quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:23 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Serieus, kan dat hoofd van dat mens niet uitstaan.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:23 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Serieus, kan dat hoofd van dat mens niet uitstaan.
Helemaal niet. Ik kwam 1-0 achter. Daarna 6-1 gewonnen, toen met 5-0 en 40-0 voor. Toen werd het een paar keer deuce, game verloren. Nog een game verloren. En dan gaat het tussen de oren zitten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe kwam dat? Alleen als je het express deed lijkt me dat mogelijk.
Maar ook al word het 5-1 dan hoef je nog steeds maar één game te winnen, dat je van 1 game verlies (weliswaar een break??) al van slag was... ondanks 6-1, 5-1!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:25 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik kwam 1-0 achter. Daarna 6-1 gewonnen, toen met 5-0 en 40-0 voor. Toen werd het een paar keer deuce, game verloren. Nog een game verloren. En dan gaat het tussen de oren zitten.
Moet bijgezegd worden dat ik destijds tenniste als Santoro. Veel sicewerk me links, bizarre vastheid had, en de tegenstander niet dwong een fout te maken maar gewoon afwachtte. Heel verdedigend dus en toen ging ik fouten maken en dan ga je niet ook nog eens opeens aanvallend goed tennissen. Vandaar.
Daarentegen winst tegen Clijsters verwachtte iedereen... tuurlijk wint ze niet van Kirilenko!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:28 schreef alors het volgende:
nou noem me maar pessimist, maar ik zie het niet gebeuren
Joh!?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Overal waar ik zoek kom ik op Wit-Rusland uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |