ja he ? dit hebben we zooo gemist in sstnlquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit doet echt wel denken aan DGK in de goede tijden .....
nee omdat jordan hem niet wil volgens mijquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:12 schreef Darklight het volgende:
Waarom jankt die nou dan? Omdat die homo wat zei?
aggut arme ziel, moet je maar zo ff doorstreamen in de laatste uurtjesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:12 schreef beequeen het volgende:
Oh, David heeft gemerkt dat Jordan een probleem met hem heeft. Veeg me op.
Neuh, dit is redelijk onder controle. Of ze gooien alcohol dat hok in.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij kan het nog wel vechten worden ook ......
Absoluut, net zo para.quote:
sprak hij verlangendquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:20 schreef Darklight het volgende:
Bij DGK hadden ze onbeperkt drank, dus ging ook veel eerder mis
Mooie cap.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een lachwekkende jankerd![]()
[ afbeelding ]
dat zijn die bijslaapjes waar wij ons nu niet over opwindenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:24 schreef beequeen het volgende:
Wat me wel opvalt is dat sommige bewoners urenlang niet in beeld zijn. Vooral ES en Jordan.
Gewoon een acteur, net als Djoon. Huilen zonder tranen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:25 schreef Ransjih het volgende:
flo heeft david door: hij huilde 2 sec en toen was het over
Bedoel je niet Fabi, Jordan heeft een privé cam ....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:24 schreef beequeen het volgende:
Wat me wel opvalt is dat sommige bewoners urenlang niet in beeld zijn. Vooral ES en Jordan.
Nee echt. Jordan en Val zijn heel vaak buiten beeld en daarna continue.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedoel je niet Fabi, Jordan heeft een privé cam ....![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja.. nu ik dit zo zie, de repetities in het Amsterdamse Bos Theater beginnen weer...![]()
[ link | afbeelding ]
Over de voorstelling: LES ENFANTS DU PARADIS
Les Enfants du Paradis speelt zich af op de Boulevard du Crime ofwel de Misdaadboulevard, waar de theaters worden bevolkt door toneelspelers, dromers, criminelen, arme luizen en rijke graven. De armoedzaaiers zijn het publiek op het schellinkje, de kinderen van het paradijs. Een theatervoorstelling over ambitie en vurig verlangen naar vrijheid, over vriendschap en succes, maar ook een meeslepend fataal liefdesdrama.
Les Enfants du Paradis, bij het publiek beter bekend van de gelijknamige filmklassieker van Marcel Carné uit 1945, is gebaseerd op een tekst van Jacques Prévert. In Nederland is de voorstelling nu voor het eerst in het theater te zien.
Voorstellingen: 5 t/m 7 juli (try-outs), 8 juli (première), 9 juli t/m 3 sept 2011
Speeldagen: di t/m zat
Aanvang: 21.30 uur
Kassa, restaurant en café: open vanaf 18.30 uur
dat laatste wat mij betreftquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:52 schreef Ransjih het volgende:
of ie speelt toneel of je kunt echt veldwijk bellen
Yep, heb het allemaal doorgenomen. Al veel gebeurd vandaag en het is nog vroeg...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:10 schreef Ransjih het volgende:
hoi os..... veel geCOSD vandaag, beetje bijgelezen?
Ok. Misschien ook niet verstandig om ze nu hierna te laten drinken. Na 2 drankjes begint dan alles weer overnieuw...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:20 schreef Ransjih het volgende:
welnee dat was DGK of Dark die dat riep, het was op zn heftigst en toen>....en nu alcohol dr in
maar wie weet......
Ze gedragen zich daar soms echt als kleine kinderen... Dus is kinderbedtijd misschien helemaal nog niet zo'n slecht idee...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:25 schreef Ransjih het volgende:
genoeg consternatie voor vandaag, iedereen icluis hier vroeg in het mandje en morgen verder
.....................................................of niet?
dumdumdumdumdumdumdum
Ja, die heeft zijn huiswerk gemaakt... Maar dat petje van hem, roze met lichtblauw, daar wil je toch niet mee gezien worden...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:42 schreef Darklight het volgende:
Hij heeft het natuurlijk ook kunnen volgen voordat die het huis in ging
Ja, morgen ook weer om zeven uur.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar ik las dat er vandaag ook een dailyshow was? Op zondag ook?
Dat zijn harde werkers daar bij BBDE, 7 dagen per week een daily heb ik nog bij geen enkele andere RLS gezien...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, morgen ook weer om zeven uur.
ja en morgen ook zag ikquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar ik las dat er vandaag ook een dailyshow was? Op zondag ook?
Ze gaan nu wel al een tijdje van het ene groepje naar het andere, lastig te volgen...
Fijne avond nog...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:52 schreef Ransjih het volgende:
maar ik haak af, morgen weer
veel plezier vannacht
Ja, dat hoop ik ook, maar ik heb toch het idee van een slecht script ...quote:Op zondag 29 mei 2011 00:39 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Jordan op David gaat stemmen bij de nominaties.
Ik snap dat probleem niet zo... het is een TV show en het zal zeker aangemoedigd worden verhaallijnen te creëren. De bewoners moeten er wel voor passen dat ze hun geloofwaardigheid niet verliezen. Als ze bijvoorbeeld niet op David zou stemmen maar haar stem met een slap excuus uitbrengt op iemand anders.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook, maar ik heb toch het idee van een slecht script ...
straks vallen ze elkaar weer in de armen vrees ik .....
Ik vind het ook niet echt een probleem, ik had alleen het idee dat hier niet (veel) gestuurdquote:Op zondag 29 mei 2011 00:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap dat probleem niet zo... het is een TV show en het zal zeker aangemoedigd worden verhaallijnen te creëren. De bewoners moeten er wel voor passen dat ze hun geloofwaardigheid niet verliezen. Als ze bijvoorbeeld niet op David zou stemmen maar haar stem met een slap excuus uitbrengt op iemand anders.
Het is naïef te denken dat in miljoenen projecten als BB niet enigszins gestuurd zou worden.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt een probleem, ik had alleen het idee dat hier niet (veel) gestuurd
werd, in tegenstelling tot DGK en SST. Maar ik ben inmiddels een illusie armer ...
hij blijft doorgaan he ..wat een l*lquote:Op zondag 29 mei 2011 01:09 schreef akveor het volgende:
David vraagt aan Ingrid of Jordan kan vergeven (waar ze bij zit).
Gute Morge,quote:
ze is hem echt spuugzat! en zucht alweer bij het volgende truukje wat hij probeerd om zichzelf maar weer eens goed neer te zetten voor de kijkers...quote:Op zondag 29 mei 2011 01:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gute Morge,
Du bist kein super guter Mensch.
[ afbeelding ]
Volgens mij kunnen ze hun lachen niet inhouden ....
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:22 schreef akveor het volgende:
Er wordt teruggeschakeld naar Jordan... David zit er niet meer bij... de deur zit er nog in...
Ja, maar ik geloof er inmiddelds geen zak meer van .....quote:
ze kan niet iemand nomineren die ondanks alles toch in het begin iets voor haar heeft betekend...quote:Op zondag 29 mei 2011 01:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar ik geloof er inmiddelds geen zak meer van .....
Ingrid vraagt haar of ze wirklich geht: Jordan zegt Nah, nee....quote:
Dat is misschien ook wel haar spel... ze moet de overige bewoners en de kijkers wel overtuigen dat ze echt niet anders kon.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:24 schreef snetje het volgende:
[..]
ze kan niet iemand nomineren die ondanks alles toch in het begin iets voor haar heeft betekend...
Het was ook geen glazen deur .......quote:Op zondag 29 mei 2011 01:22 schreef akveor het volgende:
David zit er niet meer bij... de deur zit er nog in...
nu ja... ik denk ook echt niet dat BB haar laat gaanquote:Op zondag 29 mei 2011 01:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is misschien ook wel haar spel... ze moet de overige bewoners en de kijkers wel overtuigen dat ze echt niet anders kon.
Ik vind het wel "soepah" dat de hersens van Jordn in haar hoofd zitten en niet in haar kruisquote:Op zondag 29 mei 2011 01:26 schreef snetje het volgende:
[..]
nu ja... ik denk ook echt niet dat BB haar laat gaan
Helemaal off-topic, maar ze denken dat ze de botten hebben gevonden van degene die model heeft gestaan voor de Mona Lisa.quote:
ook off.... ze dachten toch ook dat een man model had gestaan?quote:Op zondag 29 mei 2011 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Helemaal off-topic, maar ze denken dat ze de botten hebben gevonden van degene die model heeft gestaan voor de Mona Lisa.
(heb een bron bij mijn post gezet)quote:Op zondag 29 mei 2011 01:35 schreef snetje het volgende:
[..]
ook off.... ze dachten toch ook dat een man model had gestaan?
Glaub nicht daß Jordn geht. Nicht slecht wen eine 18-järige so ein arschloch wie David raus werftquote:Op zondag 29 mei 2011 01:38 schreef snetje het volgende:
Jordan wil morgenvroeg gaan .... BB duikt alvast weer in hun kandidaten lijst ... next dom blondje voor David! (maar deze keer een echt! dom blondje) ...
Script moet worden bijgewerkt, Jordn is nicht so dumm wie sie blond istquote:Op zondag 29 mei 2011 01:45 schreef akveor het volgende:
Jetzt haben Sie ihm herein gerufen... David in de Sprechzimmer?
Opgeblazen tieten is iets anders, maar dit terzijdequote:Op zondag 29 mei 2011 01:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En nog steeds goede streams om 0200 uur ..... SST fail![]()
[ afbeelding ]
hier werd nog even aangekaart door Rayo of Ingrid gebruik gaat maken van het geheim van Jordan zodat Jasmin weer genomineerd kan worden... eerder gaf Jordan al aan dat ze dat liever niet had want dat gaf David weer meer kans om te blijven omdat velen ook Jasmin weg willen hebben...quote:Op zondag 29 mei 2011 02:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, het is over denk ik, Jordan en Rayo naar bed ....
[ afbeelding ]
Oh, dat heb ik even gemist, bedankt voor de update !!quote:Op zondag 29 mei 2011 02:15 schreef snetje het volgende:
[..]
hier werd nog even aangekaart door Rayo of Ingrid gebruik gaat maken van het geheim van Jordan zodat Jasmin weer genomineerd kan worden... eerder gaf Jordan al aan dat ze dat liever niet had want dat gaf David weer meer kans om te blijven omdat velen ook Jasmin weg willen hebben...
nog steeds bezig! en ik hoor allemaal ooooooeh auwtsjjjj!! geluidenquote:Op zondag 29 mei 2011 11:18 schreef Ransjih het volgende:
daggy moet een professionele workout geven van een uur, en heeft een half uur voorbereidingstijd
alleen voor de mannen?
Ja, het is echt Djoon de tweede .....quote:Op zondag 29 mei 2011 13:12 schreef beequeen het volgende:
Jordan heeft met haar moeder gebeld. Ze blijft.
Is dat een soort energieboost?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Energieschub.
Weer een nieuw woord geleerd .....
Weet niet, heb het open in Firefox ....quote:Op zondag 29 mei 2011 13:29 schreef beequeen het volgende:
Dat is zeker handig Tegengas.
Edit: Volgens mij werkt het niet in IE, toch?
Hij vertaalt wel bij mij, maar ik zie geen toetsenbord. Niet erg hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet, heb het open in Firefox ....
Even op het toetsenbordje rechts in tekstvlak klikken, dan opent het .... doet het ook in IE zie ik net.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij vertaalt wel bij mij, maar ik zie geen toetsenbord. Niet erg hoor.
LOL, bedankt. Ze zitten weer in de jacuzzi, ik versta er nu helemaal niks van.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even op het toetsenbordje rechts in tekstvlak klikken, dan opent het .... doet het ook in IE zie ik net.
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet niet, heb het open in Firefox ....
Echt, die gast spoort echt niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:42 schreef akveor het volgende:
David was de ring van z'n oma kwijt. Hij zei tegen god als je zegt waar m'n ring is ga ik weer in je geloven. God liet um de ring terugvinden.![]()
Energiestootquote:Op zondag 29 mei 2011 13:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Energieschub.
Weer een nieuw woord geleerd .....
Florian is een liefûûrt... kijk hoe hij de Cam even goedzet op zijn ½vriendjevrouwtje....quote:Op zondag 29 mei 2011 16:58 schreef akveor het volgende:
Florian heeft TV reclame gemaakt voor Haribo... iets met Partywochen
Volgens mij was dat een geintje. Zelfs BBfun weet niet waar het over gaat en die zijn 24/7 aanwezig.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:21 schreef akveor het volgende:
Ik heb wat gemist... er zijn prijzen uitgereikt... oid
[ afbeelding ]
quote:Rene hat wohl bei irgendwas gewonnen und nen Pokal bekommen
Ze heeft de hele middag toch liggen lebberen met mannie? dat geeft toch wel wat Neukverwachtingen voor de komende Hete Nacht...??quote:Op zondag 29 mei 2011 18:16 schreef beequeen het volgende:
Het is wel duidelijk dat Fab meer tv moet maken.
Het is ook in elke RLS hetzelfde. Tv maken of de toneelhaak.![]()
Dat was misschien 5 minuten. Daar red je het niet mee. Fab is gewoon veel te netjes voor BB.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
Ze heeft de hele middag toch liggen lebberen met mannie? dat geeft toch wel wat Neukverwachtingen voor de komende Hete Nacht...??
Ik hoorde iets van Blitzvoting. WTF is dat nu weer? Snel nomineren?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:48 schreef beequeen het volgende:
Jordan denkt dat Cosimo, David, Daggy en nog iemand haar gaan nomineren.
Ah Steve dus. Thanx Roevka.
Tsja.. braaf getrouwd, die gaat haar huwelijk niet verspelen op TV....dus zal Timmetje écht wel met zijn vrouw on cam moeten gaan neuken anders is het Duo-Toneelhaak voor braverts... die kunnen ze niet gebruiken daar...quote:Op zondag 29 mei 2011 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was misschien 5 minuten. Daar red je het niet mee. Fab is gewoon veel te netjes voor BB.
In de ogen van BB dan hè?
Oh, ik volg BBfun, maar daar kan ik niks vinden. Maar die Duitsers zijn dol op Blitzdingen.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:51 schreef akveor het volgende:
Ik hoorde iets van Blitzvoting. WTF is dat nu weer? Snel nomineren?
Viele Dank.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:02 schreef Ransjih het volgende:
http://de.justin.tv/betzemadel_001#/w/1269352256
Dat is dan wel weer een leuk garpje van de voice-over.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:20 schreef Ransjih het volgende:
wat is de naam van bb bewoner: david of goliath![]()
Ik schreeuw de longen uit mijn lijf.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ook deze ontbreekt gelukkig niet .......![]()
[ afbeelding ]
Had hem geen eens in de gaten .....quote:Op zondag 29 mei 2011 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een leuk garpje van de voice-over.
quote:
Ja, die David wordt wel mooi op zijn nummer gezet, en zit er bij als een dood vogeltje ...quote:Op zondag 29 mei 2011 19:28 schreef Ransjih het volgende:
die flo, hij zet ze mooi tegen david op allemaal
Dacht ik eerst ook, dat zei Cosimo ook, maar dit betekent bastaard .....quote:Op zondag 29 mei 2011 19:45 schreef Ransjih het volgende:
ik verstond köter, dat is toch ook wat? wil jij ff kijken?
Mee eens, ze provoceren hem en vervolgens doet hij domme uitspraken, dat is wat Cosimo ook bedoelde denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:48 schreef Ransjih het volgende:
bedankt, dacht me al zoiets te herinneren
ik denk dat cos bedoelde : ze gebruiken je en zetten je neer als klootzak
Daar heeft hij niemand bij nodig. Dat doet hij helemaal in zijn upppie.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:48 schreef Ransjih het volgende:
ik denk dat cos bedoelde : ze gebruiken je en zetten je neer als klootzak
quote:Im Garten reden David, Jasmin und barry über die nomiabsprachen gegen david. david versteht nicht warum die sowas machen
quote:Im GSZ unterhalten sich Fabienne, Ingrid und Daggy. Daggy ist am Anfang gefragt worden, ob sie lesbisch wäre, Fabienne sagt, dass sie das auch dachte und lacht. Ingrid wurde wohl angedichtet, dass sie ein Grufti sein könnte .. Sie gehen alle durch, die sie noch so auf dem Schirm haben, die in der Einzugsshow mit ihnen standen. Daggy fand Jasmin supersympatisch vom ersten Eindruck und Fabienne meint, dass sie da von Anfang an ein ungutes Gefühl hatte. Dieses hat sich ja nun bei Daggy leider auch bestätigt.
ja dat kennen we !!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:00 schreef Ransjih het volgende:
jordan wil een dier in huis, het liefst haar hond
Zoals Beequeen vanmiddag al zei, ik geloof dat Fabi hier nu mee bezig is ......quote:Op zondag 29 mei 2011 18:16 schreef beequeen het volgende:
Het is wel duidelijk dat Fab meer tv moet maken.
Het is ook in elke RLS hetzelfde. Tv maken of de toneelhaak.![]()
Ja, was wel weer een leuke Daily, maar minder als gisteravond ....quote:Op maandag 30 mei 2011 01:17 schreef akveor het volgende:
Ik kijk net de uitzending van vandaag terug... Florian was toch wel de held van vandaag... en David de grote sukkel...
poffer! weer gemist!!quote:Op maandag 30 mei 2011 01:17 schreef akveor het volgende:
Ik kijk net de uitzending van vandaag terug... Florian was toch wel de held van vandaag... en David de grote sukkel...
Ja, kwam er ook gisteravond pas achter, die van zaterdag was geniaal ....quote:Op maandag 30 mei 2011 01:28 schreef snetje het volgende:
[..]
poffer! weer gemist!!daar ga je toch ook niet vanuit ...dat ze ook daily's in het weekend hebben?
Ik haal ze van usenet. Maar je kan alles ook hier terugkijken:quote:Op maandag 30 mei 2011 01:28 schreef snetje het volgende:
[..]
poffer! weer gemist!!daar ga je toch ook niet vanuit ...dat ze ook daily's in het weekend hebben?
dankquote:Op maandag 30 mei 2011 01:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik haal ze van usenet. Maar je kan alles ook hier terugkijken:
http://www.bb-friendz.net/download.php
Mooi, dank je wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op maandag 30 mei 2011 01:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weet het niet, vond het een beetje een poppenkast ....quote:Op maandag 30 mei 2011 01:48 schreef Osvaldo2 het volgende:
Vond die Rayo altijd maar een zweverig type, dat is hij ook...![]()
Maar wat ik hem net heb zien doen... Met Daggy, die speelt zo'n spelletje niet zomaar mee...
Die kan meer dan ik van hem verwacht had...
wel de discussie meegekregen tussen Rene, Steve en nog wat ... het was bij de meesten niet helemaal duidelijk en Rene legde nogmaals uit dat als iemand nu nog een geheim bloot legt Jasmin haar ticket weer moet inleveren aan diegene en weer genomineerd kan worden ... zo was het bij Hedia ook gegaan volgens hem .....quote:Op maandag 30 mei 2011 01:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hadden jullie nog meegekregen, dat David vannacht op het geheim van Jasmin gaat drukken,
zodat ze haar finale ticket kwijt raakt ....
Het is ingewikkeld ja, volgens mij hebben alle akties nu alleen nog invloed opquote:Op maandag 30 mei 2011 01:53 schreef snetje het volgende:
[..]
wel de discussie meegekregen tussen Rene, Steve en nog wat ... het was bij de meesten niet helemaal duidelijk en Rene legde nogmaals uit dat als iemand nu nog een geheim bloot legt Jasmin haar ticket weer moet inleveren aan diegene en weer genomineerd kan worden ... zo was het bij Hedia ook gegaan volgens hem .....
maar nu ga ik toch ff twijfelen ... toen Hedia der ticket had...raakte ze het weer kwijt omdat Rene juist haar! geheim had geraden ... nl. maagd ... ik weet dus nu niet wanneer je precies je ticket kwijtraakt? of een volgend iemand die een geheim raad neemt het over ...of diegene die het geheim raad van de ticket persoon???
Ja, is goed mogelijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
Volgens mij is het zo dat als iemand nu op een goed geheim drukt, dat Jasmin dat ticket kwijt is en morgen weer genomineerd kan worden...
Nominaties omdat je geheim geraden is gaan wel mee naar de volgende ronde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |