Renje Rot was ook leuk geweest!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:19 schreef Vlindur het volgende:
Rot Rover![]()
Rot Wolf, Rot Maan en Rot ElvisZe zijn ineens een stuk leuker
![]()
Hier wel in elk geval. "Abel? Kaïn sloeg Abel zo miserabel, haha!" was meneer z'n reactiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef RockabeIIa het volgende:
KD: ik vind Abel zo mooi maar ja die naam wordt vast en zeker ook gelijk geprullebakt bij jullie thuis...
yay! pm?quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:41 schreef Kleurdoos het volgende:
We hebben mzomaar, opeens. terwijl ik die naam al 1000 keer had geroepen.
en t is geen Abel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |