Wedstrijd van het jaarquote:
Oh das idd wel heel erg klote ja... Ik zou m dan nog net niet t raam uit hebben gepleurt... Zo fokking irriquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wat het precies was weet ik niet, m'n pc lijkt het vandaag na een echte reboot voor het eerst weer normaal te doen.
Netwerk viel weg, en kreeg em niet meer normaal, is ook nog 5 of 6x gebeurd na die tijd, maar na het werk vandaag deed het netwerk het niet, het geluid het niet, programma's werkten niet normaal etc.. toen heb ik hem maar een keer uitgezet, alle kabels er uit en er weer in, flink lopen vloeken en nu doet ie het al een paar uur.
Dus hoop dat het blijft werken, morgen maar wel een externe hdd bestellen om zooi te backuppen.
Tja mijn buurman heeft me ook uitgenodigd om bij hem te gaan kijken, maar het interesseert me werkelijk geen zak!quote:
Dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:33 schreef ToT het volgende:
Tja mijn buurman heeft me ook uitgenodigd om bij hem te gaan kijken, maar het interesseert me werkelijk geen zak!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook idd. All1 kijk ik via een stream maar mute straks de radio wel..
Ach wel gratis bier.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja mijn buurman heeft me ook uitgenodigd om bij hem te gaan kijken, maar het interesseert me werkelijk geen zak!
Er is niets mooiers dan voetbal kijken onder het genot van een Nederlandstalig nummerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ook idd. All1 kijk ik via een stream maar mute straks de radio wel..
Zo maf ben ik heul niet!quote:
Oh ja dat is er, bedankt voor de reminder!quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo maf ben ik heul niet!
Maar Knetter wil ook gaan draaien ja..
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja dat is er, bedankt voor de reminder!
Mja ik heb voetbal op mn 2e scherm staan en zit ondertussen wel in t topic te spammen en te lullen dus moet t geluid van de stream wel aan anders mis ik alles en kan ik net zo goed niet kijken....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er is niets mooiers dan voetbal kijken onder het genot van een Nederlandstalig nummer
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik rook, drink koffie en ben volgens de regels een alco dus eehmmmm.
Vrouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen
Barbara Barend ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Wat nou, ik was het echt vergeten.quote:
Ja maar die is pot en 1000x minder lekker dus die telt niet.quote:
[..]
Vrouwen
Ach, zo is het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ook een voetballiefhebber vergeet wel eens iets na een drukke dag.quote:
Eckte voetballiefhebbers hebben hun wekker/agenda/vergeetmijnietjes maanden van te voren ingesteldquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
Ook een voetballiefhebber vergeet wel eens iets na een drukke dag.
Precies! Ik was t ook vergeten hoor. Dankzij de posts hier dacht ik er weer aan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook een voetballiefhebber vergeet wel eens iets na een drukke dag.
Whehehe okee dan!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
Kats, een jongen uit mijn klas had op dit liedje een parodie met als onderwerp een meisje uit m'n klas
Nou ja zo bijzonder interessant vind ik het ook niet, kijk als het nou Ajax was geweest was ik het niet vergeten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eckte voetballiefhebbers hebben hun wekker/agenda/vergeetmijnietjes maanden van te voren ingesteld
Ouch!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
Ze zongen bij mij op school altijd :
Oh Oh Den Haag Kanker stad met al die bruinen...![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:43 schreef heloef het volgende:
Nou ja zo bijzonder interessant vind ik het ook niet
Ja ik ben toch vooral Ajacied dit is toch een beetje een ver van mijn bed show waar ik rustig naar kan kijken. Al is dit natuurlijk wel een prachtige wedstrijd.quote:
Er wordt gesaboteerd door voetbalhooligansquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
Waarom is er geen DJ verbonden met de server?
De wedstrijd begint, jij knalt er uit en maar vol houden dat voetbal je niet boeit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:46 schreef ToT het volgende:
Wazig, Virtual DJ gaf niks aan van een disconnect of zo.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De wedstrijd begint, jij knalt er uit en maar vol houden dat voetbal je niet boeit.
Toftof!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
Godver, m'n hond wordt echt fantastisch
En dit liedje
Real is toch goed aan t tikken man!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:51 schreef Zokunen het volgende:
Zijn er nog andere DJ's?
Anders vul ik het gat wel, want woord is woord, maar ik wil stiekem ook wel voetbal kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat die niet mee doenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Real is toch goed aan t tikken man!![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:54 schreef WindowsFan het volgende:
Ik schrok al, niet dat nummer... Friday, Friday....
ff serieus: voor voetbal is er een aparte subforum, onz radio reeks is er voor de muziek, dj etc etcquote:
Ouch!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat ik met zn ballen wil gaan doen!
Weet ik. Ik zei toch ook niks bijzonders. Maakte all1 een voetbal grapje.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:56 schreef Viro het volgende:
[..]
ff serieus: voor voetbal is er een aparte subforum, onz radio reeks is er voor de muziek, dj etc etc
Ja maar t is koud buiten dus kleren.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Val voor mijn part allemaal dood!
(En het is klere!)
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:02 schreef Viro het volgende:
Ik kan niet draaien, internet is net in de hele straat eruit geknalt. Zit nu te fokken vanaf mijn telefoon
Gewoon met je 3G streamen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:05 schreef Viro het volgende:
Ik kom er niet op en internet ligt in de hele straat eruit. Leuk is dat
Heeft de hele straat dezelfde provider? Misschien heeft Koelkast ook dezelfde provider en dat de stream er daarom uit ligt.quote:
En waar draait deze geweldige wachttune dan op?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:06 schreef ToT het volgende:
Heeft de hele straat dezelfde provider? Misschien heeft Koelkast ook dezelfde provider en dat de stream er daarom uit ligt.
Ow! J die hoor ik dus niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En waar draait deze geweldige wachttune dan op?
Bij mij draaide het al de hele tijd, tot nuquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:08 schreef ToT het volgende:
Ow! J die hoor ik dus niet.
Ah hij werkt weer!
[..]
Vrouwen
Ik hou ook van voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja Danny de Munk lijkt nog te spelen, dus het zal mijn ghost wel zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:11 schreef Viro het volgende:
Hmm kan niet inloggen, krijg een melding dat Password niet klopt maw er zit een ghost op de stream
Ik mag niet luisterenquote:
Acces deniedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |